bump
ela ela Thanks machan
patta![]()
ela ubala aekatath giya ela
මරු බං
bump
bump
patta bn: hamotama oya hike eka yanna ba; TFS++
Patta bn, TFS
patta yako
Bump jump
thanks for sharing!
ado patta ban
Patta
BUMP...!!!!
You have given out too much Reputation in the last 24 hours, try again later.
bump
super awesome bro+++++
Tfs......!!!
Rep.......5++![]()
patta
patta
TFS Machan...
Bump
patta
patta
TFS++
Bump.
patta ...... rep++
Bump
Patta machan
patta broo
pattane
supiri gamana
rep 10+
niyamai machan
Bump
maru.. lassana thread eka..![]()
bump
Patta ban
Patta mchn
fatta
mara ex. ekak neh![]()
Bump
සුබ පැතුම්..!! තවත් ගමනක් යන්න ශක්තිය ධෛර්යය ලැබෙන්න කියල පතනවා..!!
ස්තුතියි හැමෝටම..bump
ඔව් මචන්..ඉක්මනට edit කරල දාන්නංඅම්මෝ.. පට්ට යකෝ.. උපරිමයි..
කෝ කෝ වීඩියෝවත් ඉක්මනට දාපම් බලන්න..
එලමකිරි.. +27
ඔයාගේ වෙලාව තමා ඉතින්..දන්නවනේ අපි ගමනක් ගියොත්..දුක හිතුන මා ගැනම
පරිස්සමින් ආව කොල්ලො ටික .. සුපිරි බං..
ඊළඟ එකේ යමු.You all guys had a real fun. thanks for sharing. cheerss
අනිවා මචන්.නියමයිසුපිරි
තව අළුත් ගමන් ගිහින් අපව දැනුවත් කරන්න![]()
හෙව්වා බන්..පස්සෙ දවසේ අපහු ගියා එකේ ..ඒත් හොයාගන්න බැරි උනා..supiri !!!!
ado 70d eka hewwe nadda ithin![]()
![]()
1.දවස් 4යි.මචන් එලම කිරි. සුපිරි ට්රිපක්. උඹට rep දුන්න. පොඩි ප්රශ්න ටිකක් තියෙනවා,
1. දවස් කීයක් ගියාද මුළු ට්රිප් එකට?
2. ටොයිලට් කටයුතු කර ගත්තෙ කොහොමද?
3. නාන්න තැන් තිබුනද?
4. කූඩැල්ලන් ඇතුළු අනෙකුත් වන සත්ව කරදර ?
5. කොඩ්කොප්ටර් එකේ ජාතිය මොකක්ද ?
ඔව් බන් අපරාදේ.මොනා කරන්නද..Patta bn supiri
70D eka aparade bn
ඔව් බන්..දවස් 4ක්නෙ..එකයි..bump.ubala sehenna mahansiwela thiyenawa.








jayawewaස්තුතියි මචන්..!ජීවිතේ විඳිනවා කියන එකට පට්ටම උදාහරණයක්..
පට්ට ලස්සන ත්රෙඩ් එකක්.
බොහොම ස්තූතියි මචන් මහන්සි වෙලා විස්තරත් එක්කම ත්රෙඩ් එකක් දැම්මට..
You must spread some Reputation around before giving it to tharindup again.
ස්තුතියි මචන්..!patta. elakiri......................................![]()
ස්තුතියි බ්රෝඋඹලා සෙට් එක නම් මරු මචන්ලා....බුදුසරණයි
කොහොමහරි පලයන්..පුළුවන් නං range එකම ගොඩ දාගෙන වරෙන් එක පාර.එක ලේසි..නැත්තන් ඔය පැත්තෙන් ගිහින් මීමුරේට බැහැපන්..එහෙම පුළුවන් ඇති..එක හුස්මට කියෙව්වා මචං. මේ ත්රෙඩ් එකටත් කියන්න තියෙන්නේ කලින් කියපු දේම තමයි. වචන ගලපන්න බෑ මචන් මේ සුන්දරත්වයට.පොටෝ ටික නම් සුපිරි....
මමත් දෙපාරක්ම ට්රයි කලත් තවම බැරි උණු තැනක් බන් යහන්ගල.ඊළඟ වතාවේ නම් අනිවා යන්න ඕනේ.
අඩෝ සුභ උපන්දිනයක් වේවා කොල්ලෝ.....
අර කැමරාව ගැන නම් සොරි තමා බන්. අමතක කරලා දාපන්.
ElaKiri.com Message
You must spread some Reputation around before giving it to tharindup again.
BATTA
ස්තුතියි මචන්..patta ban
ඇත්තටම ඕක ලොකු කාලයක් වැය වෙන ගමනක් නෙමෙයි..ඉක්මනට සෙට් කරන් යන්න පුළුවන්..ට්රයි එකක් දීපන්..camping කරන්නේ නැත්තන් දවසක් ඇති.වීඩියෝ එක හදන්නන් මචන් ඉක්මනටම..පුළුවන් නං අළුත් සෙට් එකක් හදපන්..නැත්තන් මම එකකට හරි උඹට කතා කරන්නන්..Video eka daapan machan, Yahangala yanna loku asawak tiyanawa ban, ape hiking set eka dan naha godak ewun rata inne, anthimata hike ekak giye awuruddakata kalin, yako mewwa thamayi tripjayawewa