pm clear krndo.......
arn giya drone 1a mokkda?



චගු;23562924 said:සුපිරි ගමනක් සහෝ.
නියමයි.
මචන් පුලුවන් නම් camera equipment ටික insure කරගන්න.
සාමාන්යයෙන් කැමරා වගේ දේවල් විතරක් insure කරන්න insurance companies කැමති නෑ.
ඒත් life insurance , vehicle insurance එකක් වගේ තියෙනව නම් ඒකට link කරල insure කරගන්න පුලුවන්.
මම එහෙම කලා මචන් මගෙ කැමරා එකටයි ලෙන්ස් ටික ටයි union assurance එකෙන් දාගත්තා මීට අවුරුදු කිපයකට කලින්.


game un bonna witharai.scle un bonne ekai dennai.aga mahatha un,salli wadi un kadu naginna enne na.anik un dala yanna kamathith na.mata me jwithe epa wela thiyenne dan.thaniyama yannath bayai me wage ewanam. 



mn dan masa ganak idan meka hoya hoya htye.kohomahari yanawa lagadima.ara para gana thamai hewwe.video eken balamu mokakda kiyala eka 







Patta
ela
rep +
bump
supiri..... aye hike 1k giyahma ani wa danna....
rep +
පට්ට
එල මචං
BUMP
supiri
bump
patta
බුදු සරණයි..!
සුපිරි ගමනක්.
nice work guys ..keep it up
supiri bn![]()
bump
බම්ප්
හරිම වැදගත් ට්රිප් එකක්.විස්තර ෂෙයාර් කලාට ස්තුතියි. උඹලට තමයි කොල්ලොයි කියන්නේ.
You must spread some Reputation around before giving it to tharindup again.
bump
කළා මචන්..pm clear krndo.......
arn giya drone 1a mokkda?
මමත් ආසම දෙයක් තමා අහස බලන් ඉන්න එක..සිරාවටම ඒ හරිය උඩින් බලද්දී මාර ලස්සනයි මචන්..පුළුවන් වෙලාවක ට්රයි කරල පලයන්..ado patta machan
![]()
Patta athal ban me wage reka mehema nidagena ahasa diha balan iddi , and uba ara dala thiyenne pic ekak painting ekak wage kiyala sirawatama eka patta
#sri lanka
බොහොම ස්තුතියි මචන්..මම ට්රයි එකක් දෙන්නන්..චගු;23562924 said:සුපිරි ගමනක් සහෝ.
නියමයි.
මචන් පුලුවන් නම් camera equipment ටික insure කරගන්න.
සාමාන්යයෙන් කැමරා වගේ දේවල් විතරක් insure කරන්න insurance companies කැමති නෑ.
ඒත් life insurance , vehicle insurance එකක් වගේ තියෙනව නම් ඒකට link කරල insure කරගන්න පුලුවන්.
මම එහෙම කලා මචන් මගෙ කැමරා එකටයි ලෙන්ස් ටික ටයි union assurance එකෙන් දාගත්තා මීට අවුරුදු කිපයකට කලින්.
තමුසේ union assurance එකේද වැඩ කරන්නේ?
මම අපහු යන වෙලාවක ඔයාට pm එකක් දාන්නන්..මේ ඔක්කොම වගේ elakiri එකෙන් සෙට් වෙච්ච උන්..අපි එක්ක යමු.meka balala gihin me dan ape unta banna kunuharapen gamanak yanna enne na kiyala.ungen dan mn banum ahagena inne jiwithe un widina duka gana kiyala.game un bonna witharai.scle un bonne ekai dennai.aga mahatha un,salli wadi un kadu naginna enne na.anik un dala yanna kamathith na.mata me jwithe epa wela thiyenne dan.thaniyama yannath bayai me wage ewanam.
Anyway tharindu aiye mekath kalin kiwww wage karima thread ekak.patta.much lovemn dan masa ganak idan meka hoya hoya htye.kohomahari yanawa lagadima.ara para gana thamai hewwe.video eken balamu mokakda kiyala eka
![]()
ස්තුතියි මචන්..හරිම වැදගත් ට්රිප් එකක්.විස්තර ෂෙයාර් කලාට ස්තුතියි. උඹලට තමයි කොල්ලොයි කියන්නේ.
You must spread some Reputation around before giving it to tharindup again.