මහා රාවණාගේ සිහිසුන් සිරුර තැබූ යහන්ගල..

1118lakmalkumara

Well-known member
  • May 21, 2009
    30,489
    3,170
    113
    斯里蘭卡
    ado patta machan :love:

    HbDfurq.jpg


    Patta athal ban me wage reka mehema nidagena ahasa diha balan iddi , and uba ara dala thiyenne pic ekak painting ekak wage kiyala sirawatama eka patta

    #sri lanka

     

    චගු

    Well-known member
  • Feb 28, 2011
    1,485
    534
    113
    මොරොට්ටෙක්
    සුපිරි ගමනක් සහෝ.
    නියමයි.
    මචන් පුලුවන් නම් camera equipment ටික insure කරගන්න.
    සාමාන්‍යයෙන් කැමරා වගේ දේවල් විතරක් insure කරන්න insurance companies කැමති නෑ.
    ඒත් life insurance , vehicle insurance එකක් වගේ තියෙනව නම් ඒකට link කරල insure කරගන්න පුලුවන්.
    මම එහෙම කලා මචන් මගෙ කැමරා එකටයි ලෙන්ස් ටික ටයි union assurance එකෙන් දාගත්තා මීට අවුරුදු කිපයකට කලින්.
     

    SunimalJSR

    Member
    Aug 27, 2018
    42
    10
    0
    චගු;23562924 said:
    සුපිරි ගමනක් සහෝ.
    නියමයි.
    මචන් පුලුවන් නම් camera equipment ටික insure කරගන්න.
    සාමාන්‍යයෙන් කැමරා වගේ දේවල් විතරක් insure කරන්න insurance companies කැමති නෑ.
    ඒත් life insurance , vehicle insurance එකක් වගේ තියෙනව නම් ඒකට link කරල insure කරගන්න පුලුවන්.
    මම එහෙම කලා මචන් මගෙ කැමරා එකටයි ලෙන්ස් ටික ටයි union assurance එකෙන් දාගත්තා මීට අවුරුදු කිපයකට කලින්.

    තමුසේ union assurance එකේද වැඩ කරන්නේ?
     
    • Haha
    Reactions: Identity

    damith sa

    Well-known member
  • Feb 7, 2009
    2,973
    765
    113
    මෙහෙ තමා
    meka balala gihin me dan ape unta banna kunuharapen gamanak yanna enne na kiyala.ungen dan mn banum ahagena inne jiwithe un widina duka gana kiyala. :confused::confused::confused: game un bonna witharai.scle un bonne ekai dennai.aga mahatha un,salli wadi un kadu naginna enne na.anik un dala yanna kamathith na.mata me jwithe epa wela thiyenne dan.thaniyama yannath bayai me wage ewanam. :(:(:(

    Anyway tharindu aiye mekath kalin kiwww wage karima thread ekak.patta.much love :love::love: mn dan masa ganak idan meka hoya hoya htye.kohomahari yanawa lagadima.ara para gana thamai hewwe.video eken balamu mokakda kiyala eka :love::love:
     

    CONCORDE777

    Well-known member
  • Apr 30, 2017
    2,815
    1,348
    113
    Sri Lanka
    හරිම වැදගත් ට්‍රිප් එකක්.විස්තර ෂෙයාර් කලාට ස්තුතියි. උඹලට තමයි කොල්ලොයි කියන්නේ. :love::love::love::love::love::love:

    You must spread some Reputation around before giving it to tharindup again.
     

    tharindup

    Well-known member
  • Sep 8, 2006
    551
    1,088
    93
    piliyandala

    ela
    rep +



    supiri..... aye hike 1k giyahma ani wa danna....
    rep +

    පට්ට

    එල මචං




    bump
    patta

    බුදු සරණයි..!

    සුපිරි ගමනක්.

    nice work guys ..keep it up

    supiri bn:yes::yes::yes:



    බම්ප්

    හරිම වැදගත් ට්‍රිප් එකක්.විස්තර ෂෙයාර් කලාට ස්තුතියි. උඹලට තමයි කොල්ලොයි කියන්නේ. :love::love::love::love::love::love:

    You must spread some Reputation around before giving it to tharindup again.


    ස්තුතියි මචන්..
     

    tharindup

    Well-known member
  • Sep 8, 2006
    551
    1,088
    93
    piliyandala
    pm clear krndo.......
    arn giya drone 1a mokkda?
    කළා මචන්..
    ado patta machan :love:

    HbDfurq.jpg


    Patta athal ban me wage reka mehema nidagena ahasa diha balan iddi , and uba ara dala thiyenne pic ekak painting ekak wage kiyala sirawatama eka patta

    #sri lanka

    මමත් ආසම දෙයක් තමා අහස බලන් ඉන්න එක..සිරාවටම ඒ හරිය උඩින් බලද්දී මාර ලස්සනයි මචන්..පුළුවන් වෙලාවක ට්‍රයි කරල පලයන්..
    චගු;23562924 said:
    සුපිරි ගමනක් සහෝ.
    නියමයි.
    මචන් පුලුවන් නම් camera equipment ටික insure කරගන්න.
    සාමාන්‍යයෙන් කැමරා වගේ දේවල් විතරක් insure කරන්න insurance companies කැමති නෑ.
    ඒත් life insurance , vehicle insurance එකක් වගේ තියෙනව නම් ඒකට link කරල insure කරගන්න පුලුවන්.
    මම එහෙම කලා මචන් මගෙ කැමරා එකටයි ලෙන්ස් ටික ටයි union assurance එකෙන් දාගත්තා මීට අවුරුදු කිපයකට කලින්.
    බොහොම ස්තුතියි මචන්..මම ට්‍රයි එකක් දෙන්නන්..
    තමුසේ union assurance එකේද වැඩ කරන්නේ?

    meka balala gihin me dan ape unta banna kunuharapen gamanak yanna enne na kiyala.ungen dan mn banum ahagena inne jiwithe un widina duka gana kiyala. :confused::confused::confused: game un bonna witharai.scle un bonne ekai dennai.aga mahatha un,salli wadi un kadu naginna enne na.anik un dala yanna kamathith na.mata me jwithe epa wela thiyenne dan.thaniyama yannath bayai me wage ewanam. :(:(:(

    Anyway tharindu aiye mekath kalin kiwww wage karima thread ekak.patta.much love :love::love: mn dan masa ganak idan meka hoya hoya htye.kohomahari yanawa lagadima.ara para gana thamai hewwe.video eken balamu mokakda kiyala eka :love::love:
    මම අපහු යන වෙලාවක ඔයාට pm එකක් දාන්නන්..මේ ඔක්කොම වගේ elakiri එකෙන් සෙට් වෙච්ච උන්..අපි එක්ක යමු.
    හරිම වැදගත් ට්‍රිප් එකක්.විස්තර ෂෙයාර් කලාට ස්තුතියි. උඹලට තමයි කොල්ලොයි කියන්නේ. :love::love::love::love::love::love:

    You must spread some Reputation around before giving it to tharindup again.
    ස්තුතියි මචන්..