මහින්ද ටත් කරගන්න බැරි වුණු දේ. අනුර අධිකරණයට කරාද. ? නැත්ද

Thiefx

Well-known member
  • Aug 27, 2021
    1,900
    3,402
    113
    View attachment 269360

    ඕකට ජනමත විචාරණයක් තිබ්බත් 5/6 ක් ගන්නවා
    Wenna puluwan. Modayo inna ratak neh meka.

    Judiciary ekata minissu ok eka dunna and eka anduwen manipulate kala kiyanne eelanga step ekata jepponge tenure eka permanent karagannat puluwan. Ekata kalin muttiya dala balana scene ekat metanada karanawa.

    Already JVP aduwo me gena hints deela tyenawa.

    Hebeyi ekat karagattu dawasata tamai jepponge niyama heti balaganna wenne. Edata umbalawa BBQ karapu Premadasa hondayi kiyala hitewi.
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,608
    100,840
    113
    View attachment 269360

    ඕකට ජනමත විචාරණයක් තිබ්බත් 5/6 ක් ගන්නවා
    ඔච්චර confidence එකේ ආයේ එක එකාගෙන් කතා අහන්නේ නැතුව තියන්න තියෙන්නේ හික් ගෑ වෙන්නම
     

    jjpala

    Well-known member
  • Oct 22, 2014
    2,835
    3,000
    113
    colombo
    කස්සප උන්නාන්සේ කෝප වදාරන්නේ ඇයි මේ? :lol:
    බලු මැක්කා මීක් මීක් කියයි 😂😂😂 තවත් බයිට් වෙන්නේ නැතුව හිටපන්

    mun kiyana widiyata lankawe wada karanna nam lankawata rajayak one wenne na. eka ekaa kiyana dewal walata natapu kaale ewarai machan dan. dan tiyena rajaya balanne lankawe inna minissunge anagathaya hoda karanna puluwan kohomada kiyala witharai.
    උඹේ වයස කීයද බාන් .

    උබ හිතන්නේ මෙච්චර මේ නෝන්ඩි වෙලා කැටයම් දාන්නේ මේ අනේ මේ රටේ මිනිස්සුන්ට තියෙන ආදරෙට කියලා ද ගිහින් මොලේ චෙක් කාරගනින්. වහලෙක් වෙන්න නැතුව.


    විධායකය ව්‍යවස්ථාදායකය වගේ නෙමේ ස්වාධින අධිකරණයක් කියන්නේ මුළු ලෝකෙටම බලපාන දෙයක්. උතුරුන්කොරියාව වගේ. කිසිම රටක් එක්ක ගනුදෙනුවක් තොරව. වෙන් ව ඉන්නවා නම් අවුලක් නැහැ.


    සරල උදාහරනය - කොහේ හරි වෙනත් රටක හරි සමාගමක් එක්ක ගිවිසුමක් ගහනවා. ( හයි වේ හදන්න හරි, තෙල් ගවේශණය .......)

    ඕනෑම ගිවිසුමක දානවා 99% ම. බාවිතා කරන නීතිය හා නඩු අහන රට. උබ හිතන්නේ මුළු ලොකෙන්ම පීචන් වෙලා තියෙන අධිකරණ පද්ධතියක් තියෙන රටක. නීතිය ගිවිසුමට ඇතුළත් කරන්න පිට එකෙක් කැමති වෙයි කියලා ද ???

    එහෙම සදහනක් නැති ගිවිසුමක අධිකරණ බල සීමාව. ලංකාවට ඇදා ගන්න පුළුවන් කියලා. ????

    මෙන්න අපි අනාථ වෙන තැන.

    අයෝජකයෝ එයි පකක්.


    Un එකත් එපා කියන්නේ මහින්ද්‍යි හොරු රැලයි ආරක්ෂා කරන්න ද ? වුන් ට වුව අධු කොළ වගේ. මේක තේරෙන්නේ නැත්නම් උබල එක්ක කතා කරලාත් වැඩක් නැහැ.
    ------ Post added on Sep 3, 2026 at 1:05 PM
     

    Daws

    Well-known member
  • Nov 27, 2025
    414
    386
    63
    Colombo
    බලු මැක්කා මීක් මීක් කියයි 😂😂😂 තවත් බයිට් වෙන්නේ නැතුව හිටපන්


    උඹේ වයස කීයද බාන් .

    උබ හිතන්නේ මෙච්චර මේ නෝන්ඩි වෙලා කැටයම් දාන්නේ මේ අනේ මේ රටේ මිනිස්සුන්ට තියෙන ආදරෙට කියලා ද ගිහින් මොලේ චෙක් කාරගනින්. වහලෙක් වෙන්න නැතුව.


    විධායකය ව්‍යවස්ථාදායකය වගේ නෙමේ ස්වාධින අධිකරණයක් කියන්නේ මුළු ලෝකෙටම බලපාන දෙයක්. උතුරුන්කොරියාව වගේ. කිසිම රටක් එක්ක ගනුදෙනුවක් තොරව. වෙන් ව ඉන්නවා නම් අවුලක් නැහැ.


    සරල උදාහරනය - කොහේ හරි වෙනත් රටක හරි සමාගමක් එක්ක ගිවිසුමක් ගහනවා. ( හයි වේ හදන්න හරි, තෙල් ගවේශණය .......)

    ඕනෑම ගිවිසුමක දානවා 99% ම. බාවිතා කරන නීතිය හා නඩු අහන රට. උබ හිතන්නේ මුළු ලොකෙන්ම පීචන් වෙලා තියෙන අධිකරණ පද්ධතියක් තියෙන රටක. නීතිය ගිවිසුමට ඇතුළත් කරන්න පිට එකෙක් කැමති වෙයි කියලා ද ???

    එහෙම සදහනක් නැති ගිවිසුමක අධිකරණ බල සීමාව. ලංකාවට ඇදා ගන්න පුළුවන් කියලා. ????

    මෙන්න අපි අනාථ වෙන තැන.

    අයෝජකයෝ එයි පකක්.


    Un එකත් එපා කියන්නේ මහින්ද්‍යි හොරු රැලයි ආරක්ෂා කරන්න ද ? වුන් ට වුව අධු කොළ වගේ. මේක තේරෙන්නේ නැත්නම් උබල එක්ක කතා කරලාත් වැඩක් නැහැ.
    ------ Post added on Sep 3, 2026 at 1:05 PM
    uba baya wenne natuwa hitapan.
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,950
    15,391
    113
    mun kiyana widiyata lankawe wada karanna nam lankawata rajayak one wenne na. eka ekaa kiyana dewal walata natapu kaale ewarai machan dan. dan tiyena rajaya balanne lankawe inna minissunge anagathaya hoda karanna puluwan kohomada kiyala witharai.
    Anik dawase ata nathuwa ganja gahapan.
     
    • Haha
    Reactions: monson

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,764
    28,898
    113
    තක්කඩි අනුරට දිගටම කුණු වෙන්න දෙන්න ඕනේ :lol:
    කොහොමද මේ අවුරුදු 2ට අනුරගේ කුණු වීම :lol: 🤌
    ලෝක විනිසුරුවන්ගේ සංගමයේ (International Association of Judges - IAJ) දැඩි විරෝධය සහ කනස්සල්ල

    ශ්‍රී ලංකා රජය මඟින් ඉදිරිපත් කර ඇති 22 වන ආණ්ඩුක්‍රම ව්‍යවස්ථා සංශෝධන පනත් කෙටුම්පත මඟින් ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණ සහ අභියාචනාධිකරණ විනිසුරුවරුන්ගේ විශ්‍රාම වයස අවුරුදු දෙකකින් දීර්ඝ කිරීමට ගෙන ඇති තීරණයට ලෝක විනිසුරුවන්ගේ සංගමය (International Association of Judges - IAJ) සිය දැඩි විරෝධය සහ කනස්සල්ල පළ කර ඇත. [1, 2]
    රෝමයේ පිහිටි ලෝක විනිසුරුවන්ගේ සංගමය නිල නිවේදනයක් නිකුත් කරමින් අවධාරණය කර ඇත්තේ, මෙලෙස හදිසියේ සහ පූර්ව උපදෙස් ලබාගැනීමකින් තොරව (ad hoc) සිදුකරන ව්‍යවස්ථා සංශෝධන මඟින් අධිකරණයේ ස්වාධීනත්වයට සහ නීතියේ ආධිපත්‍යයට සෘජු බලපෑමක් එල්ල වන බවයි. [1, 2]

    JIBUMFc.png


    - https://www.iaj-uim.org/iuw/iaj-statement-on-sri-lanka/


    22 නිසා ලංකාව ලෝකයේ කළු පැල්ලමක් වීමේ අවදානමක්... එක්සත් ජාතීන්ගේ Special Rapporteur on the independence of judges and lawyers ගෙන් බරපතළ අනතුරු ඇඟවීමක්!

    22 වැනි ආණ්ඩුක්‍රම ව්‍යවස්ථා සංශෝධනය මගින් අධිකරණයේ ස්වාධීනත්වයට සිදුවන හානිය ගැන පැහැදිලි කරමින්, එක්සත් ජාතීන්ගේ මානව හිමිකම් කවුන්සිලයේ විනිසුරුවන්ගේ සහ නීතිඥයින්ගේ ස්වාධීනත්වය පිළිබඳ විශේෂ වාර්තාකරු (Special Rapporteur on the independence of judges and lawyers) මාගරට් සැටර්ත්වේට් අගෝස්තු 7 වැනිදා, ජනාධිපති අනුර කුමාර දිසානායක වෙත ලිපියක් යවා තිබේ.
    යෝජිත 22 වැනි ආණ්ඩුක්‍රම ව්‍යවස්ථා සංශෝධනය, ශ්‍රී ලංකාවේ අධිකරණ ස්වාධීනත්වයට අහිතකර ලෙස බලපාන ආකාරයත්, එය එක්සත් ජාතීන්ගේ ජාත්‍යන්තර සම්මුතීන් හා පිළිගැනීම්වලට පටහැණිවන ආකාරයත් ඇය තම ලිපියෙන් දීර්ඝ ලෙස විස්තර කර තිබේ.




    මෙම කෙටුම්පතට එරෙහිව ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණය හමුවේ පැවැත්වෙන පෙත්සම් විභාගය නිරීක්ෂණය කිරීම සඳහා සෘජුවම ලංකාවට පැමිණි පොදුරාජ්‍ය මණ්ඩලීය නීතිඥ සංගමයේ (Commonwealth Lawyers Association - CLA) සභාපති ස්ටීවන් තිරූ (Steven Thiru) මහතා විසින් කරන ලද ප්‍රකාශය හරහා මේ වන විට ශ්‍රී ලංකාව ජාත්‍යන්තරය හමුවේ දැඩි අපකීර්තියකට හා සමච්චලයකට ලක්ව ඇත.
    tWXRIoO.jpeg

    JYRitEN.jpeg



     

    jjpala

    Well-known member
  • Oct 22, 2014
    2,835
    3,000
    113
    colombo
    uba wage random guys kiyana dewal rajayen karanne na mcn. uba kamathi dewal karanneth na. eka nisa uba mona dewal karath uba hitana dewal wenne na. Api hitana dewal tamai wenne.
    Random නෙමේ මනුෂ්‍යයෝ සමාජයේ බහුතරය කියන්නේ.

    ලංකාවේ ලෝකේ පිළිගත්ත සංවිධාන කියන්නේ.

    තඹුත්තේගම එල්ලේ සංගමය නෙමේ.

    මේකට කියන්නේ රජය නෙමේ ඒකාධිපති වියරුව
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,950
    15,391
    113
    uba wage random guys kiyana dewal rajayen karanne na mcn. uba kamathi dewal karanneth na. eka nisa uba mona dewal karath uba hitana dewal wenne na. Api hitana dewal tamai wenne.
    Meeta wada lord pakeerla anthime berune helicopter eken penala gihin. Nikan gu keli kiyana ewa ahaddi hina yanawa :lol:

    Hithena hithena dewal karala ena dollars tikath newathunama maha ekaage kuttama urachchi karalada ratin gena badu tika genne ? Nikan rattu hinassanne nathuwa indin bn. Anika hithena hithena ewa karanna labenna naha mona kerumekta wunath. Triforces hodatama respect karapu Saataka pavule unuth anthime giyapu hati dakka neh. Oka ona kerumekta podui. Ona ona widiyata natanna meke baha.
     
    • Like
    Reactions: CohenLenstra

    jjpala

    Well-known member
  • Oct 22, 2014
    2,835
    3,000
    113
    colombo
    කෝ මේ කුනුහපරා වාපුරාල උකේ අරගත්තා අයයි. ජනේලෙන් පුක දෙන්න ගිහින්. උකෙ ඇරගත්ත කට්ටිය.

    හැංගිලා 😂😂😂😂 මැක්කෝ
     

    Daws

    Well-known member
  • Nov 27, 2025
    414
    386
    63
    Colombo
    Meeta wada lord pakeerla anthime berune helicopter eken penala gihin. Nikan gu keli kiyana ewa ahaddi hina yanawa :lol:

    Hithena hithena dewal karala ena dollars tikath newathunama maha ekaage kuttama urachchi karalada ratin gena badu tika genne ? Nikan rattu hinassanne nathuwa indin bn. Anika hithena hithena ewa karanna labenna naha mona kerumekta wunath. Triforces hodatama respect karapu Saataka pavule unuth anthime giyapu hati dakka neh. Oka ona kerumekta podui. Ona ona widiyata natanna meke baha.
    Just be calm mcn. Government doesn't need your advice to run the country.
     
    • Haha
    Reactions: deanXX