මහින්ද යලි ඇමරිකාවට.නාමල් අගැමති වෙයි

snoop_ug

Well-known member
  • Oct 2, 2006
    7,959
    667
    113
    @ Lankawe oi
    Mun Set eka tamai elakiri eka kanne Admins la mun gana tiranayak ganna oni

    sriboysl Join Date: Jul 2008
    Ravana Join Date: Aug 2008
    windows8 Join Date: Feb 2010
    dhanusha83 Join Date: May 2007 Location: Mirigama
    Sunimal Jayasiri Join Date: Oct 2010
    689 Join Date: Oct 2010
    uditha.x86 Join Date: Aug 2009
    Happy Life Join Date: Sep 2010
    රඹා Join Date 02-02-2011
    097 Join Date 10-14-2010
     

    Ravana.

    Member
    Aug 21, 2008
    1,094
    164
    0
    Apita Nidahase Raum gahanna tibba Galle Face ekat vikunuva.... Kalakanni Ballo

    කවුද කිව්වේ ගෝල් ෆේස් වික්කා කියලා..... උබලා මාර විදිහට ලණු කනවනේ.....:rofl::P
     

    unicornx

    Well-known member
  • Aug 11, 2007
    7,854
    1,266
    113
    Mars
    නිශාචර පිසාචයන්ගේ ගෝත‍්‍රික දඩයමට වසරයි
     

    chama88

    Member
    Jan 31, 2011
    605
    37
    0
    කවුද කිව්වේ ගෝල් ෆේස් වික්කා කියලා..... උබලා මාර විදිහට ලණු කනවනේ.....:rofl::P

    :yes: galleface ekata api sundayth giya. ra 11 withara wenakan hitiya
     

    sriboysl

    Well-known member
  • Jul 16, 2008
    5,426
    1,441
    113
    58
    පැටියා;9407029 said:
    බොල වයස 42ක් වෙච්ච හරකෝ. ලැජ්ජා වෙයං තෝ වයස 42න් යෙලත් තාම එක එකාට කඩේ යන එක ගැන. පවුලක් නැද්ද නපුන්සකයෝ?

    දැං තෝ කියන්නෙ කවි ලියන්න පුලුවන් නම් උ පොර කියලාද?

    මට කවි ලියන්න බෑ. තොට තර්ක කරන්න බෑ. පොයින්ට් එකක් නෑ.

    උඹ අපෙ තාත්තාගෙ වයසෙ එකෙක්. මීට වඩා බනින්න හිතෙන්නෙ නෑ.

    ලැජ්ජා වෙයං තාම එක එකාගෙ ** ලොවන එක ගැන.
    තොපිට කියන්නෙ හෙංචයියො කියලා බං. පල පල නොදී. අන්න දරු පවුල බඩගින්නෙ :lol::lol::lol:

    Umba lewakanne Fonsekageda ?? Ranilgeda???
    Matanam Lami innawa enisa napunsaka wenna be. Namuth umba thaama sure ne!!
    "මට කවි ලියන්න බෑ." Anthimeta kaiwaaru gehuwata umbama piligaththa eka hondai!!

    Mage Maase income eka over 120,000/= enisa daru pawla badaginne thiyanna wenne ne. Honda sepa denawa.
    Umba wage kaalakanni nikamek hadala umbage thaththa duk windinawa ethi.

     
    Last edited:

    MalKuma

    Member
    Mar 17, 2010
    53
    6
    0
    Umba lewakanne Fonsekageda ?? Ranilgeda???
    Matanam Lami innawa enisa napunsaka wenna be. Namuth umba thaama sure ne!!
    "මට කවි ලියන්න බෑ." Anthimeta kaiwaaru gehuwata umbama piligaththa eka hondai!!

    Mage Maase income eka over 120,000/= enisa daru pawla badaginne thiyanna wenne ne. Honda sepa denawa.
    Umba wage kaalakanni nikamek hadala umbage thaththa duk windinawa ethi.


    :yes: sarath fonsekata dena nikamo hamoma oya wage kalakanni jathiyak
     

    sriboysl

    Well-known member
  • Jul 16, 2008
    5,426
    1,441
    113
    58
    පැටියා;9406960 said:
    Uba fake ID walin anawa kiyanne mama newei ban. GT aiya. Ma site eke ADMIN. Tawa kumana kathada? ;)

    Podi awn wage hasirenna epa ban. :D



    Mathaka nathnam balaganin uba fake IDs

    sriboysl
    Sunimal Jayasiri
    රඹා
    097
    Pythagoras

    Ko namai address 1i?

    Owwa illuwahama uba hiwalek wage maru. Po*nnayo kiyanne ubalata tama ban. Hadiyan.

    Dan wath piliganin uba failed kiyala.
    Sorry
    :lol::lol::lol::lol:

    :yes::yes::yes:

    Matath passe member wechcha kajukiri kollek mata kiyanawa Fake ID lu!!
    :lol::lol::lol::lol::lol:
    Me wage amana katha walata hina wenawa arenna wena monawa kiyannada??
     
    Last edited:
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    Umba lewakanne Fonsekageda ?? Ranilgeda???
    Matanam Lami innawa enisa napunsaka wenna be. Namuth umba thaama sure ne!!
    "මට කවි ලියන්න බෑ." Anthimeta kaiwaaru gehuwata umbama piligaththa eka hondai!!

    Mage Maase income eka over 120,000/= enisa daru pawla badaginne thiyanna wenne ne. Honda sepa denawa.
    Umba wage kaalakanni nikamek hadala umbage thaththa duk windinawa ethi.

    :yes: sarath fonsekata dena nikamo hamoma oya wage kalakanni jathiyak

    Matath passe member wechcha kajukiri kollek mata kiyanawa Fake IDa lu!!
    :lol::lol::lol::lol::lol:
    Me wage amana katha walata hina wenawa arenna wena monawa kiyannada??

    පරිණත බව කමෙන්ට්ස් වලින් මොනවාට පැහැදිලි වේ.
    ඔයාට දැංවත් හිත හදාගන්න පුලුවන්ද ඔයා සයිබර් වීරයෙක් උනා කියලා?
    එහෙනම් එච්චරයි.;)

    ගෑනු වගේ.......
    ඔයා ගෑනියෙක්ද පිරිමියෙක්ද නැත්තං දෙකටම නැද්ද?
    හෝද හෝද මඩේ දනෙවා.
    එකම දේනෙ කියන්නෙ.
    සැනසියං හරකෝ දැංවත්. උඔ සයිබර් වීරයෙක්.
    :yes::yes::yes:
     

    sriboysl

    Well-known member
  • Jul 16, 2008
    5,426
    1,441
    113
    58
    පැටියා;9408856 said:
    පරිණත බව කමෙන්ට්ස් වලින් මොනවාට පැහැදිලි වේ.
    ඔයාට දැංවත් හිත හදාගන්න පුලුවන්ද ඔයා සයිබර් වීරයෙක් උනා කියලා?
    එහෙනම් එච්චරයි.;)

    ගෑනු වගේ.......
    ඔයා ගෑනියෙක්ද පිරිමියෙක්ද නැත්තං දෙකටම නැද්ද?
    හෝද හෝද මඩේ දනෙවා.
    එකම දේනෙ කියන්නෙ.
    සැනසියං හරකෝ දැංවත්. උඔ සයිබර් වීරයෙක්.
    :yes::yes::yes:
    පැටියා
    user_online.gif

    Senior Member
    reputation_pos.gif
    reputation_pos.gif
    reputation_pos.gif

    Posts: 4,958
    Join Date: Aug 2009
    Location: අහල කියන්නද?



    3.gif
    හ හ හා - Today, 06:13 PM

    Mokadda job 1?
    Male prostitution da?;)
    Higanno tamai keeyak hari athata awama kee gahanne.
    Ciber weerayo. Ela ela.
    Uba monawa qwath kawruth hoyanna enane nane. Higanna.

    Api online selling karala oyta wada salli hoyanawa. :P




    Menna uge PM ekatha bala ganna.

    U online lu sell karanne. Genu wikunana eka wenna ethi.
    Ekane muu Prostitution gena katha karanne.

    Umba Jeena medamge agent kenek da??

    Umba hithuwada umba wage reputation ekek nethi job karanawa kiyala???
    Mama Medical field keke weda karanawa kiyanna umba nodanna unaata meke inna senior membersla godak dannawa.

    Nikan Gon part daanne nethiwa nodanna magul katha nokara hitapan gon petiyo!!

     

    sriboysl

    Well-known member
  • Jul 16, 2008
    5,426
    1,441
    113
    58
    පැටියා;9408856 said:

    ඔයා ගෑනියෙක්ද පිරිමියෙක්ද නැත්තං දෙකටම නැද්ද?


    Eka hariyatama denaganna oonenam ape hospital ekata enna. Mama umbata eken karanna puluwan de pennanam!!
    Umbata nethi eka kohen rari hoyala implant karalath dennam. Hebei nikan ellila witharak thiyei. Umbata nethi eke eeth madai!!
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    පැටියා
    user_online.gif

    Senior Member
    reputation_pos.gif
    reputation_pos.gif
    reputation_pos.gif

    Posts: 4,958
    Join Date: Aug 2009
    Location: අහල කියන්නද?



    3.gif
    හ හ හා - Today, 06:13 PM

    Mokadda job 1?
    Male prostitution da?;)
    Higanno tamai keeyak hari athata awama kee gahanne.
    Ciber weerayo. Ela ela.
    Uba monawa qwath kawruth hoyanna enane nane. Higanna.

    Api online selling karala oyta wada salli hoyanawa. :P




    Menna uge PM ekatha bala ganna.

    U online lu sell karanne. Genu wikunana eka wenna ethi.
    Ekane muu Prostitution gena katha karanne.

    Umba Jeena medamge agent kenek da??

    Umba hithuwada umba wage reputation ekek nethi job karanawa kiyala???
    Mama Medical field keke weda karanawa kiyanna umba nodanna unaata meke inna senior membersla godak dannawa.

    Nikan Gon part daanne nethiwa nodanna magul katha nokara hitapan gon petiyo!!


    Medical field eke monada karanne? (Nurse da?)

    Oya Doctor kanek newei nam oyage field ekata wada mage field 1 godak udin tiyanne yaluwa. :P

    Nodee yanna itin. Apita boru pamporu wedak na
    Pampori gahanne mokuth nathi higanno tama
    :yes::yes::yes: :D
     

    sriboysl

    Well-known member
  • Jul 16, 2008
    5,426
    1,441
    113
    58
    පැටියා;9409017 said:
    Medical field eke monada karanne? (Nurse da?)

    Oya Doctor kanek newei nam oyage field ekata wada mage field 1 godak udin tiyanne yaluwa. :P

    Nodee yanna itin. Apita boru pamporu wedak na
    Pampori gahanne mokuth nathi higanno tama
    :yes::yes::yes: :D

    Nurselata echchara salary denne koheda?? UK walanam puluwan.

    Mama methana Mage wurthiya saha Aayathanaya kiya neththe edekama wagakeemen aaraksha kala yuthu nisa misa wena hethuwakata newe .

    "Pampori gahanne mokuth nathi higanno tama"

    Ehema hithagena senasenna online hinganna!!!
    Thaama oya student kenek ne. Rassawak karana dawasaka egena tharka karamu. Igena ganna lamayek ekka mewage dewal tharka karana eka weradine!!

     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    Nurselata echchara salary denne koheda?? UK walanam puluwan.

    Mama methana Mage wurthiya saha Aayathanaya kiya neththe edekama wagakeemen aaraksha kala yuthu nisa misa wena hethuwakata newe .

    "Pampori gahanne mokuth nathi higanno tama"

    Ehema hithagena senasenna online hinganna!!!
    Thaama oya student kenek ne. Rassawak karana dawasaka egena tharka karamu. Igena ganna lamayek ekka mewage dewal tharka karana eka weradine!!


    ඇඩෙනවා අංකල් ඇඩෙනවා
    :yes::yes::yes:
     

    unicornx

    Well-known member
  • Aug 11, 2007
    7,854
    1,266
    113
    Mars
    Mun Set eka tamai elakiri eka kanne Admins la mun gana tiranayak ganna oni

    sriboysl Join Date: Jul 2008
    Ravana Join Date: Aug 2008
    windows8 Join Date: Feb 2010
    dhanusha83 Join Date: May 2007 Location: Mirigama
    Sunimal Jayasiri Join Date: Oct 2010
    689 Join Date: Oct 2010
    uditha.x86 Join Date: Aug 2009
    Happy Life Join Date: Sep 2010
    රඹා Join Date 02-02-2011
    097 Join Date 10-14-2010

    ai windoes8