umbata pissu wikaara man....
i dont have any fake ID....
i dont have any fake ID....
පැටියා;9407237 said:Another fake profile of Ravana
You are trapped
පැටියා;9407237 said:Another fake profile of Ravana
You are trapped
umbata pissu wikaara man....
i dont have any fake ID....
කවිද රට කැවේ කියලා තමාගේ හිත්ම දන්නවා ඇතිනේ
Apita Nidahase Raum gahanna tibba Galle Face ekat vikunuva.... Kalakanni Ballo


කවුද කිව්වේ ගෝල් ෆේස් වික්කා කියලා..... උබලා මාර විදිහට ලණු කනවනේ.....![]()
galleface ekata api sundayth giya. ra 11 withara wenakan hitiyaපැටියා;9407029 said:බොල වයස 42ක් වෙච්ච හරකෝ. ලැජ්ජා වෙයං තෝ වයස 42න් යෙලත් තාම එක එකාට කඩේ යන එක ගැන. පවුලක් නැද්ද නපුන්සකයෝ?
දැං තෝ කියන්නෙ කවි ලියන්න පුලුවන් නම් උ පොර කියලාද?
මට කවි ලියන්න බෑ. තොට තර්ක කරන්න බෑ. පොයින්ට් එකක් නෑ.
උඹ අපෙ තාත්තාගෙ වයසෙ එකෙක්. මීට වඩා බනින්න හිතෙන්නෙ නෑ.
ලැජ්ජා වෙයං තාම එක එකාගෙ ** ලොවන එක ගැන.
තොපිට කියන්නෙ හෙංචයියො කියලා බං. පල පල නොදී. අන්න දරු පවුල බඩගින්නෙ
Umba lewakanne Fonsekageda ?? Ranilgeda???
Matanam Lami innawa enisa napunsaka wenna be. Namuth umba thaama sure ne!!
"මට කවි ලියන්න බෑ." Anthimeta kaiwaaru gehuwata umbama piligaththa eka hondai!!
Mage Maase income eka over 120,000/= enisa daru pawla badaginne thiyanna wenne ne. Honda sepa denawa.
Umba wage kaalakanni nikamek hadala umbage thaththa duk windinawa ethi.
sarath fonsekata dena nikamo hamoma oya wage kalakanni jathiyakපැටියා;9406960 said:Uba fake ID walin anawa kiyanne mama newei ban. GT aiya. Ma site eke ADMIN. Tawa kumana kathada?
Podi awn wage hasirenna epa ban.
Mathaka nathnam balaganin uba fake IDs
sriboysl
Sunimal Jayasiri
රඹා
097
Pythagoras
Ko namai address 1i?
Owwa illuwahama uba hiwalek wage maru. Po*nnayo kiyanne ubalata tama ban. Hadiyan.
Dan wath piliganin uba failed kiyala.
Sorry





Umba lewakanne Fonsekageda ?? Ranilgeda???
Matanam Lami innawa enisa napunsaka wenna be. Namuth umba thaama sure ne!!
"මට කවි ලියන්න බෑ." Anthimeta kaiwaaru gehuwata umbama piligaththa eka hondai!!
Mage Maase income eka over 120,000/= enisa daru pawla badaginne thiyanna wenne ne. Honda sepa denawa.
Umba wage kaalakanni nikamek hadala umbage thaththa duk windinawa ethi.
sarath fonsekata dena nikamo hamoma oya wage kalakanni jathiyak
Matath passe member wechcha kajukiri kollek mata kiyanawa Fake IDa lu!!
Me wage amana katha walata hina wenawa arenna wena monawa kiyannada??




පැටියා;9408856 said:පරිණත බව කමෙන්ට්ස් වලින් මොනවාට පැහැදිලි වේ.
ඔයාට දැංවත් හිත හදාගන්න පුලුවන්ද ඔයා සයිබර් වීරයෙක් උනා කියලා?
එහෙනම් එච්චරයි.
ගෑනු වගේ.......
ඔයා ගෑනියෙක්ද පිරිමියෙක්ද නැත්තං දෙකටම නැද්ද?
හෝද හෝද මඩේ දනෙවා.
එකම දේනෙ කියන්නෙ.
සැනසියං හරකෝ දැංවත්. උඔ සයිබර් වීරයෙක්.

පැටියා;9408856 said:
ඔයා ගෑනියෙක්ද පිරිමියෙක්ද නැත්තං දෙකටම නැද්ද?
පැටියා
![]()
Senior Member
![]()
![]()
![]()
Posts: 4,958
Join Date: Aug 2009
Location: අහල කියන්නද?
හ හ හා - Today, 06:13 PM![]()
Mokadda job 1?
Male prostitution da?
Higanno tamai keeyak hari athata awama kee gahanne.
Ciber weerayo. Ela ela.
Uba monawa qwath kawruth hoyanna enane nane. Higanna.
Api online selling karala oyta wada salli hoyanawa.![]()
![]()
Menna uge PM ekatha bala ganna.
U online lu sell karanne. Genu wikunana eka wenna ethi.
Ekane muu Prostitution gena katha karanne.
Umba Jeena medamge agent kenek da??
Umba hithuwada umba wage reputation ekek nethi job karanawa kiyala???
Mama Medical field keke weda karanawa kiyanna umba nodanna unaata meke inna senior membersla godak dannawa.
Nikan Gon part daanne nethiwa nodanna magul katha nokara hitapan gon petiyo!!



පැටියා;9409017 said:Medical field eke monada karanne? (Nurse da?)
Oya Doctor kanek newei nam oyage field ekata wada mage field 1 godak udin tiyanne yaluwa.
Nodee yanna itin. Apita boru pamporu wedak na
Pampori gahanne mokuth nathi higanno tama
![]()
Nurselata echchara salary denne koheda?? UK walanam puluwan.
Mama methana Mage wurthiya saha Aayathanaya kiya neththe edekama wagakeemen aaraksha kala yuthu nisa misa wena hethuwakata newe .
"Pampori gahanne mokuth nathi higanno tama"
Ehema hithagena senasenna online hinganna!!!
Thaama oya student kenek ne. Rassawak karana dawasaka egena tharka karamu. Igena ganna lamayek ekka mewage dewal tharka karana eka weradine!!


Mun Set eka tamai elakiri eka kanne Admins la mun gana tiranayak ganna oni
sriboysl Join Date: Jul 2008
Ravana Join Date: Aug 2008
windows8 Join Date: Feb 2010
dhanusha83 Join Date: May 2007 Location: Mirigama
Sunimal Jayasiri Join Date: Oct 2010
689 Join Date: Oct 2010
uditha.x86 Join Date: Aug 2009
Happy Life Join Date: Sep 2010
රඹා Join Date 02-02-2011
097 Join Date 10-14-2010