රඹා;9400845 said:මේ පැටියා කියන පොරගෙ මාර ගොං ආතල් නෙ තියෙන්නෙ. මේ පොන්නය මොනව හරි ගොං කතාවක් කියල අන්තිමට ඌම දානව " U FAILED TRY AGAIN" කියල. මුගේ හිතේ ඇති අනික් එවුන් ඔක්කොම මුගේ ගොං පාට් පිලිගත්ත කියල. අනේ මැට්ට![]()
රඹා;9400845 said:මේ පැටියා කියන පොරගෙ මාර ගොං ආතල් නෙ තියෙන්නෙ. මේ පොන්නය මොනව හරි ගොං කතාවක් කියල අන්තිමට ඌම දානව " U FAILED TRY AGAIN" කියල. මුගේ හිතේ ඇති අනික් එවුන් ඔක්කොම මුගේ ගොං පාට් පිලිගත්ත කියල. අනේ මැට්ට![]()
patiyata kalisame gihin hodagena eyi![]()

ඔව් ඒකා ඔය කතාව තමයි හැමදාම කියන්නේ..!
මමත් ජීවිතේට රෙප් හිගාකාලා නෑ!!
පැරදිලා රෙප් කපලත් නෑ!! පැරදිලත් නෑ!!!
ඇද හරි ඉත්තා
කවියා ජය ගත්තා
පැටියා ඇණ ගත්තා
අන්තිමට පැන ගත්තා


මචන් අපි උබලා වගේ රෙප් හිගන්නෝ නෙමෙයි බන්..... අනිත් එක අපි උබලා වගේ සංවාද වලදී අනුන්ගේ රෙප් කපන්නේ නෑ... මොකද අපේ අම්මලා තුප්පහි වැඩ අපිට කියලා දීලා නෑ......



උඹට හොර අයි ඩී කීයක් තියෙද ?
මොකද අර පහල ජනතා ප්රතිචාර මකල තියෙන්නේ ?
![]()
















පැටියා;9401513 said:ඵළ ඇති රුකටනේ හුජ්ජ කොල්ලෝ ගල් ගහන්නේ




මචන් අපිටත් ඕකම තමයි කියන්න තියෙන්නේ........උබලා වගේ හුජ්ජ කොල්ලෝ මහින්දට මඩ ගහන්නේත් ඒකනේ.....![]()

මම කියන දේවල් මටම කියන්න එපා බං. ලැජ්ජ නැද්ද?






පැටියා;9405926 said:
පදනමක් නෑ
කොපි කැට්ම තමා.මම කියන දේවල් මටම කියන්න එපා බං. ලැජ්ජ නැද්ද?
ෆේක් අයිඩී වලින් ඇවිත් ගොං පාර්ට් දැම්මෙ මමනෙ
No more arguments with such idiots.
ගෙට් අ ලයිෆ්
එක එකාට කඩේ යන්න මට වෙලාව නෑ. අදත් කෑ ගගහ හිටපං
ගොන් පැටියා දන්නේ චා උනාම ෆේක් අයි.ඩී කියකිය කෑගහන්න විතරයි
U Failed Again
Try again Later!!!
cha una awn tama boruwata kee gahanne 


පැටියා;9401513 said:
පැටියා;9406059 said:cha una awn tama boruwata kee gahanne
Hithe duka yanakan andapanko. Mama mokuth kiyanne na








Gono balapan Mage joined date eka 2008 -July Umbata issella mama elakiri member une. Methek kal mege avtar eke thibune mage true Picture ekak. Nidahas dawase eka maaru kale ,B'day ekath real eka. Umba enawada mata fake kiyanna. Yako thopi wage kawiyak liyaganna beruwa pora talk deela chaa wela penala gihin ne api. Balapan hoyala mage comments walata uththara nethiwa political threads keeyak welalila thiyenawada kiyala.
Umba danne. Failed, Try again kiyanna witharai ne. Raniluth ohomama thama. ookama kiya kiya innawa. namuth uu hemadaama paradinawa. Gona tharkayak mathukarama ekata "Failed, Try again" kiya kiya inna eka denuma gena amuthuwen kiyanna oone ne. Umba illan gaagena iwarai.


පැටියා;9407029 said:බොල වයස 42ක් වෙච්ච හරකෝ. ලැජ්ජා වෙයං තෝ වයස 42න් යෙලත් තාම එක එකාට කඩේ යන එක ගැන. පවුලක් නැද්ද නපුන්සකයෝ?
දැං තෝ කියන්නෙ කවි ලියන්න පුලුවන් නම් උ පොර කියලාද?
මට කවි ලියන්න බෑ. තොට තර්ක කරන්න බෑ. පොයින්ට් එකක් නෑ.
උඹ අපෙ තාත්තාගෙ වයසෙ එකෙක්. මීට වඩා බනින්න හිතෙන්නෙ නෑ.
ලැජ්ජා වෙයං තාම එක එකාගෙ ** ලොවන එක ගැන.
තොපිට කියන්නෙ හෙංචයියො කියලා බං. පල පල නොදී. අන්න දරු පවුල බඩගින්නෙ
U Failed
Try again Later!!!

