මහින්ද යලි ඇමරිකාවට.නාමල් අගැමති වෙයි

රඹා

Well-known member
  • Feb 2, 2011
    2,492
    169
    63
    මේ පැ‍ටියා කියන පොරගෙ මාර ගොං ආතල් නෙ තියෙන්නෙ. මේ පොන්නය මොනව හරි ගොං කතාවක් කියල අන්තිමට ඌම දානව " U FAILED TRY AGAIN" කියල. මුගේ හිතේ ඇති අනික් එවුන් ඔක්කොම මුගේ ගොං පාට් පිලිගත්ත කියල. අනේ මැට්ට:D:D:D:D:D:D:D:D:D
     

    rolecoaster

    Well-known member
  • Oct 31, 2007
    3,707
    1,855
    113
    ඔව් ඒකා ඔය කතාව තමයි හැමදාම කියන්නේ..!
    රඹා;9400845 said:
    මේ පැ‍ටියා කියන පොරගෙ මාර ගොං ආතල් නෙ තියෙන්නෙ. මේ පොන්නය මොනව හරි ගොං කතාවක් කියල අන්තිමට ඌම දානව " U FAILED TRY AGAIN" කියල. මුගේ හිතේ ඇති අනික් එවුන් ඔක්කොම මුගේ ගොං පාට් පිලිගත්ත කියල. අනේ මැට්ට:D:D:D:D:D:D:D:D:D
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    රඹා;9400845 said:
    මේ පැ‍ටියා කියන පොරගෙ මාර ගොං ආතල් නෙ තියෙන්නෙ. මේ පොන්නය මොනව හරි ගොං කතාවක් කියල අන්තිමට ඌම දානව " U FAILED TRY AGAIN" කියල. මුගේ හිතේ ඇති අනික් එවුන් ඔක්කොම මුගේ ගොං පාට් පිලිගත්ත කියල. අනේ මැට්ට:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    hahahaaaaaa
    Fake ekakin apu thone Ponna*a

    Kicha wechcha aya tama Fake walin mada gahanne :D

    :yes:

    patiyata kalisame gihin hodagena eyi :D

    Purudda tama oya. Kondak na ubata real ID eken awith oya tika kiyanna. Nodakin P*onnaya :D

    ඔව් ඒකා ඔය කතාව තමයි හැමදාම කියන්නේ..!


    Dukai ban. Uba kochchara kalayak ooka pitakaraganna baruwa dangaluwada. Dan wath sanasiyan. Fake Engineer. Get a life B*stard. :D

    මමත් ජීවිතේට රෙප් හිගාකාලා නෑ!!
    පැරදිලා රෙප් කපලත් නෑ!! පැරදිලත් නෑ!!!

    Fake unta itin komath rep wedak nane ban. Rathu kotuwak apu gaman tawa ekak hadaganin :D

    ඇද හරි ඉත්තා
    කවියා ජය ගත්තා
    පැටියා ඇණ ගත්තා
    අන්තිමට පැන ගත්තා

    ;)
    You failed once again ;)

    පාලු ගෙයි වලං බිදපු පොන්* හැත්ත ;)

    මචන් අපි උබලා වගේ රෙප් හිගන්නෝ නෙමෙයි බන්..... අනිත් එක අපි උබලා වගේ සංවාද වලදී අනුන්ගේ රෙප් කපන්නේ නෑ... මොකද අපේ අම්මලා තුප්පහි වැඩ අපිට කියලා දීලා නෑ......

    Hahahaaaaaa
    Good joke. Ayeth thread eke uba kiyapuwa kiyawala balapan. Amanaya. Tho Mula amathaka paharayek yako. You have proved that. :yes::yes::yes:
    උඹට හොර අයි ඩී කීයක් තියෙද ?

    මොකද අර පහල ජනතා ප්‍රතිචාර මකල තියෙන්නේ ?


    :D:D:D

    Ubama ganan kara ganin uba fake profile gana. Apita oya wage P*nna gathi nane ban. :D:yes:
    Oya ube purudune kollo:lol::lol::lol:

    Anik awwa makala tiyanne ewwa ma subject 1ta adala nathi nisa. Ubala meke linda langa sangame wage hasirunata apita ahema purudu nane ban.

    Fake ID gana mokada mathak une? Tama tamage purudu tama oya.

    තර්ක කරන්න දන්නෙ නැති පොන්* හැත්ත ෆේක් අයිඩී වලින් ඇවිත් පොර ටෝක් දැම්මාට වැඩක් නෑ.
    මේ ත්‍රෙඩ් එක කියවන අය තේරුම් ගනී කවුද කිච වුනේ කියලා.
    ඔය හිතේ දුකටනේ කෑ ගහන්නේ

    මට පුද්ගලිකව මඩ ගහන්නෙ ඇයි කියලා කාට වුනත් තේරෙනවා;)

    ඵළ ඇති රුකටනේ හුජ්ජ කොල්ලෝ ගල් ගහන්නේ
    :lol::lol::lol:
     

    Mr Dilshan

    Well-known member
  • Jun 16, 2007
    5,439
    759
    113
    කවුද එක්කෙනක් තමුන්ගේ අම්මගේ නමින් මගේ rep කොපන්න ට්‍රය් එකක් දල.
    කොටින්ම එය එයාගේ අම්මගේ job එකේ නමත් දල.:P:P
    එළකිරියේ ඉන්න හැමෝම දන්නවනේ අම්මව වටේ යවල fried rice කන්නේ කවුද කියල
    ඔයා කොයි කවුරුත් එකක් තේරුම් ගන්න ඕනේ.
    අපට ඕන තරම් තර්ක කරන්න පුළුවන්.:yes:
    එකට මමත් කැමතියි.;)
    එත් අන්තිමට උඹලට ඔයා කඩේ ගියාට කිසි දෙයක් ලැබෙන්නේ නැහැ.:no::no:
    තම හිසට තම අතමය සෙවනැල්ල.:cool:
    මේකෙන් ඉන්න මන්ද බුද්ධිකයා එක තේරුම් ගන්න ඕනේ.:confused:
    Fake වලින් කොච්චර අවත තමුන්ගේ හිත තමුන්ට රවට්ටගන්න බැහැනේ.
    මම කියන්නේ මච්චරයි. මගේ අඩුපාඩුවක් තියනවනම් Rep අඩු කරපල්ලා කිසි අවුලක් නැහැ එකට හේතුවත් දාපල්ලා.;)
    නැතුව බොරුවට මට කුණුහරුපෙන් බැන්නට වැඩක් නැහැ.
    මම කියන්නේ මෙච්චරයි මට එහෙම කරපු කෙනාගේ අම්මත් එහෙම ඇති එකනේ මෙහෙම හැසිරෙන්නේ.

     

    Ravana.

    Member
    Aug 21, 2008
    1,094
    164
    0
    පැටියා;9401513 said:
    ඵළ ඇති රුකටනේ හුජ්ජ කොල්ලෝ ගල් ගහන්නේ

    :lol::lol::lol:


    මචන් අපිටත් ඕකම තමයි කියන්න තියෙන්නේ........උබලා වගේ හුජ්ජ කොල්ලෝ මහින්දට මඩ ගහන්නේත් ඒකනේ..... :eek::eek::eek::eek:
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan

    මචන් අපිටත් ඕකම තමයි කියන්න තියෙන්නේ........උබලා වගේ හුජ්ජ කොල්ලෝ මහින්දට මඩ ගහන්නේත් ඒකනේ..... :eek::eek::eek::eek:

    :D
    පදනමක් නෑ
    කොපි කැට්ම තමා. ;) මම කියන දේවල් මටම කියන්න එපා බං. ලැජ්ජ නැද්ද?
    ෆේක් අයිඩී වලින් ඇවිත් ගොං පාර්ට් දැම්මෙ මමනෙ :yes::yes::yes:
    No more arguments with such idiots. :no:
    ගෙට් අ ලයිෆ්
    එක එකාට කඩේ යන්න මට වෙලාව නෑ. අදත් කෑ ගගහ හිටපං :D
    :lol::lol::lol:
     

    Ravana.

    Member
    Aug 21, 2008
    1,094
    164
    0
    පැටියා;9405926 said:
    :D

    පදනමක් නෑ
    කොපි කැට්ම තමා. ;) මම කියන දේවල් මටම කියන්න එපා බං. ලැජ්ජ නැද්ද?
    ෆේක් අයිඩී වලින් ඇවිත් ගොං පාර්ට් දැම්මෙ මමනෙ :yes::yes::yes:
    No more arguments with such idiots. :no:
    ගෙට් අ ලයිෆ්
    එක එකාට කඩේ යන්න මට වෙලාව නෑ. අදත් කෑ ගගහ හිටපං :D

    :lol::lol::lol:


    ගොන් පැටියා දන්නේ චා උනාම ෆේක් අයි.ඩී කියකිය කෑගහන්න විතරයි

    U Failed Again
    Try again Later!!!

     
    • Like
    Reactions: cr33py_f41iry

    sriboysl

    Well-known member
  • Jul 16, 2008
    5,426
    1,441
    113
    58
    පැටියා;9401513 said:




    Quote:
    Originally Posted by sriboysl
    මමත් ජීවිතේට රෙප් හිගාකාලා නෑ!!
    පැරදිලා රෙප් කපලත් නෑ!! පැරදිලත් නෑ!!!


    Fake unta itin komath rep wedak nane ban. Rathu kotuwak apu gaman tawa ekak hadaganin :D


    Gono balapan Mage joined date eka 2008 -July Umbata issella mama elakiri member une. Methek kal mege avtar eke thibune mage true Picture ekak. Nidahas dawase eka maaru kale ,B'day ekath real eka. Umba enawada mata fake kiyanna. Yako thopi wage kawiyak liyaganna beruwa pora talk deela chaa wela penala gihin ne api. Balapan hoyala mage comments walata uththara nethiwa political threads keeyak welalila thiyenawada kiyala.
    Umba danne. Failed, Try again kiyanna witharai ne. Raniluth ohomama thama. ookama kiya kiya innawa. namuth uu hemadaama paradinawa. Gona tharkayak mathukarama ekata "Failed, Try again" kiya kiya inna eka denuma gena amuthuwen kiyanna oone ne. Umba illan gaagena iwarai.
     

    sriboysl

    Well-known member
  • Jul 16, 2008
    5,426
    1,441
    113
    58
    පැටියා;9406059 said:
    :rolleyes: cha una awn tama boruwata kee gahanne :D
    Hithe duka yanakan andapanko. Mama mokuth kiyanne na
    ;););)

    OOka amuthuwen kiyanna deyak ne!!!! Umba "Failed, Try again" arunama wena mukuth danne nethi bawa den hemotama pradarshanaya karala iwarai!!
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    Uba fake ID walin anawa kiyanne mama newei ban. GT aiya. Ma site eke ADMIN. Tawa kumana kathada? ;)

    Podi awn wage hasirenna epa ban. :D

    http://www.elakiri.com/forum/showpost.php?p=8079319&postcount=1

    2qwo49h.gif

    Mathaka nathnam balaganin uba fake IDs

    sriboysl
    Sunimal Jayasiri
    රඹා
    097
    Pythagoras

    Ko namai address 1i?

    Owwa illuwahama uba hiwalek wage maru. Po*nnayo kiyanne ubalata tama ban. Hadiyan.

    Dan wath piliganin uba failed kiyala.
    Sorry
    :lol::lol::lol::lol:

    :yes::yes::yes:
     

    unicornx

    Well-known member
  • Aug 11, 2007
    7,854
    1,266
    113
    Mars
    නිශාචර පිසාචයන්ගේ ගෝත‍්‍රික දඩයමට වසරයි
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    Gono balapan Mage joined date eka 2008 -July Umbata issella mama elakiri member une. Methek kal mege avtar eke thibune mage true Picture ekak. Nidahas dawase eka maaru kale ,B'day ekath real eka. Umba enawada mata fake kiyanna. Yako thopi wage kawiyak liyaganna beruwa pora talk deela chaa wela penala gihin ne api. Balapan hoyala mage comments walata uththara nethiwa political threads keeyak welalila thiyenawada kiyala.
    Umba danne. Failed, Try again kiyanna witharai ne. Raniluth ohomama thama. ookama kiya kiya innawa. namuth uu hemadaama paradinawa. Gona tharkayak mathukarama ekata "Failed, Try again" kiya kiya inna eka denuma gena amuthuwen kiyanna oone ne. Umba illan gaagena iwarai.

    බොල වයස 42ක් වෙච්ච හරකෝ. ලැජ්ජා වෙයං තෝ වයස 42න් යෙලත් තාම එක එකාට කඩේ යන එක ගැන. පවුලක් නැද්ද නපුන්සකයෝ?

    දැං තෝ කියන්නෙ කවි ලියන්න පුලුවන් නම් උ පොර කියලාද?

    මට කවි ලියන්න බෑ. තොට තර්ක කරන්න බෑ. පොයින්ට් එකක් නෑ.

    උඹ අපෙ තාත්තාගෙ වයසෙ එකෙක්. මීට වඩා බනින්න හිතෙන්නෙ නෑ.

    ලැජ්ජා වෙයං තාම එක එකාගෙ ** ලොවන එක ගැන.
    තොපිට කියන්නෙ හෙංචයියො කියලා බං. පල පල නොදී. අන්න දරු පවුල බඩගින්නෙ :lol::lol::lol:
     

    rolecoaster

    Well-known member
  • Oct 31, 2007
    3,707
    1,855
    113
    U Failed
    Try again Later!!!



    පැටියා;9407029 said:
    බොල වයස 42ක් වෙච්ච හරකෝ. ලැජ්ජා වෙයං තෝ වයස 42න් යෙලත් තාම එක එකාට කඩේ යන එක ගැන. පවුලක් නැද්ද නපුන්සකයෝ?

    දැං තෝ කියන්නෙ කවි ලියන්න පුලුවන් නම් උ පොර කියලාද?

    මට කවි ලියන්න බෑ. තොට තර්ක කරන්න බෑ. පොයින්ට් එකක් නෑ.

    උඹ අපෙ තාත්තාගෙ වයසෙ එකෙක්. මීට වඩා බනින්න හිතෙන්නෙ නෑ.

    ලැජ්ජා වෙයං තාම එක එකාගෙ ** ලොවන එක ගැන.
    තොපිට කියන්නෙ හෙංචයියො කියලා බං. පල පල නොදී. අන්න දරු පවුල බඩගින්නෙ :lol::lol::lol: