awa hama thanama thiyanawa ban
dan balapan nidahas pakshe upa sabapathi kawda ? sihala kollo marapu...hamaduruwaru marapu... polisiye un marapu.... kenekne.. (uba dannawan mama kiaynn ka ganada kiyala )
sandane oya uba kiyana JVP kattiya nadda ?
sandane oya uba kiyana UNP aya nadda ?
mata kiyapan ?
ow machan umba hari

rate main parties 3 ma(sandhane,UNP,JVP) eeka wage kiyala hithamu.....e kiyanne eka party ekak 33% narakai(100/3)
dan umbama balapan wediyen narakka mokadda kiyala:
JVP+UNP=33+33=66
Sandhane=33
api vote karanna one rata gana hithala.....
HOTU GENI DEELA KEHI GENI GANNA ONA NANE........


think wisely.....







