මහින්ද රාජපක්ෂ සරත් ෆොන්සේකා ජනමත විචාරණ

who is the next president?

  • mahindha rajapaksha

    Votes: 46 34.8%
  • sarath fonseka

    Votes: 86 65.2%

  • Total voters
    132

feed

Member
Nov 14, 2008
4,563
279
0
oba nodani,mulu lowama dani...
awa hama thanama thiyanawa ban
dan balapan nidahas pakshe upa sabapathi kawda ? sihala kollo marapu...hamaduruwaru marapu... polisiye un marapu.... kenekne.. (uba dannawan mama kiaynn ka ganada kiyala )
sandane oya uba kiyana JVP kattiya nadda ?
sandane oya uba kiyana UNP aya nadda ?

mata kiyapan ?

ow machan umba hari:)
rate main parties 3 ma(sandhane,UNP,JVP) eeka wage kiyala hithamu.....e kiyanne eka party ekak 33% narakai(100/3)

dan umbama balapan wediyen narakka mokadda kiyala:
JVP+UNP=33+33=66
Sandhane=33

api vote karanna one rata gana hithala.....
HOTU GENI DEELA KEHI GENI GANNA ONA NANE........:):lol:
think wisely.....
 
May 17, 2006
3,632
90
0
ow machan umba hari:)
rate main parties 3 ma(sandhane,UNP,JVP) eeka wage kiyala hithamu.....e kiyanne eka party ekak 33% narakai(100/3)

dan umbama balapan wediyen narakka mokadda kiyala:
JVP+UNP=33+33=66
Sandhane=33

api vote karanna one rata gana hithala.....
HOTU GENI DEELA KEHI GENI GANNA ONA NANE........:):lol:
think wisely.....

macho maru ganan hadilla..ubata ganan walata monada thiyenne....

JVP ake 33 bagayak sandaneta yanna ona mokada JVP ake kattiya sandane innawane......

UNP ake 33 bagayak sandaneta yanna ona mokada UNP kattiya sandane ennawa.....

athokota gana wenas wenawa neda ?

thawa LTTE ake enna ayata oya 100 kiyak denawa ?

ara kudu gamunu/ Rape kenata / ahema kiyak denawa ?

thawa ennawa list aka digai
 

feed

Member
Nov 14, 2008
4,563
279
0
oba nodani,mulu lowama dani...
macho maru ganan hadilla..ubata ganan walata monada thiyenne....

JVP ake 33 bagayak sandaneta yanna ona mokada JVP ake kattiya sandane innawane......

UNP ake 33 bagayak sandaneta yanna ona mokada UNP kattiya sandane ennawa.....

athokota gana wenas wenawa neda ?

thawa LTTE ake enna ayata oya 100 kiyak denawa ?

ara kudu gamunu/ Rape kenata / ahema kiyak denawa ?

thawa ennawa list aka digai

machan JVP eken anduwata apu aya JVP ekata join une early 90's wala.so kerellata relate ne.(one nam hoyala balanna.mama weradi nam kiyanna.)e nisa e aya atheriya....:P

UNP eken anduwata apu aya mama danna tharamin oyawage dewal walata haul ne.(hebei maru gahili karayo)

umba kiyanawanam e ayath deshadrohiyo kiyala gimme facts:D

karuna,gamunu,rape etc.= mano ganeshan,RANIL,Dr.jayalath jayawardena,lakshman kiriella,Ravi,etc

THAMATH MAGE GANAN HADILLA UPSET DA?:D:P

(Karuna,pilliyan=soldiers they shud obey head)
heta hamudawata order ekakk dunnoth SF kill aranna kiyala army ekata karanna wenawa:(:(:sorry:

(Ranil was the head of country)
 
May 17, 2006
3,632
90
0
machan JVP eken anduwata apu aya JVP ekata join une early 90's wala.so kerellata relate ne.(one nam hoyala balanna.mama weradi nam kiyanna.)e nisa e aya atheriya....:P

UNP eken anduwata apu aya mama danna tharamin oyawage dewal walata haul ne.(hebei maru gahili karayo)

umba kiyanawanam e ayath deshadrohiyo kiyala gimme facts:D

karuna,gamunu,rape etc.= mano ganeshan,RANIL,Dr.jayalath jayawardena,lakshman kiriella,Ravi,etc

THAMATH MAGE GANAN HADILLA UPSET DA?:D:P

(Karuna,pilliyan=soldiers they shud obey head)
heta hamudawata order ekakk dunnoth SF kill aranna kiyala army ekata karanna wenawa:(:(:sorry:

(Ranil was the head of country)

ane ban Uba Danna JPV mata kiyanna thiyenne ahema... cricket nawathwala wimal JPV akata joint une kawadada kiyala hoyanna...thawa kenekge athe agili dekak naththe ay kiyala balanna....

UNP aken anduwata awe okkoma hoda un withrai....eniya sama kalayedi sakachcha kare kawda kiyala hoyanna....(gahili karayo kiyala oyama kiyana nisa mama mukuth kiyanne naha athanata ganak yanawa)

oyag gana waradi mokada JVP/UNP aken giya ayata ganak yanna ona....

macho ape soldiers lata karunawa samana karanna apa... ube akathawa waradi hamudawa kare rata bera ganna aka... karuna kare trasthawadaya ?

heta SF maranna kiyanne kawda ?
 

feed

Member
Nov 14, 2008
4,563
279
0
oba nodani,mulu lowama dani...
macho ape soldiers lata karunawa samana karanna apa... ube akathawa waradi hamudawa kare rata bera ganna aka... karuna kare trasthawadaya ?
:lol::sorry::sorry::sorry::sorry:
mama ape hamudawa kotinta samana kale ne......
mama kivve they all are military members kiyala....
so dnt get it wrong otherwise i wil bcome terrorist:sorry::sorry::sorry:

heta SF maranna kiyanne kawda ?
SF maranna kauruth enne ban:lol::lol:
mama kivve orders gana.....


umba kochchra kivvath UNF eka hondai kiyala eta dashamayak hari sandane hondai........

anika SF wenama party ekakk dadagena election ekata avoth mamath VOTE karanawa....but nvr in million years vote for UNP or JVP or UNF......mokada mama mage ratata adarei.....anika UNP,JVP eken mata kisima asadaranayak wela ne...its all bout country dde:):):)
 
May 17, 2006
3,632
90
0
:lol::sorry::sorry::sorry::sorry:
mama ape hamudawa kotinta samana kale ne......
mama kivve they all are military members kiyala....
so dnt get it wrong otherwise i wil bcome terrorist:sorry::sorry::sorry:


SF maranna kauruth enne ban:lol::lol:
mama kivve orders gana.....


umba kochchra kivvath UNF eka hondai kiyala eta dashamayak hari sandane hondai........

anika SF wenama party ekakk dadagena election ekata avoth mamath VOTE karanawa....but nvr in million years vote for UNP or JVP or UNF......mokada mama mage ratata adarei.....anika UNP,JVP eken mata kisima asadaranayak wela ne...its all bout country dde:):):)

macho oya nodanane katha karala thiyenne...SF anne UNF / JVP / UNP akenwath newi...lalith athulath mudali gamini disanayaka akathu wela hadapu rajaaliyagenlu JPV UNF aka thamange apekshakayo ediripath karann nathuwa SF ta sahaya dakwanawa....mathiwaranaya dinanna....
 

feed

Member
Nov 14, 2008
4,563
279
0
oba nodani,mulu lowama dani...
macho oya nodanane katha karala thiyenne...SF anne UNF / JVP / UNP akenwath newi...lalith athulath mudali gamini disanayaka akathu wela hadapu rajaaliyagenlu JPV UNF aka thamange apekshakayo ediripath karann nathuwa SF ta sahaya dakwanawa....mathiwaranaya dinanna....

yeah i know dat......
problem eka SF yojana keepak deela tiyenawa
SF president unama vidayakaya ahosi kirima
ema balathala PM ta deema

ekiyanne SF namika jandipathi
ranil wil Bcum ful powerd PM and wil start from where he stopped decades ago....:(:(
 
May 17, 2006
3,632
90
0
yeah i know dat......
problem eka SF yojana keepak deela tiyenawa
SF president unama vidayakaya ahosi kirima
ema balathala PM ta deema

ekiyanne SF namika jandipathi
ranil wil Bcum ful powerd PM and wil start from where he stopped decades ago....:(:(

naha ban oka waradi... uba dannawada lankawe widayaka janapathita kisima thanaka nadu danna baha....aka nisa oya porondu kaduwoth nadu danna baha...anika oya hithanawada ranilta balathala denakan JVP balagena edi kiyala aka wenne naha... aka karanna janamatha wicharanaya thiyanna ona....oya hithanawa SF ranita balaya dila TATA bye kiyala gedara hari USA hari yay kiyala...pissuda ban...
 

feed

Member
Nov 14, 2008
4,563
279
0
oba nodani,mulu lowama dani...
naha ban oka waradi... uba dannawada lankawe widayaka janapathita kisima thanaka nadu danna baha....aka nisa oya porondu kaduwoth nadu danna baha...anika oya hithanawada ranilta balathala denakan JVP balagena edi kiyala aka wenne naha... aka karanna janamatha wicharanaya thiyanna ona....oya hithanawa SF ranita balaya dila TATA bye kiyala gedara hari USA hari yay kiyala...pissuda ban...

ow machan but oken aniva UNP and JVP oluwa ussanawa....:growl::growl::growl::frown:
 

malinrock

Member
May 24, 2007
9,093
580
0
38
colombo
macho podi peramune ewunta karuna pillyan deshapremiyao.etkota sarath wipkasetata giya hinda desadrihiyek.mokakda yako meke teruma.macho minimaruwek alllanna re12.00 en ne milltary police eka.macho mettra hoda minihekta arakasawath adu karala.mAacho kadira gamarge wife araksaka batayo 32 ennwalu.mewa hari waradiwada.ehen ara hamuduruwo marapu miyanamar yakek genawa.lankawe moda minisuu tamai hugak inne.mokda lankawer wadiyenma penne rupavahini and itn hinda.
 
May 17, 2006
3,632
90
0
ow machan but oken aniva UNP and JVP oluwa ussanawa....:growl::growl::growl::frown:

naha aka wenne naha...SF ta buddiya thiyanawa...habai hoda sellam thiyey mokada elagata agamathi thorana chandedi happenne RANIL+Mahinda (SF dinnoth) mokada wenne kiyala hitha ganna puluwanne
 
Machan I have a serious thing to talk to all of u..
Me rate inna ewun dan general ta traitor kiyalane bannine,, me okkoma karanne inna politicianslane,, as EK the next generation of SL we should change these attitudes nadda macho...........
what i'm saying is that someone ,only if he doesn't want to approve MR's opinions, should not deserve this kinda treating.. as the public who know gratitude we can stand against these bastards...in every good step General takes we should encourage him for a corruption free better country.............
MR cant stop corruption or the jumbo cabinet... he has repeatedly proven that to us..
SO WHOS there for Sri Lanka??..