මහේලගේ නායකත්වය දීර්ඝ කාලීන වැරැද්දක් - ස&#350

sandak_nam

Member
Jul 22, 2008
1,030
189
0
මහේලගේ නායකත්වය දීර්ඝ කාලීන වැරැද්දක් - ස&#350

මහේලගේ නායකත්වය දීර්ඝ කාලීන වැරැද්දක්. - සනත්.


තිලකරත්න ඩිල්ෂාන් ශී‍්‍ර ලංකා කි‍්‍රකට් නායකත්වයෙන් ඉවත් වීමෙන් අනතුරුව යළිත් හිටපු නායක මහේල ජයවර්ධනට නායකත්වය භාරදීම සම්බන්ධයෙන් විවිධ අදහස් පළ වනවා. මේ සම්බන්ධයෙන් අද ශී‍්‍ර ලංකා කණ්ඩායමේ හිටපු නායකයින් වන හෂාන් තිලකරත්න, අර්ජුන රණතුංග සහ සනත් ජයසුරිය හිරු ප‍්‍රවෘත්ති අංශයට සිය අදහස් පළකළා.



ඒ පිළිබඳව හිටපු නායක හෂාන් තිලකරන්ත පැවසූයේ පළපුරුද්ද සහ මහේල ලඟ තියන දක්ෂකම් සලකා බලනකොට මහේල හෝ සංගක්කාර ගෙන් දෙන්නෙක් ලංකාවෙ ඉදිරි නායකත්වය දැරිය යුතුයි යන්නයි.


Voice : Hashan



යළිත් වරක් ශී‍්‍ර ලංකා කි‍්‍රකට් නායකයා ලෙස මහේල ජයවර්ධනට පත්වීමට සිදුව ඇත්තේ මෙරට කි‍්‍රකට් පරිපාලනයේ පවතින දුර්වලතාවය නිසා බව හිටපු නායක අර්ජුන රණතුංගගේ අදහසයි.

Voice : Arjunar

කෙසේ වෙතත්, මෙම තීරණය දීර්ඝ කාලීන වැරැද්දක් බව සනත් ජයසුරිය පෙන්වා දෙනවා.

Voice : Sanath



Voice cut share denna baha. a tika nam mekata gihin ahaganna tamai wenne.
Code:
http://hirunews.lk/sinhala/26155
 
  • Like
Reactions: dileeshakr

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    කවුරැ දාල හරි කමක් නැ දිනනවනමි,පැරදිලා එපා වෙලා තියෙන්නෙ.
     

    Miami-Vice

    Well-known member
  • Apr 19, 2010
    22,586
    14,526
    113
    මම නං කියන්නෙ ඩිල්ෂාන්ට ඕස්ට්‍රේලියා ටුවර් එකත් දෙන්න තිබුනෙ....
    එයා අන්තිම මැච් 3 හොඳට කරා.... ඕනම කෙනෙක්ට කාලයක් යනව නායකත්වයේ වගකීම් හුරු වෙන්න... අනිත් එක මන්ඩලෙත් ෆුල් කචල් ඩිල්ෂාන් කැප්ටන්සි එක බාර ගන්නකොට... :)
    මහේල අති දක්ෂ නායකයෙක්. මහේලට අපේ සුභ පැතුම්! :)
     

    mevan loshitha

    Well-known member
  • May 5, 2009
    1,761
    59
    48
    colombo
    Dilshan monawa karannada bunz... methana team selectors la thamai bunz awul... team eke kattiyawa marukarana adum marukaranawa wage.. ithin kohomada talent eka balala yodawanne....
     

    Harlequin

    Member
    Oct 14, 2011
    784
    49
    0
    Null
    He hee...! , lankawe ithin nowiya yuthu demane wenne..eka hinda gaanak nee...ooken wenne..cricket kiyana de ballata yana ekai.