Oba nam wadakaru wekma thamaකොන්ඩම් එක හිල් කරානම් හරි
spa wala badu denawa bn geniyanna ona naඌ spa එක්කටවත් යන්ඩ ඇති
අත්දැකීමෙන් ද කියන්නෙshuwer ekata elichichkata wath kelinna athi moola patthu wela.ekath narakama neha patta athal itin
Pasbara mathak unashuwer ekata elichichkata wath kelinna athi moola patthu wela.ekath narakama neha patta athal itin
nethiwa itin .moko un polisi yanna kiyalada.karadarekata tiyenne payin ghanna hadana eka thmaඅත්දැකීමෙන් ද කියන්නෙ
anna anek supiri satha sepak gannawa nam.Pasbara mathak una![]()
Ubata mathakada issara billiyage kathaawaanna anek supiri satha sepak gannawa nam.
ado spa thread ekak damu apahu, dan loke wenas welaanna anek supiri satha sepak gannawa nam.
nathnam biliya mage yaluwane.Ubata mathakada issara billiyage kathaawa