“මාධ්ය සංදර්ශන ලොකුවට නැති වුණාට”
කැමරාව පස්සෙන් ඇවිත් අනේ..නැතුව අපි යන යන තැන කැමරා උස්සන් යනවා කියලා ඔයාලා විශ්වාස කරනවද
“මාධ්ය සංදර්ශන ලොකුවට නැති වුණාට”
තාප්ප යටින්ද?? ගේට්ටුව යටින්ද?? තාප්පෙ පෝloවට සම්බන්ධ කරල නැද්දමෙහෙනම් තාප්ප යටින් වතුර එනවා
මෙයාට වෙන රේන් කෝට් එකක් අරන් දෙන්නකො ! ඊයෙ ඉදන් ඕක පිටින්
------ Post added on Nov 30, 2025 at 10:25 AM
ග්රවුන් ලෙවල් ටීම් එකට හොදගන්න බැරි වුනාම පොර එලියට එනවා... හීන් නූලෙන් හෝදනවා....උඹත් NPP එකේ ලොන්ඩරියේ වැඩ කරන එකෙක් නේද ?
ජේප්පන්ට උනේ නිකන් හෙන පම්පෝරි ගහලා මුකුත්ම ලබ්බක් නැති පොන්න හුකන්නෙක් හොඳ කෑල්ලක් කාසද බැඳලා කන කට්ට මතක් වෙනවා, ඒ කෑල්ල දැං ඉස්සර කියපු දේවල් මතක් කරද්දි අර ඩයල් එකට දැනාන feeling එක තමයි ජෙප්පාන්ට දැන් දැනෙන්නේ , වැඩිකල් නොගිහින් කෑල්ල පිට ගියොත් තමයි කෙස් එකග්රවුන් ලෙවල් ටීම් එකට හොදගන්න බැරි වුනාම පොර එලියට එනවා... හීන් නූලෙන් හෝදනවා....
“මාධ්ය සංදර්ශන ලොකුවට නැති වුණාට”
පොලව ගැබුරට හාරල තියන තැන් වලින් උල්පත් වගේ වතුර උඩට ගහනවාතාප්ප යටින්ද?? ගේට්ටුව යටින්ද?? තාප්පෙ පෝloවට සම්බන්ධ කරල නැද්ද
මූ ගූ නාන එකෙක් නෙවී අපේ @shenat @Robinhood wage ekek @Rick Sanchezz @Bitter Truth @Max_r etc etc වගේ. මූ ඉවුරට වෙලා කකුල පොඩ්ඩක් තෙමන ජාතියේ ඩයල් එකක්. මේ ත්රෙඩ් එකෙන් පස්සෙ ආයි මාස 2 3කට එන එකක් නෑ.උඹත් NPP එකේ ලොන්ඩරියේ වැඩ කරන එකෙක් නේද ?
ජන්දෙ නොදි ඇද යටට වෙලා ඉදපු නාකි පොන්ස්,මූ ගූ නාන එකෙක් නෙවී අපේ @shenat @Robinhood wage ekek @Rick Sanchezz @Bitter Truth @Max_r etc etc වගේ. මූ ඉවුරට වෙලා කකුල පොඩ්ඩක් තෙමන ජාතියේ ඩයල් එකක්. මේ ත්රෙඩ් එකෙන් පස්සෙ ආයි මාස 2 3කට එන එකක් නෑ.![]()
![]()
මොන හුත්තෙක් වත් නෙමෙයි අරන් නන්දා මාලනීලා බෝඩ් අල්ලන් හිටියේ පාර්ලිමේන්තුව උගතුන්ගෙන් බුද්ධිමතුන්ගෙන් පුරවමු කියලා.. අන්න එහෙම යවපු උගතෙක් බුද්ධිමතෙක් තමයි ඔය ඉන්නේ..Who gives a fuck about a church when people have actual problems right now
Mona huththekda me pakaya
දේශපාලන ගනිකාව ඇයි මේ කෙඳිරි ගාන්නේ? තාම වතුර දැම්මෙ නැද්දජන්දෙ නොදි ඇද යටට වෙලා ඉදපු නාකි පොන්ස්,
මොකක්ද බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ මෙන්ශන් කරලා? නිකන් පුක නොදි හේට් ස්පිච් එකක් ගහන් ඉදපන්..
මොන හුත්තෙක් වත් නෙමෙයි අරන් නන්දා මාලනීලා බෝඩ් අල්ලන් හිටියේ පාර්ලිමේන්තුව උගතුන්ගෙන් බුද්ධිමතුන්ගෙන් පුරවමු කියලා.. අන්න එහෙම යවපු උගතෙක් බුද්ධිමතෙක් තමයි ඔය ඉන්නේ..
යකෝ එහෙම කියන්න එපා, ඌත් ආරක්ශිතව photo ටික ගහගන්න එපැයි. ඊටපස්සෙ ඕකුන්ව හොයන්න නෑ.Who gives a fuck about a church when people have actual problems right now
Mona huththekda me pakaya
උබලා තමයි උත්ටො දේසපාලන පොන්නයෝ, ප්රජාත්රන්තවාදි සිස්ටම් එකකට බයේ ජන්දෙ නොදි මුලු ගැන්විලා ඉදලා, පුක දෙන්න එනවා ත්රෙඩ් වල..දේශපාලන ගනිකාව ඇයි මේ කෙඳිරි ගාන්නේ? තාම වතුර දැම්මෙ නැද්ද![]()
බෝට්ටුවක් එවන්නද? උඹ වතුරට බහින්න එපා පුක දීලා බොර් වෙච්ච පුකේ හිලට මාලුවෙක් රිංගයිඋබලා තමයි උත්ටො දේසපාලන පොන්නයෝ, ප්රජාත්රන්තවාදි සිස්ටම් එකකට බයේ ජන්දෙ නොදි මුලු ගැන්විලා ඉදලා, පුක දෙන්න එනවා ත්රෙඩ් වල..
ජන්දෙ දාන්න පලයන් අනිත් සැරෙවත්, ඇද යටට වෙලා ඉන්නෙ නැතුව...බෝට්ටුවක් එවන්නද? උඹ වතුරට බහින්න එපා පුක දීලා බොර් වෙච්ච පුකේ හිලට මාලුවෙක් රිංගයි![]()
![]()
වතුර දානකොට මොකක්ද වැඩියෙන්ම රිදෙන්නෙ උඹේ, හිතද? පුක දීලා බොරු වෙච්ච පුකේ හිලද?ජන්දෙ දාන්න පලයන් අනිත් සැරෙවත්, ඇද යටට වෙලා ඉන්නෙ නැතුව...
අපි හිතුවා සීයාට පුක දෙන විදියට, ඒ නාකියටවත් ජන්දෙ දිලා ඇති කියලා....![]()
![]()
“මාධ්ය සංදර්ශන ලොකුවට නැති වුණාට”
ආපෝ වැඩේ අවුල් එහෙනම්. මේ සැරේ පළවෙනි පාර හින්දා සමාව දෙමු.ඔව් ඔව් අපිත් දැක්කා අපදා කොමසාරිස් පත්කරේ ඊයේ රෑ.... වැඩේ යටින් යනවා...
අදහස් දැක්වීමක් සහ අදහස් විමසීමක් පමණයි.උඹත් NPP එකේ ලොන්ඩරියේ වැඩ කරන එකෙක් නේද ?
ඔව්. සෑහෙන අවුලක් වෙනවා කාලයක් යනකන්. සෑහෙන හානියක් වෙලා තියෙන්නේ.හෙටින් පස්සෙ තමා ඇත්ත තත්වේ බලන්න වෙන්නේ, මිනිස්සු දැන් කන්න දුන්නට ඕක හැමදාම කරන්න බෑ, කුඹුරු,වී,එලවලු විනාසයි.
ඕවා ඔක්කොම ප්රෙඩික්ශන් වලින්නේ කලින් කියන්නේ, උනාට පස්සේ නන් කියන්න පුලුවන් අර ජලාශේ හිස් කරල මේ ගම අයින් කරන්න තිබ්බා කියලා. ෆේස්බුක් එකේ ඔය පාස්කු ප්රහාරෙට මේක සමාන කරන එකවුන්ට් ඔක්කොම හරියට ප්රොෆයිල් ප්ක්චර් එකක් නෑ ෆ්රෙන්ඩ්ස්ලා 300ක් නෑ, අවුරුදු ගානකට පස්සේ දැන් තමා ඇක්ටිව් වෙලා තියෙන්නෙ. ඔවා පීටිපස්සේ ඉතිං සමහන් පැකට් එක්ක් තමා ඉන්නේ
උඹේ අදහස් දැක්වීම තමයි දැක්වීම, උඹේ අම්මාගේ දැක්මක් එක ........ආපෝ වැඩේ අවුල් එහෙනම්. මේ සැරේ පළවෙනි පාර හින්දා සමාව දෙමු.
අදහස් දැක්වීමක් සහ අදහස් විමසීමක් පමණයි.
------ Post added on Nov 30, 2025 at 5:30 PM
ඔව්. සෑහෙන අවුලක් වෙනවා කාලයක් යනකන්. සෑහෙන හානියක් වෙලා තියෙන්නේ.
------ Post added on Nov 30, 2025 at 5:35 PM