Ow ban 2osamai sandy ponnayai kakka kara thread eke start ekema.mona huttakda bn meka. thread ekakata enna baha waliyak.
Sexual side effects ban.ඇයි ආයුර්වේදෙන් බලන්නෙ ?
වෙස්ටර්න් මෙඩිසින් යන්න
beheth nawaththuwama normal wenawa kiyanawa neda bnOw ban 2osamai sandy ponnayai kakka kara thread eke start ekema.
Sexual side effects ban.
------ Post added on Mar 10, 2023 at 6:41 PM
Uba psychologist ekka patalawagena. psychiatrist la thamai beheth liyanne.හැම එකටම බෙහෙත් ඕනිම නෑ. psychiatrist කෙනෙක් හම්බ වෙයන් එයාල බෙහෙත් ලියන්නෙම නැති තරන්. ගොඩක් අයට බෙහෙත් ලියන්නත් බෑ ඩොක්ටස්ල නෙවෙයි නන්.
සින්හල බෙහෙත් වලින් හොද කරන්නත් පුලුවන් ඒත් හරියට කරන්න පුලුවන් අය හොයාගන්න ගිහින් උබට තව ලෙඩේ වැඩි වෙයි.
ah ow ow mata pataluna. nama hadanawaUba psychologist ekka patalawagena. psychiatrist la thamai beheth liyanne.
අඩෝ උබේ අම්මා ඔහොම කිව්වදමානසික ලෙඩෙක් ගෙදර ආවා කිව්වා පොල්ල එළියේ දාගෙන
පොල්ල කපලා බල්ලට දුන්නා කිව්වා![]()
අනාගතය අදයි කියන්නේ මේකටද බන්.welcome to the future...
ඔව් බන් දැන්නන් මේක over. ඇඩ්මින්ල පියවරක් ගත්තෙ නැත්තන් නිකන් නාස්ති වෙනව කිරිය.mona huttakda bn meka. thread ekakata enna baha waliyak.
මොනවාද බං එන side effect?Sexual side effects ban.
------ Post added on Mar 10, 2023 at 6:41 PM
මොනවාද බං එන side effect?
ලෙඩේ මොකක්ද කියලා, ඇතිවෙන හැටිමොකක්ද වත් කියලා දන්නැති සාස්තරයකින් බෙහෙත් ගන්නවා කියන්නේ...ඉන්නවාද?