මානසික ලෙඩකට Admit කරලා ප්රතිකාර කරන තැන් මොනවද තියෙන්නෙ?
ආයුර්වේදයක් නම් වැඩිය හොඳයි
ආයුර්වේදයක් නම් වැඩිය හොඳයි
Depressed Arrogance, etc.mokakda lede?
Ewatath karanawa man hithanne.Depressed Arrogance, etc.
උබ ඇඩ්මිට් කරලා හිටිය ප්ලේස් එකම තමයි බන්. බෙහෙත්වල සැරට උබට දැන් අමතකවෙලා වගේ@asanka+++ uba admit wela beheth karapu place eke address eka dapan
උබ ඇඩ්මිට් කරලා හිටිය ප්ලේස් එකම තමයි බන්. බෙහෙත්වල සැරට උබට දැන් අමතකවෙලා වගේ
මොනවගේ රෝග ලක්ෂණ ද තියෙන්නේ ?මානසික ලෙඩකට Admit කරලා ප්රතිකාර කරන තැන් මොනවද තියෙන්නෙ?
ආයුර්වේදයක් නම් වැඩිය හොඳයි
උබ බෙහෙත් බොන්නෙ පොන්නකමට නේද. වැඩක් වෙලා නෑ වගේmanasika ledada beheth bonawa kiyala thread damme mama newei ponnayo, tho. thota eka amathaka una neda
mulinma ahana prashne, Ayi p@nnay@ Ayi

Manasa Ayurweda Hospitalමානසික ලෙඩකට Admit කරලා ප්රතිකාර කරන තැන් මොනවද තියෙන්නෙ?
ආයුර්වේදයක් නම් වැඩිය හොඳයි