මානසික ලෙඩකට Admit කරලා ප්‍රතිකාර කරන තැන්

bball

Well-known member
  • Jul 30, 2019
    582
    356
    63
    මානසික ලෙඩකට Admit කරලා ප්‍රතිකාර කරන තැන් මොනවද තියෙන්නෙ?

    ආයුර්වේදයක් නම් වැඩිය හොඳයි
     
    • Like
    Reactions: GobbaSira and Cenon

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    @asanka+++ uba admit wela beheth karapu place eke address eka dapan
    උබ ඇඩ්මිට් කරලා හිටිය ප්ලේස් එකම තමයි බන්. බෙහෙත්වල සැරට උබට දැන් අමතකවෙලා වගේ
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    උබ ඇඩ්මිට් කරලා හිටිය ප්ලේස් එකම තමයි බන්. බෙහෙත්වල සැරට උබට දැන් අමතකවෙලා වගේ

    manasika ledada beheth bonawa kiyala thread damme mama newei ponnayo, tho. thota eka amathaka una neda
     

    pitiye.appu

    Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113
    මානසික ලෙඩකට Admit කරලා ප්‍රතිකාර කරන තැන් මොනවද තියෙන්නෙ?

    ආයුර්වේදයක් නම් වැඩිය හොඳයි
    මොනවගේ රෝග ලක්ෂණ ද තියෙන්නේ ?
     

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    manasika ledada beheth bonawa kiyala thread damme mama newei ponnayo, tho. thota eka amathaka una neda
    උබ බෙහෙත් බොන්නෙ පොන්නකමට නේද. වැඩක් වෙලා නෑ වගේ
     

    cuteoz

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    8,997
    1,550
    113
    What seems to be the problem:. What sort of mental problems is it, what’s the cause of depression, have you first consulted a psychiatrist/psychologist