Echara precentage innawadahari ithin dan lankawen 25% inne rata ne!
tax gahanna ona, ethakota thamai undiyal biz wedi kara ganna puluwan,අප්රේල් වල ඉදන් Tax ගහන නිසා තියන් හිටපු ඒවා ගෙනල්ල බන්![]()
lassa 20kata wada innawa neda 10%Echara precentage innawada
මොන ක්රමයට සල්ලි ආවත් උබ සල්ලි ඒවන්නේ පුක බෝර් කරගෙන නේ. ඒ නිසා මට නම් අවුලක් නෑtax gahanna ona, ethakota thamai undiyal biz wedi kara ganna puluwan,
ethakota therei pora talk dena @Don GasCan wage wage parayanta
උන්ඩියල් බැරිනම් මන්ඩියල් දැම්මත් උබට සල්ලි හොයන්න පුක දෙන්න එපැයිapi issara idanma undiyal danne huththo
මොන ක්රමයට සල්ලි ආවත් උබ සල්ලි ඒවන්නේ පුක බෝර් කරගෙන නේ. ඒ නිසා මට නම් අවුලක් නෑ
උන්ඩියල් බැරිනම් මන්ඩියල් දැම්මත් උබට සල්ලි හොයන්න පුක දෙන්න එපැයි
------ Post added on Apr 15, 2025 at 10:12 AM
api issara idanma undiyal danne huththo
ඒම විදේශ ප්රේශණ එන් නෑනේ නිකං මැටි මොංගල් පච කියන්න එපා. උබ රට ඉදන් පුක බෝර් කරන් එවන සල්ලි ගැන මේ කියන්නේ . රටේ නීතිය ගැන ත්රෙඩ් දාන එකා රටේ නීතියට පටහැනි උන්ඩියල් වලින් සල්ලි එව එව රට හදන්න කල්පනාව .ubai ube ammai policiya asse puka dila hoyanawa kiyala neda uba kiyanne
මාර් තු අප්රේල් කියන්නේ සිංහල අවුරුද්දට පිට රට අය සල්ලි එවන මාසය@monson Menna mun boru kiyanawa, uba dapan thread ekak hari ganan tika dala
ශ්රී ලංකා ඉතිහාසයේ මේ දක්වා විදෙස්ගත ශ්රමිකයින්ගෙන් දෙවැනියට ලද විශාලතම ප්රේෂණ ප්රමාණය පසුගිය 2025 මාර්තු මාසයේ දී වාර්තා වී තිබේ.
මෙම ප්රේෂණ ප්රමාණයේ වටිනාකම අමෙරිකානු ඩොලර් මිලියන 693.3 කි.
මේ අනුව 2025 පළමු කාර්තුව තුළ දී ශ්රී ලංකාවට ලැබී ඇති සමස්ත විදෙස්ගත ශ්රමික ප්රේෂණ ප්රමාණය 1,814.4 ක් දක්වා ඉහළ ගොස් ඇති බව සඳහන් වේ.
මෙය 2024 පළමු මාස 03හි ලද ප්රේෂණ ප්රමාණය වූ ඩොලර් මිලියන 1,536.1ක ප්රේෂණ වටිනාකම හා සැසඳීමේ දී 18.1%ක වර්ධනයකි.
2020 දෙසැම්බර් මාසයේ දී ශ්රී ලංකාව ලද ඩොලර් මිලියන 812.7ක ප්රේෂණ ප්රමාණය හැරුණු විට මෙය මෙතෙක් ඉතිහාසයේ, විදෙස්ගත ශ්රමිකයින් විසින් මෙරටට එවා ඇති වැඩිම වටිනාකමකින් යුතු ප්රේෂණ ප්රමාණය වේ.
කොවිඩ් 19 වසංගත තත්ත්වය දරුණු ලෙස පැවති 2020 දෙසැම්බර් වකවානුව තුළ දී ඉතාලිය, කොරියාව ඇතුළු රටවල සිටි බොහෝ ශ්රී ලාංකික ශ්රමිකයින් සිය රැකියාවලින් ඉවත්ව මෙරටට පැමිණීමට කටයුතු කර තිබුණු නිසා, ඔවුන් එකවර ලද මුදල් (Terminal benefits) විශාල වශයෙන් මෙරටට ප්රේෂණය කිරීම හේතුවෙන් එම මාසයේ මාසයේ දී, ශ්රී ලංකාව ලද ප්රේෂණ ප්රමාණය වාර්තාගත ලෙස ඉහළ ගොස් තිබුණි.
ඉන්පසු මාසයේ, එනම් 2021 ජනවාරි මාසයේ වාර්තා වී තිබුණු විදෙස්ගත ශ්රමිකයින්ගෙන් ලද ප්රේෂණ ප්රමාණය ඩොලර් මිලියන 675.3කි.
2024 සමස්ත වර්ෂය තුළ දී ඩොලර් මිලියන 6,575.4 ක ප්රේෂණ ප්රමාණයක්, විදෙස්ගත ශ්රමිකයින් විසින් මෙරටට එවා තිබුණි.
ශ්රී ලංකා මහ බැංකුව විසින් නිකුත් කරන ලද සතිපතා ආර්ථික දර්ශක වාර්තා ඇසුරින් මෙම දත්ත වාර්තා ලබාගෙන ඇත.
ඒම විදේශ ප්රේශණ එන් නෑනේ නිකං මැටි මොංගල් පච කියන්න එපා. උබ රට ඉදන් පුක බෝර් කරන් එවන සල්ලි ගැන මේ කියන්නේ . රටේ නීතිය ගැන ත්රෙඩ් දාන එකා රටේ නීතියට පටහැනි උන්ඩියල් වලින් සල්ලි එව එව රට හදන්න කල්පනාව .
උබ හෑල්ලුවෙක්![]()
තූ විතරක්..හෙණම ගහපිය තොට..ඒක කියන ලස්සණ..යකෝ ඒ කාලේ පැත්තකට දාපං දැන් තියෙන්නේ හොරා කන අාණ්ඩුවක්දද..දැනුත් උණ්ඩියල් සල්ලි ඵවනව කියන්නේ උඹ නම් මහ කුම්මැහියෙක්..උඹල වගේ උන් ඉන්න රටක් මෙහෙමවත් තියෙනව පුදුමයි.
මාර් තු අප්රේල් කියන්නේ සිංහල අවුරුද්දට පිට රට අය සල්ලි එවන මාසය
කොහොමත් ඔහොම තමයි

අනේ නුගත් බල්ලො , අරාබි පොලු වලින් කාල හම්බකරන ටික නේද ඔය උන්ඩියල් කරන්නේ . කියහන් බලන්න වියවස්ථාවේ කොහෙද තියෙන්නේ කියලා උන්ඩියල් නීතිගතයි කියලා .ubaube amma pinata puka denawai kiuwe ube thaththa nisa neda
undiyal koheda huththo රටේ නීතියට පටහැනි, tho amu moda nugath balla kiuwe okata thamai
මෝඩ අනුර කුමාර තනිකර failed නිසා ඇඳ යට හැංගිලා හිටපු මෝඩ ජෙපි වහල්ලු ටික කොහොමත් අප්රේල් අලුත් අවුරුද්ද නිසා කවදත් මාර්තු වල වැඩි වෙන remittances ටික නිසා එලියට ඇවිල්ලා නේ . රනිල් මෙච්චර 2024 වෙනකොට ආර්ථිකය ගොඩ දාලා දීලත් මාර්තු මාසේ ඕක පොඩ්ඩක් වැඩ කරගන්න බැරිනම් මෝඩ අනුරගෙන් වැඩක්ම නැහැනේ![]()
අනේ නුගත් බල්ලො , අරාබි පොලු වලින් කාල හම්බකරන ටික නේද ඔය උන්ඩියල් කරන්නේ . කියහන් බලන්න වියවස්ථාවේ කොහෙද තියෙන්නේ කියලා උන්ඩියල් නීතිගතයි කියලා .
ටොම් පච කියනවා , හෑල්ලු ත්රෙඩ්ලා බොර් කරගන්නවා ඇරෙන්න වෙන විශේශ හැකියාවන් නෑ.
උබ ගුද මාර්ගය අදායම් මාර්ගයක් කරන් එවන සල්ලි ඉතින් බැංකුවක් හරහා එවන්න බෑ තමා
මොකද පොන්නයෝ වියවස්ථාව ගැන කතා එපා කියන්නේ තෝ දන් නැති නිසාද ? උබ උපන්ගෙයි මෝඩයෙක් කියලා මම මේකේ කීප පොලක කියලා තියනවා .tho wage police awajathakayo වියවස්ථාවේ gena katha karanna epa oi,
undiyal නීතිගතයි කියලා වියවස්ථාවේ thiyenawai kiuwe kawuda ubata?
------ Post added on Apr 16, 2025 at 8:35 AM
මොකද පොන්නයෝ වියවස්ථාව ගැන කතා එපා කියන්නේ තෝ දන් නැති නිසාද ? උබ උපන්ගෙයි මෝඩයෙක් කියලා මම මේකේ කීප පොලක කියලා තියනවා .
අරාබි පොලු උරලා බොර් කරන් එන සල්ලි බැංකුවකින් දාගන්න බැරි උනාම උන්ඩියල් කරන්නේ උබ වගේ අවජාතාක හැත්ත තමා .
නීතිගතයි කියලා වියවස්ථාවේ thiyenawai kiuwe kawuda ubata?
උබම තමා "undiyal koheda huththo රටේ නීතියට පටහැනි"
පොන්නයට උතුරු දකුණ මාරු වෙලා ඉන්නේ![]()
මෙතන පොලිසියක් අදාල නෑනේ යන්නේ කොහෙද මල්ලෙ පොල්police ballo nawana tho වියවස්ථාව gena katha karana sudusu ballek newei huththo
ithin kiyapakn ubawa kawuda rewattuwe undiyal නීතිගතයි කියලා වියවස්ථාවේ thiyenawai kiuwe kawuda ubata?
ow mn kiuwa thamai undiyal koheda patahani kiyala, mokakada warada??