මාර්තු මාසයේ දී ඉතිහාසගත ඩොලර් ප්‍රමාණයක් ලංකාවට

SLK_sri

Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    අප්‍රේල් වල ඉදන් Tax ගහන නිසා තියන් හිටපු ඒවා ගෙනල්ල බන් 🥱
    tax gahanna ona, ethakota thamai undiyal biz wedi kara ganna puluwan,
    ethakota therei pora talk dena @Don GasCan wage wage parayanta
     

    SDCR

    Well-known member
  • Dec 24, 2020
    7,650
    7,714
    113
    මාලිමාවට අාදරේ මිනිස්සු..❤️ #AKD #NPP

    පව් රට වැටෙනකන් බලන් ඉදපු උන්ටික :(
     

    bambuwathamai

    Well-known member
  • Sep 5, 2015
    2,735
    3,906
    113
    For all the unp gon baiyyas who obviously had a bad, terrible sleepless awuduru, knowing that you now cant rob the country as usual (last year most politicans were abroad lavishly spending their looted money with their families and hora ගෑණු, this year උන්ට කැදත් නෑ), we urge you to please watch this video and remember the good times you had those days, because sri lanka will never again go back to that time again, no matter how much you moan and groan and whine like a little bitch

    here enjoy 🙂

     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,062
    113
    සේදවත්ත
    tax gahanna ona, ethakota thamai undiyal biz wedi kara ganna puluwan,
    ethakota therei pora talk dena @Don GasCan wage wage parayanta
    මොන ක්‍රමයට සල්ලි ආවත් උබ සල්ලි ඒවන්නේ පුක බෝර් කරගෙන නේ. ඒ නිසා මට නම් අවුලක් නෑ

    api issara idanma undiyal danne huththo
    උන්ඩියල් බැරිනම් මන්ඩියල් දැම්මත් උබට සල්ලි හොයන්න පුක දෙන්න එපැයි 🤣🤣🤣🤣🤣
    ------ Post added on Apr 15, 2025 at 10:12 AM
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මොන ක්‍රමයට සල්ලි ආවත් උබ සල්ලි ඒවන්නේ පුක බෝර් කරගෙන නේ. ඒ නිසා මට නම් අවුලක් නෑ


    උන්ඩියල් බැරිනම් මන්ඩියල් දැම්මත් උබට සල්ලි හොයන්න පුක දෙන්න එපැයි 🤣🤣🤣🤣🤣
    ------ Post added on Apr 15, 2025 at 10:12 AM

    ubai ube ammai policiya asse puka dila hoyanawa kiyala neda uba kiyanne
     

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,482
    47,574
    113
    api issara idanma undiyal danne huththo

    තූ විතරක්..හෙණම ගහපිය තොට..ඒක කියන ලස්සණ..යකෝ ඒ කාලේ පැත්තකට දාපං දැන් තියෙන්නේ හොරා කන අාණ්ඩුවක්දද..දැනුත් උණ්ඩියල් සල්ලි ඵවනව කියන්නේ උඹ නම් මහ කුම්මැහියෙක්..උඹල වගේ උන් ඉන්න රටක් මෙහෙමවත් තියෙනව පුදුමයි.
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,062
    113
    සේදවත්ත
    ubai ube ammai policiya asse puka dila hoyanawa kiyala neda uba kiyanne
    ඒම විදේශ ප්‍රේශණ එන් නෑනේ නිකං මැටි මොංගල් පච කියන්න එපා. උබ රට ඉදන් පුක බෝර් කරන් එවන සල්ලි ගැන මේ කියන්නේ . රටේ නීතිය ගැන ත්‍රෙඩ් දාන එකා රටේ නීතියට පටහැනි උන්ඩියල් වලින් සල්ලි එව එව රට හදන්න කල්පනාව .

    උබ හෑල්ලුවෙක් 🤣
     

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,851
    113
    පෘථිවිය
    @monson Menna mun boru kiyanawa, uba dapan thread ekak hari ganan tika dala




    ශ්‍රී ලංකා ඉතිහාසයේ මේ දක්වා විදෙස්ගත ශ්‍රමිකයින්ගෙන් දෙවැනියට ලද විශාලතම ප්‍රේෂණ ප්‍රමාණය පසුගිය 2025 මාර්තු මාසයේ දී වාර්තා වී තිබේ.

    මෙම ප්‍රේෂණ ප්‍රමාණයේ වටිනාකම අමෙරිකානු ඩොලර් මිලියන 693.3 කි.

    මේ අනුව 2025 පළමු කාර්තුව තුළ දී ශ්‍රී ලංකාවට ලැබී ඇති සමස්ත විදෙස්ගත ශ්‍රමික ප්‍රේෂණ ප්‍රමාණය 1,814.4 ක් දක්වා ඉහළ ගොස් ඇති බව සඳහන් වේ.

    මෙය 2024 පළමු මාස 03හි ලද ප්‍රේෂණ ප්‍රමාණය වූ ඩොලර් මිලියන 1,536.1ක ප්‍රේෂණ වටිනාකම හා සැසඳීමේ දී 18.1%ක වර්ධනයකි.

    2020 දෙසැම්බර් මාසයේ දී ශ්‍රී ලංකාව ලද ඩොලර් මිලියන 812.7ක ප්‍රේෂණ ප්‍රමාණය හැරුණු විට මෙය මෙතෙක් ඉතිහාසයේ, විදෙස්ගත ශ්‍රමිකයින් විසින් මෙරටට එවා ඇති වැඩිම වටිනාකමකින් යුතු ප්‍රේෂණ ප්‍රමාණය වේ.

    කොවිඩ් 19 වසංගත තත්ත්වය දරුණු ලෙස පැවති 2020 දෙසැම්බර් වකවානුව තුළ දී ඉතාලිය, කොරියාව ඇතුළු රටවල සිටි බොහෝ ශ්‍රී ලාංකික ශ්‍රමිකයින් සිය රැකියාවලින් ඉවත්ව මෙරටට පැමිණීමට කටයුතු කර තිබුණු නිසා, ඔවුන් එකවර ලද මුදල් (Terminal benefits) විශාල වශයෙන් මෙරටට ප්‍රේෂණය කිරීම හේතුවෙන් එම මාසයේ මාසයේ දී, ශ්‍රී ලංකාව ලද ප්‍රේෂණ ප්‍රමාණය වාර්තාගත ලෙස ඉහළ ගොස් තිබුණි.

    ඉන්පසු මාසයේ, එනම් 2021 ජනවාරි මාසයේ වාර්තා වී තිබුණු විදෙස්ගත ශ්‍රමිකයින්ගෙන් ලද ප්‍රේෂණ ප්‍රමාණය ඩොලර් මිලියන 675.3කි.

    2024 සමස්ත වර්ෂය තුළ දී ඩොලර් මිලියන 6,575.4 ක ප්‍රේෂණ ප්‍රමාණයක්, විදෙස්ගත ශ්‍රමිකයින් විසින් මෙරටට එවා තිබුණි.

    ශ්‍රී ලංකා මහ බැංකුව විසින් නිකුත් කරන ලද සතිපතා ආර්ථික දර්ශක වාර්තා ඇසුරින් මෙම දත්ත වාර්තා ලබාගෙන ඇත.
    මාර් තු අප්‍රේල් කියන්නේ සිංහල අවුරුද්දට පිට රට අය සල්ලි එවන මාසය
    කොහොමත් ඔහොම තමයි
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඒම විදේශ ප්‍රේශණ එන් නෑනේ නිකං මැටි මොංගල් පච කියන්න එපා. උබ රට ඉදන් පුක බෝර් කරන් එවන සල්ලි ගැන මේ කියන්නේ . රටේ නීතිය ගැන ත්‍රෙඩ් දාන එකා රටේ නීතියට පටහැනි උන්ඩියල් වලින් සල්ලි එව එව රට හදන්න කල්පනාව .

    උබ හෑල්ලුවෙක් 🤣

    ubaube amma pinata puka denawai kiuwe ube thaththa nisa neda
    undiyal koheda huththo රටේ නීතියට පටහැනි, tho amu moda nugath balla kiuwe okata thamai

    තූ විතරක්..හෙණම ගහපිය තොට..ඒක කියන ලස්සණ..යකෝ ඒ කාලේ පැත්තකට දාපං දැන් තියෙන්නේ හොරා කන අාණ්ඩුවක්දද..දැනුත් උණ්ඩියල් සල්ලි ඵවනව කියන්නේ උඹ නම් මහ කුම්මැහියෙක්..උඹල වගේ උන් ඉන්න රටක් මෙහෙමවත් තියෙනව පුදුමයි.

    anduwa wenas ubai kiyala thamange personal dewal wenas karanna one kiyala nithiyak thiyada ban
    ------ Post added on Apr 15, 2025 at 11:14 AM

    මාර් තු අප්‍රේල් කියන්නේ සිංහල අවුරුද්දට පිට රට අය සල්ලි එවන මාසය
    කොහොමත් ඔහොම තමයි

    kawuru hari ehema nahai kiyala ubawa rewattuwada
    ------ Post added on Apr 15, 2025 at 11:15 AM
     

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,778
    28,938
    113
    මෝඩ අනුර කුමාර තනිකර failed නිසා ඇඳ යට හැංගිලා හිටපු මෝඩ ජෙපි වහල්ලු ටික කොහොමත් අප්‍රේල් අලුත් අවුරුද්ද නිසා කවදත් මාර්තු වල වැඩි වෙන remittances ටික නිසා එලියට ඇවිල්ලා නේ . රනිල් මෙච්චර 2024 වෙනකොට ආර්ථිකය ගොඩ දාලා දීලත් මාර්තු මාසේ ඕක පොඩ්ඩක් වැඩ කරගන්න බැරිනම් මෝඩ අනුරගෙන් වැඩක්ම නැහැනේ :lol:

    dqG9Ttg.jpeg



    මෝඩ ජෙප්පෝ නටන විදියට මම බැලුවා highest remittances ද කියලා. නැහැනේ මෝඩ අනුර මෝඩ ගෝඨා ටත් පරාදයිනේ :lol:

    Sri Lanka’s witnessed record high monthly remittances of $702.1 million in July 2020, the Central Bank data showed. - https://economynext.com/sri-lanka-m...r-record-high-up-21-1-pct-to-693-3-mn-215575/
     
    Last edited:

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,062
    113
    සේදවත්ත
    ubaube amma pinata puka denawai kiuwe ube thaththa nisa neda
    undiyal koheda huththo රටේ නීතියට පටහැනි, tho amu moda nugath balla kiuwe okata thamai

    අනේ නුගත් බල්ලො , අරාබි පොලු වලින් කාල හම්බකරන ටික නේද ඔය උන්ඩියල් කරන්නේ . කියහන් බලන්න වියවස්ථාවේ කොහෙද තියෙන්නේ කියලා උන්ඩියල් නීතිගතයි කියලා .

    ටොම් පච කියනවා , හෑල්ලු ත්‍රෙඩ්ලා බොර් කරගන්නවා ඇරෙන්න වෙන විශේශ හැකියාවන් නෑ.

    උබ ගුද මාර්ගය අදායම් මාර්ගයක් කරන් එවන සල්ලි ඉතින් බැංකුවක් හරහා එවන්න බෑ තමා
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මෝඩ අනුර කුමාර තනිකර failed නිසා ඇඳ යට හැංගිලා හිටපු මෝඩ ජෙපි වහල්ලු ටික කොහොමත් අප්‍රේල් අලුත් අවුරුද්ද නිසා කවදත් මාර්තු වල වැඩි වෙන remittances ටික නිසා එලියට ඇවිල්ලා නේ . රනිල් මෙච්චර 2024 වෙනකොට ආර්ථිකය ගොඩ දාලා දීලත් මාර්තු මාසේ ඕක පොඩ්ඩක් වැඩ කරගන්න බැරිනම් මෝඩ අනුරගෙන් වැඩක්ම නැහැනේ :lol:

    ආර්ථිකය ගොඩ දාලා dunna ranilge pukata gahala anurawa genawe ai ban ubala

    අනේ නුගත් බල්ලො , අරාබි පොලු වලින් කාල හම්බකරන ටික නේද ඔය උන්ඩියල් කරන්නේ . කියහන් බලන්න වියවස්ථාවේ කොහෙද තියෙන්නේ කියලා උන්ඩියල් නීතිගතයි කියලා .

    ටොම් පච කියනවා , හෑල්ලු ත්‍රෙඩ්ලා බොර් කරගන්නවා ඇරෙන්න වෙන විශේශ හැකියාවන් නෑ.

    උබ ගුද මාර්ගය අදායම් මාර්ගයක් කරන් එවන සල්ලි ඉතින් බැංකුවක් හරහා එවන්න බෑ තමා

    tho wage police awajathakayo වියවස්ථාවේ gena katha karanna epa oi,
    undiyal නීතිගතයි කියලා වියවස්ථාවේ thiyenawai kiuwe kawuda ubata?
    ------ Post added on Apr 16, 2025 at 8:35 AM
     
    • Haha
    Reactions: Don GasCan

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,062
    113
    සේදවත්ත
    tho wage police awajathakayo වියවස්ථාවේ gena katha karanna epa oi,
    undiyal නීතිගතයි කියලා වියවස්ථාවේ thiyenawai kiuwe kawuda ubata?
    ------ Post added on Apr 16, 2025 at 8:35 AM
    මොකද පොන්නයෝ වියවස්ථාව ගැන කතා එපා කියන්නේ තෝ දන් නැති නිසාද ? උබ උපන්ගෙයි මෝඩයෙක් කියලා මම මේකේ කීප පොලක කියලා තියනවා .

    අරාබි පොලු උරලා බොර් කරන් එන සල්ලි බැංකුවකින් දාගන්න බැරි උනාම උන්ඩියල් කරන්නේ උබ වගේ අවජාතාක හැත්ත තමා .

    නීතිගතයි කියලා වියවස්ථාවේ thiyenawai kiuwe kawuda ubata?

    උබම තමා "undiyal koheda huththo රටේ නීතියට පටහැනි"


    පොන්නයට උතුරු දකුණ මාරු වෙලා ඉන්නේ 🤣🤣
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මොකද පොන්නයෝ වියවස්ථාව ගැන කතා එපා කියන්නේ තෝ දන් නැති නිසාද ? උබ උපන්ගෙයි මෝඩයෙක් කියලා මම මේකේ කීප පොලක කියලා තියනවා .

    අරාබි පොලු උරලා බොර් කරන් එන සල්ලි බැංකුවකින් දාගන්න බැරි උනාම උන්ඩියල් කරන්නේ උබ වගේ අවජාතාක හැත්ත තමා .

    නීතිගතයි කියලා වියවස්ථාවේ thiyenawai kiuwe kawuda ubata?

    උබම තමා "undiyal koheda huththo රටේ නීතියට පටහැනි"


    පොන්නයට උතුරු දකුණ මාරු වෙලා ඉන්නේ 🤣🤣

    police ballo nawana tho වියවස්ථාව gena katha karana sudusu ballek newei huththo

    ithin kiyapakn ubawa kawuda rewattuwe undiyal නීතිගතයි කියලා වියවස්ථාවේ thiyenawai kiuwe kawuda ubata?

    ow mn kiuwa thamai undiyal koheda patahani kiyala, mokakada warada??
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,062
    113
    සේදවත්ත
    police ballo nawana tho වියවස්ථාව gena katha karana sudusu ballek newei huththo

    ithin kiyapakn ubawa kawuda rewattuwe undiyal නීතිගතයි කියලා වියවස්ථාවේ thiyenawai kiuwe kawuda ubata?

    ow mn kiuwa thamai undiyal koheda patahani kiyala, mokakada warada??
    මෙතන පොලිසියක් අදාල නෑනේ යන්නේ කොහෙද මල්ලෙ පොල්

    මෙතන කතාව උබ අරාබි පොලු වලින් කාල ඒ ලැබෙන සල්ලි උන්ඩියල් කරන එක ගැන
     

    Similar threads