මාලඹේ නීත්‍යානුකූල කිරීමට දෙවන ගැසට් පත‍

donta

Member
Jun 11, 2013
2,916
304
0

නැත්තං යලෝ උං අපේ තුවාල වලට කතුරෙන් ඇනල පළිගන්නවනෙ පරට්ටියො
:angry::angry:

උබලගෙ ඔක්කොම සද්ද අහින්සක ලෙඩ්ඩුන්ට විතරයි.මෙතනට වෙලා බුරබුර ඉන්නෙ නෑතුව පුලුවන්නම් ඔක දාන එක නවත්තපන්කො බලන්න.මේ මචන් නිකන් බෑරිවෑඩ නොකර නිකන් කටයි පුකයි වහගෙන හිටපන් බන්.උබනෙමෙයි යකො උබට වඩා ලොකුඑඋන් බිරුවත් මේක කරනව යකො.පුලුවන් නම් නවත්තපන්.මොකද මෙතන උබ ඈරපු පඩ වල හෑටියට ගද තියෙන්නත් එපෑයි.:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
 

nvhcc89

Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    උබලගෙ ඔක්කොම සද්ද අහින්සක ලෙඩ්ඩුන්ට විතරයි.මෙතනට වෙලා බුරබුර ඉන්නෙ නෑතුව පුලුවන්නම් ඔක දාන එක නවත්තපන්කො බලන්න.මේ මචන් නිකන් බෑරිවෑඩ නොකර නිකන් කටයි පුකයි වහගෙන හිටපන් බන්.උබනෙමෙයි යකො උබට වඩා ලොකුඑඋන් බිරුවත් මේක කරනව යකො.පුලුවන් නම් නවත්තපන්.මොකද මෙතන උබ ඈරපු පඩ වල හෑටියට ගද තියෙන්නත් එපෑයි.:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
    OCHCHARA LOKU PORAWAL NAM AI BAYA WENNE? :lol:
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,615
    17,700
    113
    Auckland

    ලංකාවෙ A/L ඉතිහාසයේ වැඩිම z score එක අරන් ලංකාවෙ පලවෙනිය වෙච්ච චරිත් මෙන්ඩිස් full scholarship එකකින් MITයනව. ඒව ගැන තෝ වද වෙන්න ඕනෙ නෑ. මොරටුවේ MSc තියනව. මුකුත් class නැති normal degree එවුන් යනව ඇති. අනික් class තියන එවුන්නම් කෙලින්ම UK

    උඹ වගේ එවුන් ඒ ගැනත් වදවෙන්න ඕනෙ නෑ උඹ ANC ගැන හොය හොය ඉඳපන් ෆේල් වෙන්නනෙ ඉන්නෙ

    උඹලව දැන් සමාජයේ කවුරුත් ගණන් ගන්නෑ

    මම දන්න අය්ය කෙනෙක් ඉන්නව. පොර yale එකෙ ෆුල් ස්කොල් එකක් හම්බ උනා. හැබැයි AL කරන්නත් කලින්. AL ලිව්ව්ත් නෑ වෙන්න ඔනෙ. උබට ඔච්චර රිදිල තියෙන්නෙ සුවර් එකට උබ උබේ හොදම කාලෙ AL වලට බැහැල සුපිරි කට්ටක් කන්න ඇති. දැන් යටි හිතේ පොඩි මෙව්ව එකක් ඇති මොන මගුලක්ද මන් මේ කරේ කියල. අනාත හැන්කුකුලහ් :lol::P:P :rofl:
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ

    ලංකාවෙ A/L ඉතිහාසයේ වැඩිම z score එක අරන් ලංකාවෙ පලවෙනිය වෙච්ච චරිත් මෙන්ඩිස් full scholarship එකකින් MITයනව. ඒව ගැන තෝ වද වෙන්න ඕනෙ නෑ. මොරටුවේ MSc තියනව. මුකුත් class නැති normal degree එවුන් යනව ඇති. අනික් class තියන එවුන්නම් කෙලින්ම UK

    උඹ වගේ එවුන් ඒ ගැනත් වදවෙන්න ඕනෙ නෑ උඹ ANC ගැන හොය හොය ඉඳපන් ෆේල් වෙන්නනෙ ඉන්නෙ

    උඹලව දැන් සමාජයේ කවුරුත් ගණන් ගන්නෑ
    KAUDA CHARITH MENDIS KIYANNE? CHARITH MENDIS,SUNIL MENDIS SIR GE PUTHA..CAMPUS INNA EKEKGEN U GANA AHALA BALAPAN,ECHCHARA KOLLO EKKA FIT EKAK NATHI HUDAKALA CHARITHAYAK...UBA KIYANNA ONA NA ME KATHAWA KIYANNE CHARITH GE THATHTHA (SUNIL MENDIS)...UBATH E WAGE CHATER LIFE EKAK GEWANA EKEK NEDA? :lol:

    ATHTHADA? PRIVATE UNI WALA EWUNWA GANAN GANNE NATHTHAM API JOB KARANNE UBE COMPANY EKEDA MALLI?? UBA THAMA A/L KAREWATH NA NEDA? HEENA LOKA WALA INNE NATHUWA ELIYTA AWILLA BALAPAN...UBA SAMAJAWADI PORAK NEDA? UBATH SALLI THIYENA EWUNTA WAIRA KARA KARA KUNU WEWI INNA EKEK NEDA? SALLI THIYENA EWUNTA SAAPA KARA KARA THAMAN HADENNA KRAMAYAK GANAWATH KALPANA KARANNE NATHI EKEK NEDA UBA? ELIYATA BAHALA BALAPAN PODDAK HOYALA BALALA..ANDUWE EWUN ANNA LIPTON EKE IDAN PICKET KARANAWA JOB DEPALLA KIYALA..PRIVATE UNI GIYAPU UN EHEMA PIKET KARANAWA UBA DAKA LA THIYENAWADA? :lol:
     
    Last edited:

    Slesh

    Member
    Apr 20, 2013
    1,441
    56
    0
    මම දන්න අය්ය කෙනෙක් ඉන්නව. පොර yale එකෙ ෆුල් ස්කොල් එකක් හම්බ උනා. හැබැයි AL කරන්නත් කලින්. AL ලිව්ව්ත් නෑ වෙන්න ඔනෙ. උබට ඔච්චර රිදිල තියෙන්නෙ සුවර් එකට උබ උබේ හොදම කාලෙ AL වලට බැහැල සුපිරි කට්ටක් කන්න ඇති. දැන් යටි හිතේ පොඩි මෙව්ව එකක් ඇති මොන මගුලක්ද මන් මේ කරේ කියල. අනාත හැන්කුකුලහ් :lol::P:P :rofl:

    KAUDA CHARITH MENDIS KIYANNE? CHARITH MENDIS,SUNIL MENDIS SIR GE PUTHA..CAMPUS INNA EKEKGEN U GANA AHALA BALAPAN,ECHCHARA KOLLO EKKA FIT EKAK NATHI HUDAKALA CHARITHAYAK...UBA KIYANNA ONA NA ME KATHAWA KIYANNE CHARITH GE THATHTHA (SUNIL MENDIS)...UBATH E WAGE CHATER LIFE EKAK GEWANA EKEK NEDA? :lol:

    ATHTHADA? PRIVATE UNI WALA EWUNWA GANAN GANNE NATHTHAM API JOB KARANNE UBE COMPANY EKEDA MALLI?? UBA THAMA A/L KAREWATH NA NEDA? HEENA LOKA WALA INNE NATHUWA ELIYTA AWILLA BALAPAN...UBA SAMAJAWADI PORAK NEDA? UBATH SALLI THIYENA EWUNTA WAIRA KARA KARA KUNU WEWI INNA EKEK NEDA? SALLI THIYENA EWUNTA SAAPA KARA KARA THAMAN HADENNA KRAMAYAK GANAWATH KALPANA KARANNE NATHI EKEK NEDA UBA? ELIYATA BAHALA BALAPAN PODDAK HOYALA BALALA..ANDUWE EWUN ANNA LIPTON EKE IDAN PICKET KARANAWA JOB DEPALLA KIYALA..PRIVATE UNI GIYAPU UN EHEMA PIKET KARANAWA UBA DAKA LA THIYENAWADA? :lol:

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes: paw anatha han-kukula :lol::lol::lol::lol::lol:
     

    lankafriend

    Junior member
  • May 14, 2012
    70
    7
    8
    මාලඹේ නීත්‍යානුකූල කිරීමට දෙවන ගැසට් පත‍

    එදා ඉඳලා අද දක්වා නොමිලේ ඉගෙනගත්තු අය කරලා තියෙන දේ හරියට බැලුවොත් ඔවුන් බහුතරයකගේ තියෙන පහත් මානසිකත්වය හොඳින් අවබෝධ කරගන්න පුලුවන්. ඒ වැඩවල ප්‍රතිඵල තමයි මේ ලිපියට තියෙන ප්‍රතිචාර.
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,615
    17,700
    113
    Auckland
    එදා ඉඳලා අද දක්වා නොමිලේ ඉගෙනගත්තු අය කරලා තියෙන දේ හරියට බැලුවොත් ඔවුන් බහුතරයකගේ තියෙන පහත් මානසිකත්වය හොඳින් අවබෝධ කරගන්න පුලුවන්. ඒ වැඩවල ප්‍රතිඵල තමයි මේ ලිපියට තියෙන ප්‍රතිචාර.

    :yes::yes::yes::yes:

    ඔය රජයේ විස්ස විද්යාල කියන එව්වට යන්න කන ලොවෙත් නැති කට්ට. ඒත් ලොකෙ පලවෙනි 2000 අතරටවත් ඇවිත් නෑ. ඒ කරන්න යොදවන ආවස්තික පිරිවැය තරම් ලැබෙන ඩිග්‍රියෙ වටිනාකමක් නෑ. (class fees+ ක්‍රෑම )

    ඒත් ප්‍රයිවට් ඉගෙන ගන්න එවුන්ට ලැබෙන ඩිග්‍රි වල වටිනාකම ලෝකෙ ඕනෙ තැනක පිලිගන්න එක.

    සල්ලි වලට නිකන් කාටවත් ඩිග්‍රියක් ගන්න බෑ. මොකද ප්‍රයිවට් කරනකොට පට්ටම විදියට බලනව. ඕක යුනි ගිය එවුන් දන්නෙ නෑ. මොකද රැග් කර කර බුල ගහ ගහ ඉදල කොහොම හරි ඩිග්‍රිය අරන් එලියට එන එකනෙ. යුනි යන 100කගෙන් 80ක් විතර කරන්නෙ බුලා ගහල හම්බෙන ගානෙන් බීල පිස්සු කෙලින එක. මම මේ කියන්නෙ මගේම යාලුවෝ උදාහරන කරගෙන. ඉගෙන ගන්න එකා කොහෙ ගියත් ඉගෙන ගන්නව නැති එකා බුලම තමා.
     

    Slesh

    Member
    Apr 20, 2013
    1,441
    56
    0
    :yes::yes::yes::yes:

    [SIZE="4"[COLOR="Red"]]ඔය රජයේ විස්ස විද්යාල කියන එව්වට යන්න කන ලොවෙත් නැති කට්ට. ඒත් ලොකෙ පලවෙනි 2000 අතරටවත් ඇවිත් නෑ. ඒ කරන්න යොදවන ආවස්තික පිරිවැය තරම් ලැබෙන ඩිග්‍රියෙ වටිනාකමක් නෑ. (class fees+ ක්‍රෑම )[/COLOR]

    ඒත් ප්‍රයිවට් ඉගෙන ගන්න එවුන්ට ලැබෙන ඩිග්‍රි වල වටිනාකම ලෝකෙ ඕනෙ තැනක පිලිගන්න එක.

    සල්ලි වලට නිකන් කාටවත් ඩිග්‍රියක් ගන්න බෑ. මොකද ප්‍රයිවට් කරනකොට පට්ටම විදියට බලනව. ඕක යුනි ගිය එවුන් දන්නෙ නෑ. මොකද රැග් කර කර බුල ගහ ගහ ඉදල කොහොම හරි ඩිග්‍රිය අරන් එලියට එන එකනෙ. යුනි යන 100කගෙන් 80ක් විතර කරන්නෙ බුලා ගහල හම්බෙන ගානෙන් බීල පිස්සු කෙලින එක. මම මේ කියන්නෙ මගේම යාලුවෝ උදාහරන කරගෙන. ඉගෙන ගන්න එකා කොහෙ ගියත් ඉගෙන ගන්නව නැති එකා බුලම තමා.[/SIZE]

    hancok ta mewata adenawa athi :P
     

    donta

    Member
    Jun 11, 2013
    2,916
    304
    0
    OCHCHARA LOKU PORAWAL NAM AI BAYA WENNE? :lol:

    කව්ද බන් බය උනේ.මෝරු ඉන්න මුහුදෙ කව්ද බන් හාල්මෑස්සන්ට බය වෙන්නෙ.:P:P:P:P:rofl::rofl::rofl::rofl:
     

    amila_perera

    Member
    Oct 12, 2011
    881
    75
    0
    මාලඹේ නීත්‍යානුකූල කිරීමට දෙවන ගැසට් පත‍ - 08-25-2013, 12:15 AM

    :rofl::rofl::rofl:
     
    Last edited:

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,755
    28,887
    113
    saitm1.jpg

    saitm2.jpg


    Sources:
    http://documents.gov.lk/files/egz/2011/8/1721-19_S.pdf
    http://documents.gov.lk/files/egz/2011/8/1721-19_E.pdf
    http://documents.gov.lk/files/egz/2013/9/1829-36_E.pdf
    http://documents.gov.lk/files/egz/2013/9/1829-36_S.pdf

    http://documents.gov.lk/en/exgazette.php

    Number: 1721/19
    Date: 2011-08-30
    Description: Ministry of Higher Education - The South Asian Institute of Technology and Medicine (Pvt.) Ltd - (SAITM) as a Degree Awarding Institute for the purpose of developing higher education therein leading to the award of the Degree of Bachelor of Medicine and Bachelor of Surgery (MBBS)


    Number: 1829/36
    Date: 2013-09-26
    Description: Ministry of Higher Education - Order to amend the order of recognizing the South Asian Institute of Technology and Medicine (Pvt.) Ltd. (SAITM)


    මහින්දයි ඒකාබද්ධේ පාදෙනියයි දැන් විරුද්දයිලු :lol::lol::lol:

    wimal023padeniya.jpg

    :lol::lol::lol:
     

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,755
    28,887
    113
    මම දැන් ඕකට විරුද්ධයි හාමුදුරුවනේ

    Mahinda-Rajapaksa-R.jpg