මාලිංග ක්‍රිකට් පිටියෙන් සමුගනී

enadun

Active member
  • Aug 4, 2006
    598
    133
    43
    37
    Matara
    මම කැමති අන්තිම එකත් නැති එකේ, දැන් නං ලංකාවෙ ක්‍රිකට් මැච් බලන්නෙ නෑ... :(:(:(
     

    weer 11

    Well-known member
  • Jan 14, 2018
    4,261
    5,688
    113
    නායකය මොකා උනත් පලවෙනි වටයෙන්ම ගෙදර. අත්දුටුවයි සත්තයි. මා කියු දෙයක් මෙතෙක් වැර්දී නැත. හරි නොගියොත් මුදල් ආපසු.
     

    Tanto

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    3,639
    1,904
    113
    Mama nam cricket valata aasa naa balanneth naa

    eeeth meeka hena asathutu daayaka aaranchiyak :(
    gossipy site ekaka tibuna captaincy eka denne nathi nisaalu ayin wenne kiyala

    ehema unoth nam henama chaa mokada api podi kaale cricket gahanawa vageee mata issella gahanna dunne nathnam mama bat eka aran gedara yanawa kiyanawa vagee wadak :D
     

    good person

    Member
    Sep 18, 2016
    1,237
    115
    0
    මුන්ට යකෝ අර මනුස්සයගේ හැප්පිච්ච වාහනේ ඕනේ කියන්නේ අහවල් එකක් කරන්නද කුඩු වෙච්ච වාහනෙකින් :baffled:

    Is dimuth's voice in the video?
    Mata data naha ahanna
     

    Light_fury

    Active member
  • Apr 7, 2019
    548
    81
    43
    මුන්ට යකෝ අර මනුස්සයගේ හැප්පිච්ච වාහනේ ඕනේ කියන්නේ අහවල් එකක් කරන්නද කුඩු වෙච්ච වාහනෙකින් :baffled:

    Nope. May be to ensure the threewheel owner has fully claimed from hia insurance. :sorry:

    I am not white washing Dimuth but why he os incapable of giving that threewheel to them and get a new if they've agreed to do so.
     
    Last edited:

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    Nope. May be to ensure the threewheel owner has fully claimed from hia insurance. :sorry:

    I am not white washing Dimuth but why he os incapable of giving that threewheel to them and get a new if they've agreed to do so.
    ඒ මනුස්සය ඒක ඉන්ෂුවරන්ස් ඒකෙන් ක්ලෙම් කරලා හරි, ආය හදාගෙන හරි ඒකත් තියාගත්තු දෙන්, අලුත් එකකුත් අරන් දෙන එකනේ මොකෝ වෙන්නේ ආය. තමන්ගේ නම සුද්ද කරගන්න එක ඊට වඩා වැදගත් නැද්ද ඔය පොඩි ගාන වගේද
     

    Light_fury

    Active member
  • Apr 7, 2019
    548
    81
    43
    ඒ මනුස්සය ඒක ඉන්ෂුවරන්ස් ඒකෙන් ක්ලෙම් කරලා හරි, ආය හදාගෙන හරි ඒකත් තියාගත්තු දෙන්, අලුත් එකකුත් අරන් දෙන එකනේ මොකෝ වෙන්නේ ආය. තමන්ගේ නම සුද්ද කරගන්න එක ඊට වඩා වැදගත් නැද්ද ඔය පොඩි ගාන වගේද

    I don't know machan. May be Dimuth's father wanted to ensure that.

    I agree with your point. Offering a new threewheeler is nothing to him.
     

    Domisto

    Active member
  • Jul 27, 2013
    332
    36
    28
    මේවා පරාජය නලලේ කොටාගෙන යන මැච්.රනිල්ට පිස්සුද මේ ක්‍රීඩා ඇමතිකම විදුලිබල ඇමතිකම වගේ ඒවා සිරාගෙන් ගන්න. ඔය ඇමති ක‍ටු ලෙවකන්න මාර ආසවක්නේ.ඔය ඇමතිකම් දෙකම සිරාට ආපහු දෙන්න තිබ්බේ ජනාධිපති යටතේම තියා ගන්න කියලා.ඒකත් කොහොම හරි born again ඇමති කෙනෙක්ටම හම්බ උනා.බෝන් ඈගේන් අයගේ වැඩක් තමයි
     

    jakaria

    Junior member
  • Aug 23, 2010
    149
    8
    18
    දකුනු අප්‍රිකාවේ කාපු කෑම දිහා බලනකොට මාලිංග හිටියා කියලා ලොකු වෙනසක් වෙන්නෙත් නෑ.මාලිංග කැප්ටන් කරනකොට බෝන් අගේන්ලා ගහන්නේ නෑ.මාලිංග ඩිප්‍රෙස් ගිහින් හොඳට බෝල් කරන එකක් නෑ.මාලිංග වෙනුවට අසාමන්‍යය බෝල කෙනෙක් දැම්ම නම් හරි.ස්ප්‍රයිස් බෝලර් කෙනෙක් හොයා ගන්න නැතුව ඇති.:lol:
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,002
    40,909
    113
    මාලි දක්ශයෙක්. අපේ ටීම් එක ගොඩ දාපු පොරක්. නැශනල් ටීම් එකට විතරක් සෙල්ලම් කරා නම් තව අවුරුදු 5ක් වත් වැඩ පෙන්නගෙන ඉන්න තිබ්බා. ඇත්ත කතා කරොත්, දැන් ඉන්න තත්වෙ වටේ ගිය බඩුවක් වගේ තමයි. සියළුම රහස් අනිත් උන්ට පෙන්නලා උන්ව ප්‍රැක්ට්ස් කරලා ඉවරයි. දැන් විකට් යන්නෙ ලක් එකට මිසක් ඉස්සර වගේ ස්ලොව් බෝල්, ස්ලෝ බවුන්සර්, යෝකර් වගේ ප්ලෑන් කරලා දාන බෝල් වලට විකට් යන්නෙ නෑ. මට නම් මතක නෑ මාලින්ග යෝකර් එකකින් විකට් එකක් ගත්තු දවසක්. අයිපීඑල් වැඩ්ඩෙක් නිසා මාලිව අනිත් අයට කන්ට්‍රෝල් කරන්න බෑ. දන්න විදිහට කෝච්ලව ගනන් ගන්නෙත් නැහැලුනෙ.