මාලිගාවත්තෙන් හිස ඔසවන ජිහාඩ් කල්ලිය!

been10

Banned
Sep 17, 2012
2,728
397
0
බුදුන්ගේ දේශයේ
මාලිගාවත්තෙන් හිස ඔසවන ජිහාඩ් කල්ලිය!

මාලිගාවත්තෙන් හිස ඔසවන ජිහාඩ් යුනියන් එක.

=iju_flag.jpg

ලංකාවේ නැගෙනහිර නම් අපි කෆීර්ලට අහිමි කරල ඉවරයි. කොළඹ මාලිගාවත්ත තමයි අපේ ලොකුම ඉස්ලාම් මුඩුක්කු සංකීර්ණ තියෙන්නෙ. හැම ඉස්ලාම් අන්තවාදියම මේ පලාතෙ ජීවත් වෙනව. අරාබියට වැඳගෙන හිටියට අරාබි අකුරක්වත් දන්න උන් අපේ වරිගේ හොයාගන්නත් නැහැ. ත්‍රී වීල් පිටිපස්සෙ කඩුව එක්ක තියෙන අරාබි කොඩිය අපි ගහන් ඉන්නෙ කෆීර් ලට අපි ගැන පොඩි හින්ට් එකක් දෙන්නයි. ඒකෙ තියෙන එක අකුරක්වත් කියවන්න අපිට බැහැ.

කෆීර්ලට උතුම්ම පුද්ගලයෙක් තමයි හාමුදුරු නමක් කියන්නෙ. ඒක හම්බ අපි හොඳට දන්නව. හාමුදුරු කෙනෙක් මාලිගාවත්ත පැත්තේ බුද්ධාගම ප්‍රචාරය කලොත් ඉතින් ඉස්ලාමෙට බඩුම තමයි. ඉස්ලාම් කියන්නෙ තනිකරම බුඩිසම් වල විරුද්ධ පැත්ත. බුඩිසම් වලින් මනුස්ස කම මතුකරන්න තමයි ට්‍රයි එක දෙන්නෙ. ඉස්ලාමෙන් ට්‍රයි කරන්නෙ හැම මිනිහම ඇතුලෙ ජීවත්වන කාමුක මිනීමරුව අවදි කරගන්න. ඒකට තමයි අපි ජිහාඩ් කියල කියන්නෙ. මුළු ඉස්ලාමෙම පදනම් වෙන්නෙ මේක මත.

මෙහෙම කරපු හාමුදුරු කෙනෙක් අපේ ලෙබ්බෙලා කොටු කරගත්ත. ඉස්ලාම් අපිට එළිපිට සටන් කරන්න කොන්දක් නැහැ, ඒක නිසා අපි කලේ අපෙ ජිහාඩ් යුනියන් එකක් මස්ජිඩ් එක හරහා වහාම හදාගත්ත එකයි. නිවට කම කොච්චර ද කියනවනම් මේකෙන් ලියුමක් හැදුව අර හාමුදුරුවන්ට මරණ තර්ජනයක් දාල. අපෙන් අහන්න එපා ඒකෙ අරාබි අකුරු වල තේරුම එහෙම.

ඊට පස්සෙ මේල් එක යැවුවා හාමුදුරුවන්ට, හිතු දේ නොමවෙයි, නොසිතු දෙයම වෙයි කියල කෆීර්ල කියනව වගේ වැඩේ සාටර් වෙලා ගියා. මේ හාමුදුරුවො කියන්නෙ ජීවිත කාලෙම මරණ සති භාවනා කරන, මැරෙන්න ඕනම වෙලාවක සූදානම් කට්ටියක් කියල අපේ හම්බයෝ දන්නෙ නැහැ. අපේ උන්ට නම් මරණව කිව්වොත් එතනම මල පහ වෙන තරමට බය වෙනවනෙ.

ඉතින් මේ ලියුම දැන් ලංකාවටම ගිහිල්ල ඉවරයි. දැන් කෆීර්ලට වැඩේ නෝන්ඩි නිසා කොයි වෙලේ අපේ නිවට ජිහාඩ් එක රේඩ් කරයිද කියල අපේ මොහොමඩ් ලෙබ්බෙ හොඳටම බව වුනා. අල්-ටකියා අනුව අපි හැකි තරම් බොරුව දාල අපේ යුද්ධ වහ ගන්න ඉස්ලාමෙන් උගන්නල තියෙන්නෙ. අපේ අන්තවාදී නිවට ඉස්ලාම් මිනීමරුවන් මේ කේස් එකෙන් බේර ගන්න ඕනෙ. ඒක නිසා තමයි වැඩේ බොරුවක් කියල පෙන්නන්න කින්ඩි මේල් එකක් යැව්වේ.
මේ තියෙන්නෙ එහෙන් මෙහෙන් අටෝ ගත්තු ජිහාඩ් යුනියන් ලෝගො එක.
sl-jihad.jpg



මේ මේල් එකට ශ්‍රී ලාංකිකයෙක් වශයෙන් මට කියන්න තියෙන ටික ඔක්කොම දාල තියෙන්නෙ. අල්-ටකියා වලට මම එකඟ නැහැ. මම අපේ ලෙබ්බෙලාට කියන්නෙ මොකටද නිවට වෙන්නෙ කියල. අපි කරපු දේ පිළිගමු කියල. ඒක නිසා තමයි මේ විධියට මට කියන්න සිද්ධ වෙලා තියෙන්නෙ.

From: mohamed islam <[email protected]>
Subject: Re: ඊමේල් 2190 : මුස්ලිම් අන්තවාදි සංවිධාන!!!මෙ සඳහා සක්‍රිය ලෙසම ආරක්ෂක අංශයන් හි මැදිහත් විම අත්‍යවශයයි!!
To:
Received: Wednesday, 14 March, 2012, 7:48 AM

දෙනට ඒ ලියුමේ තියන අවුල් ටිකක්
1.right side logo plastein jihad organization එකේ එකක් – පුදුම වෙන්න දෙයක් නැහැනේ ලෙබ්බේ, බොටයි මටයි දෙන්නටම අරාබි බැහැනේ? අපේ ජිහාඩ් මෝල්ලුන්ටත් එහෙම තමයි.
2.right side logo එකේ තියනවා plastein කියලම සදහන් වෙලා(අරාබි වලින්) – ඕක මොකක්ද මචෝ, අපේ හම්බයො අරාබි කොඩිය ත්‍රී-වීල් එකේ ගහන් යන්නේ මෙහේ අරාබිය යෑ?
3.left side logo islamic art ekak – ඉතින් කාටවත් ලපං ද බං?
4.signature එක බලාගෙන ලියපු එකක් >>කියා බෙබෙකුට වුනත් තේරේවි – උඹ නම් අත්සන වෙනුවට ඇඟිලි සලකුණ නේද තියන්නෙ?, අපේ නබියත් කලේ එහෙමයි (ඌට ලියන්නත් බෑ, කියවන්නත් බෑ කියල මුළු ලෝකෙම දන්නව) . ඒක නිසා ජෙනුයින් අත්සනක් තොට හොයා ගන්න බැහැ නේද?
5.letter content එක junior member කෙනෙක් විදියට ලියල
signature කරලා තියෙන්නේ leader - පුදුම වෙන්න දෙයක් නෑ ලෙබ්බේ, අපේ උන් ඔක්කොම ගොන්නුනේ, නබිය වගේම.
6.leader උඋගේ අතසනවත් හරියට ගහන්න දන්නේ නේ – අන්න බළලා පැන්නනෙ ගොනෝ මල්ලෙන් එළියට, ඒ කියන්නෙ උඹ ජිහාඩ් ලොක්ක දන්නව කියලනෙ?…ෂී..කෑව නේද වැඩේ?……උඹ වගේ ඇඟිලි සලකුණ තියන්න කියපන් අනික් පාර.
7.jihad සන්ග්විදානයටකට එය ??letter had එකක් ?? – මොකක්ද බං ලෙබ්බෙ උඹ මේ අහල තියෙන්නෙ?
8.israel මාස 2k thisse දිගට හරහට ගහනකොට plastein jihad සන්ග්විදානයේ sri lanka members ලාට මේ ස්වාමින්වහසේ නමත් එක්ක ගනුදෙනු කරන්න තියනව උවමන්වා කුමක්ද ?? - ඒක ඉතින් උඹ දන්න ඔය අත්සනවත් හරියට ගහ ගන්න බැරි ජිහාඩ් ලොක්කගෙන්ම අහල මටත් කියපංකො බං, මම කෆීර්ලට කියන්නෑ
මුස්ලිම් එකෙන් නම් අහයි :මේ ස්වාමින්වහන්සේට israel එක්ක සමබ්ද්නතාවයක් තියනවා වගේ පෙන්නේ !!!!! – එතකොට අපි ලංකාවෙන් කාල බීල පලස්තීනෙටයි, මුළු අරාබියටම පු* දෙන එක හොඳයිද උඹ කියන්නෙ?


හමුදා බුද්ධි අංශ ව්ලට ලැබුන තොරතුරක් මත මෙ මැත භාගයෙ ඔය ජිහඩ් නැමති මුස්ලිම් අන්තවාදි සංවිධානයෙ සාමාජිකයන් කිප දෙනෙක්ම අපෙ රටින් පිටුවහල් කර තෙබෙනවා … එක බොහොම සාධනීය කරුණක්. නමුත් එය කිසි ලෙසකින් වත් ප්‍රමානවත් වන් නැ මෙවැනි තර්ජන සහ අකටයුතු කම් වැලැක්වීමට. .
මෙවැනි නිවට , අමන, නපුංසක තර්ජන වලින් අපෙ සිංහල , බෞද්ධ ස්වාමින්වහන්සෙලා බිය වැද්දිමට හැකි යැයි ඔවුන් සිතනවා නම් එය විහිලුවක්.
අදීන සිංහල ජාතියක් ලෙස මෙ අවස්තාවෙ කල යුත්තෙ මෙම නිවට තර්ජන හමුවෙ නිහඩව නොසිට සියලු දෙනා සක්‍රියව මෙම තර්ජනයන්ට මුහුණ දීමට පෙළ ගැසිමයි.


උපුටා ගැනීම : FaceBook

මෙන්න මේ වගේ හම්බ නිවටකම් නිසා තමයි ලෝකෙ පුරා ඉස්ලාමෙට බඩු බනිස් වේගන යන්නෙ. මේ ඇමෙරිකානු සොල්දාදුවො අපේ ජිහාඩිකයන්ට මුත්‍රා කරන්නෙ උන්ගේ මලකුනු වල තියෙන ඉස්ලාම් ගඳ යන්නයි. ඒක හොඳ දෙයක්.
american-soldiers-urinating-on-the-dead-bodies-of-afghan.jpg

මේ තියෙන්නෙ අපේ ගූ ගඳ ඉස්ලාම් වර්ස් ඒවට සුදුසුම තැනවල දාල කෆීර්ල පාවිච්චි කරන ක්‍රම. හැමෝම මෙහෙම කලා නම් ඉවරයි නෙ.
shoe.jpg
shoe.jpg


ඕනම ඉස්ලාම් ගෑනියෙක් වේෂියෙක්, මොකද උන් බඳින්නෙ සෙක්ස් වලට මිනිහගෙන් සල්ලි අරන්.ඕන හම්බයෙක්ගෙන් අහල බලන්න. ඒකෙ ලැජ්ජාවට තමයි උන් රෙදි පොරෝගෙන හැන්ගි හැන්ගි ජීවත් වෙන්න හදන්නෙ. මේක රට රටවල ආරක්ෂාවට තර්ජණයක්. මේ වේෂියන්ව ප්‍රසිද්ධියෙ නිරුවත් කරන්න තරම් වටිනව , නමුත් මේ ශිෂ්ඨ ඇමෙරිකානු කෆීර්ල ඉස්ලාම් වේෂිගෙ මූණ විතරයි ගලවන්නේ. මදි නේද?
muslim-woman-harassed-and-humiliated.jpg

බැග්ඩෑඩ් වල අබු හනීෆා මොස්ක් එක වාර්ෂිකව අසරණ සතුන් කෝටි ගණනින් බිලි ගන්නව, අඩු තරමින් ලෝක පොලිස්කාර ඇමෙරිකාවටවත් කුණු මොස්ක් එකෙන් සේවයක් වෙලා තියෙනව වගේ. ඒකත් ලොකු දෙයක්.
abu-haniffa-mosque-in-baghdad.jpg

මේ පින්තූර මට දුන්නේ මගේ නාකි හම්බ යාළුව, ලතීෆ් ෆාරුක් ලෙබ්බේ. ඌව අල්ලාම බලා ගන්න ඕන
latheef.png

ලතීෆ් කාරය අවු 10 විතර මේ රටේ නපුංසක Ceylon Daily News සහ Ceylon Observer පත්තර වලින් ඉස්ලාම් ජාතිවාදය අවුස්සල 1979 දී Gulf News හරහා ඩුබායි වල ඉස්ලාම් ජාතිවාදය අවුස්සන්න ගියා, අවු 25 කට විතර පස්සේ මේ හොරිකඩ ලෙබ්බෙ දැන් ආයෙත් ලංකාවට ඇවිල්ල කොළඹ ඉඳන් ගේම දෙනව කෆීර්ලව වනසල රට ඉස්ලාම් කරන්න.



මචන්ස්ලා,අපේ අනිත් එවුන්ටත් දැනගන්නත් එක්ක BUMP එකක් දාලම පලයන්!
 
Last edited:

ereshthush

Active member
  • Mar 1, 2007
    15,549
    14
    38
    Kuwait
    Ethihad al jihad al muslimeeya (اتحاد الجهاد الاسلامى)

    ane manda lankawata wechcha deyak (meeke hari theruma wenna ooni allahta viduddawa yana ayata erehi wanna yannai )
     
    Last edited:

    Dreams001

    Member
    Dec 6, 2008
    15,966
    939
    0
    - ElaKiri Radio -
    ubalata karanna puluwan occharai..Internet kaad board weerayo.Elakiriye innwa 90 %k withara NIYAMA sinhalayo.Bauddha dharshne akuratama Pilipadhina.Gauthama Budhu rajanna wahansege Dharmana deshan walata Anukoolawa Bauddha dharmaya adhahana aya. Eyalawa balalawath hadiyan.Ubalage oyawage Thuttu deke padhanamk nathy awajaathaka post nisa mulu Budhu dhahamatama apakeerthiyak aran denna epa.Budhu dhahama Nirmalai kiyala wishwasa karana apita eey sithuwilla wena widhihakata hithanna paara hadahanna epa.

    Mama me aagamakata adhala katha karanwa kiyala hithanwanam .eeka mage waraddhak newei.Mokada mama me wenakam eka wachanayak kisima aagamakata nigaru karala katha karala naha. mage adhahask kiwwe. + rep - rep walin mage adhahas wenas wenne naha.
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: yasiru2k