මාලිගාවත්තේ අහින්සක මුස්ලිම් ජාතිකයන් ව&

ManOfSteel

Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,941
    3,031
    113
    Invalid
    මාලිගාවත්තේ අහින්සක මුස්ලිම් ජාතිකයන් ව&

    දැනටම මෙහෙම නම් තව ඉස්සරහට මොනවා කරයිද ??

     

    cybernalin

    Member
    Nov 25, 2009
    3,784
    361
    0
    මේ සහජීවන කාලේ ඒ හින්ද කටවල් වහගෙන ඉමු ජාතිවාදය ඇවිස්සෙයි
     

    1118lakmalkumara

    Well-known member
  • May 21, 2009
    30,489
    3,170
    113
    斯里蘭卡
    ape rate inna cid buddi ansha monawada ban karanne me video eka inna un allagena gahala iwara wela me video karapu eka hoyagena ratim pituwahal karanna one mehema kerali athi wenna denna bae paw eda match eka balanna giya sinhala un. den heta ekata mun mokak hari karai ape ewunoth hodata set wela yanna thiyenne... neththnam heta crowd eka adu wei sure
     

    1118lakmalkumara

    Well-known member
  • May 21, 2009
    30,489
    3,170
    113
    斯里蘭卡
    paliyata gahuwai kiyala kiyanne..
    pansalata gahuwama malapaninwa wage untath mala panala athi. :D :D :lol:

    uba kiyanne wena ratawala palli wala athulatawath ganne nae muslim newei nam ape pansal ehamada mun me onawata wada dagalanawa . palli walata gehewwath nikan gahaida ape un ? pak nta sup kara nisane ,pakko ehama e ratedi wena ratakata support kalanam beli kapala melahata
     

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,941
    3,031
    113
    Invalid
    ape rate inna cid buddi ansha monawada ban karanne me video eka inna un allagena gahala iwara wela me video karapu eka hoyagena ratim pituwahal karanna one mehema kerali athi wenna denna bae paw eda match eka balanna giya sinhala un. den heta ekata mun mokak hari karai ape ewunoth hodata set wela yanna thiyenne... neththnam heta crowd eka adu wei sure

    kiyala wadak na machan....
    kawada ape eunta mole padeida??
     

    Butter Gel

    Well-known member
  • Dec 21, 2014
    2,266
    251
    63

    uba kiyanne wena ratawala palli wala athulatawath ganne nae muslim newei nam ape pansal ehamada mun me onawata wada dagalanawa . palli walata gehewwath nikan gahaida ape un ? pak nta sup kara nisane ,pakko ehama e ratedi wena ratakata support kalanam beli kapala melahata

    Uba Dubai neda inne ?? Sheikh Zayed Mosque ehema gihila nadda..
    mang danne naha gahuwada nadda kiyala.. eth friend ta tamil therenwa.. ung kiyanne beer bottle valin paliyata gahuwa kiyala.. meka hamadama wenavalu..

    ekai mama kiwe apey pansalata gahuwoth malapaninwa wage untath malapanala athi kiyala.. nathuwa mata unta gahuwath ekai.. bombayak thibath ekai..

    anith eka machan .. ubala dakal nadda pakko lankawe team ekata support karana eka.. podak sl troll cricket page eka ehema balang

    pakko hithagena inne api bokken unta support kiyala.. :lol::lol:


    anith eka dain hama ekama meka deshapalanyata harawagena ..
    qdflrsr0.geg.jpg
     
    Last edited:

    1118lakmalkumara

    Well-known member
  • May 21, 2009
    30,489
    3,170
    113
    斯里蘭卡
    Uba Dubai neda inne ?? Sheikh Zayed Mosque ehema gihila nadda..
    mang danne naha gahuwada nadda kiyala.. eth friend ta tamil therenwa.. ung kiyanne beer bottle valin paliyata gahuwa kiyala.. meka hamadama wenavalu..

    ekai mama kiwe apey pansalata gahuwoth malapaninwa wage untath malapanala athi kiyala.. nathuwa mata unta gahuwath ekai.. bombayak thibath ekai..

    anith eka machan .. ubala dakal nadda pakko lankawe team ekata support karana eka.. podak sl troll cricket page eka ehema balang

    pakko hithagena inne api bokken unta support kiyala.. :lol::lol:

    nae mannam gihilla nae mama ubata pm ekak dannamko photo ekak aragena palliya issaraha mokakkda gahala thiyenne kiyala ethakotawath therei ape pansal ehama newei onama kenekta enna puluwan yanna puluwan apo board gahagena nae un unge ratedi pak peradeegena eddi lankawata ho wena ratakata support karanawa uba dekala thiyanawada ? nae ne un ehama kanna deepu atha hapa kana un newei ape inna cross wechcha unui e wede karanne :dull: apith aniwa pakkonta support hebei e ape un ekka gahaddi newei wena ratak gahanawanam
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    ape rate inna cid buddi ansha monawada ban karanne me video eka inna un allagena gahala iwara wela me video karapu eka hoyagena ratim pituwahal karanna one mehema kerali athi wenna denna bae paw eda match eka balanna giya sinhala un. den heta ekata mun mokak hari karai ape ewunoth hodata set wela yanna thiyenne... neththnam heta crowd eka adu wei sure

    ඔය කෑගහන තම්බි එකෙක්වත් හෙට එලියටවත් එන්නේ නෑ බං දන්නවනේ ඔක්කොමලා රෙඩි පිට ඉන්නේ කියල......ඔතන සිංහලු අඩුයිනේ ඒකයි මුන් චන්ඩි වෙලා ඉන්නේ
     

    1118lakmalkumara

    Well-known member
  • May 21, 2009
    30,489
    3,170
    113
    斯里蘭卡
    anith eka dain hama ekama meka deshapalanyata harawagena ..
    qdflrsr0.geg.jpg

    mama kamathi una hora mr yanawata my3 enawata eth den inna me raniltai President tai sinahalayata monawath karanne nae ne me dawas tikata ohomanam me kiyanawa wage thawa kal yaddi kohoma weida , mama unath kemath den mr chande denna aye genna mokada minaha hora kalath sinhalaya gena beluwa. mr nethath gotabaya beluwa .matanam ona sinhalayata wedak karana kenek path karanna vitharai sinhala kamen
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    Uba Dubai neda inne ?? Sheikh Zayed Mosque ehema gihila nadda..
    mang danne naha gahuwada nadda kiyala.. eth friend ta tamil therenwa.. ung kiyanne beer bottle valin paliyata gahuwa kiyala.. meka hamadama wenavalu..

    ekai mama kiwe apey pansalata gahuwoth malapaninwa wage untath malapanala athi kiyala.. nathuwa mata unta gahuwath ekai.. bombayak thibath ekai..

    anith eka machan .. ubala dakal nadda pakko lankawe team ekata support karana eka.. podak sl troll cricket page eka ehema balang

    pakko hithagena inne api bokken unta support kiyala.. :lol::lol:


    anith eka dain hama ekama meka deshapalanyata harawagena ..
    qdflrsr0.geg.jpg

    මෙතන පක්කො එක්ක සම්බන්දයක් නෑ බං උන් එක්ක මොකට තරහ වෙන්නද? උන් ක්‍රිකට් වලදී අපිට ඕනේ වෙලාවක සපෝට් එතන ප්‍රශ්නයක් නෑ.

    මෙතන ප්‍රශ්නේ තියෙන්නේ අපේ රටේ ඉපදිලා වෙන රටවලට පු# දෙන කාලකන්නි එක්කයි

    ඔව් මෙතන දේශපාලන කතාවක් නම් නෑ තමයි දන්නේ නැද්ද මේ චන්ද දවසනේ හැම එකාම බොරදියේ මාළු බාන්න බලන් ඉන්නේ
     

    1118lakmalkumara

    Well-known member
  • May 21, 2009
    30,489
    3,170
    113
    斯里蘭卡
    ඔය කෑගහන තම්බි එකෙක්වත් හෙට එලියටවත් එන්නේ නෑ බං දන්නවනේ ඔක්කොමලා රෙඩි පිට ඉන්නේ කියල......ඔතන සිංහලු අඩුයිනේ ඒකයි මුන් චන්ඩි වෙලා ඉන්නේ
    ow eka thamai ban meken wenne bokken support karana muslim ayath kedena eka mokada api owa balalla baninne muslim jathiyatamane :( mamanam baninne me kalakanninta vitharai hoda muslim ewun innawa EK un
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    ow eka thamai ban meken wenne bokken support karana muslim ayath kedena eka mokada api owa balalla baninne muslim jathiyatamane :( mamanam baninne me kalakanninta vitharai hoda muslim ewun innawa EK un

    ඔව් බං ඒක ඇත්ත.......මේ මාලිගාවත්ත පැත්තේ තම්බි තමයි ඔය ලොකු සීන් දාන්නේ

    මේ පලවෙනි වතාව නෙවෙයිනේ
     

    Butter Gel

    Well-known member
  • Dec 21, 2014
    2,266
    251
    63
    nae mannam gihilla nae mama ubata pm ekak dannamko photo ekak aragena palliya issaraha mokakkda gahala thiyenne kiyala ethakotawath therei ape pansal ehama newei onama kenekta enna puluwan yanna puluwan apo board gahagena nae un unge ratedi pak peradeegena eddi lankawata ho wena ratakata support karanawa uba dekala thiyanawada ? nae ne un ehama kanna deepu atha hapa kana un newei ape inna cross wechcha unui e wede karanne :dull: apith aniwa pakkonta support hebei e ape un ekka gahaddi newei wena ratak gahanawanam

    ow uba kiyana eka hari.. ungeth oya cross wecha un koheda maligawathey inne.. magula hari hati katha karandawath danne naha.. sakkili jathiyak ban.. oney jiwathwenava.. kohama inwada manda.. ey unata Kandy muslim la tikak hodai ban.. mage muslim yaluwa inwa kandy.. api hithagena inwa wage newei uw siravatama hodai

    heta match eka wath goda dagathoth hodai..
     

    Butter Gel

    Well-known member
  • Dec 21, 2014
    2,266
    251
    63
    මෙතන පක්කො එක්ක සම්බන්දයක් නෑ බං උන් එක්ක මොකට තරහ වෙන්නද? උන් ක්‍රිකට් වලදී අපිට ඕනේ වෙලාවක සපෝට් එතන ප්‍රශ්නයක් නෑ.

    මෙතන ප්‍රශ්නේ තියෙන්නේ අපේ රටේ ඉපදිලා වෙන රටවලට පු# දෙන කාලකන්නි එක්කයි

    ඔව් මෙතන දේශපාලන කතාවක් නම් නෑ තමයි දන්නේ නැද්ද මේ චන්ද දවසනේ හැම එකාම බොරදියේ මාළු බාන්න බලන් ඉන්නේ

    ow ehema kiyala mage yaluwo ehema bokkenma lankawa support karanne..
    unuth ekai kiyanne.. mang hithana vidihata lakmal kiwa wage unge ammala pakonta dila cross karagena :lol::lol:
     

    fakerandi

    Well-known member
  • Jan 19, 2008
    3,859
    166
    63
    ඔව් බං ඒක ඇත්ත.......මේ මාලිගාවත්ත පැත්තේ තම්බි තමයි ඔය ලොකු සීන් දාන්නේ

    මේ පලවෙනි වතාව නෙවෙයිනේ

    oya ground eka thiyana thana international events thiyanna sudusu na machan. balapan wahanayak park karanna thanak na. ae patthe nikan tamilnadu giya wage. goo70i. :growl:
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    oya ground eka thiyana thana international events thiyanna sudusu na machan. balapan wahanayak park karanna thanak na. ae patthe nikan tamilnadu giya wage. goo70i. :growl:

    ඔව් බන් ඒක නම් ඇත්ත තමයි....ඔය ගුබ්බෑයම් අස්සේ මැච් තියල ලෝකේ ඉස්සරහ අපි නිකන් චාටර් වෙනවා :dull: