මාලිගාවත්තේ අහින්සක මුස්ලිම් ජාතිකයන් ව&

DJ119

Junior member
  • Sep 3, 2012
    47
    4
    8
    බෙල්ල කඩාගන්නේ නැතුව බලපන් මෙන්න
     

    Cyberoam

    Member
    Aug 21, 2014
    995
    43
    0
    Sri Lanka
    FB පොස්ට් එකේ අන්තිමට තියනවා, හැම ගෙදරකම මාළු පිහියක් හා දැලි පිහියක් අරගෙන තියා ගන්න කියලා... මුන් හැම එකාම ගේමට තමයි එන්නේ...
    සමාවෙන්න මෙහෙම කියනවට....
    හිට්ලර් වගේ කෙනෙක් ලංකාවට ඕනේ වෙන කාලේ මේ....(හිට්ලර්ට මිනිස්සු කොච්චර hate කලත්, හිට්ලර් කවදාවත් තමන්ගේ මිනිස්සුන්ගෙන් හොරා කෑවේ නෑ...තමන්ගේ ජාතිය වෙනුවෙන් පෙනී හිටියා..තමන්ගේ ජාතියේ මිනිස්සු බොරු කියලා රැවැට්ටුවේ නෑ...)

    bump
     

    pathumdc

    Member
    Apr 20, 2008
    14,077
    457
    0
    :yes::yes::yes::yes:
    Uba Dubai neda inne ?? Sheikh Zayed Mosque ehema gihila nadda..
    mang danne naha gahuwada nadda kiyala.. eth friend ta tamil therenwa.. ung kiyanne beer bottle valin paliyata gahuwa kiyala.. meka hamadama wenavalu..

    ekai mama kiwe apey pansalata gahuwoth malapaninwa wage untath malapanala athi kiyala.. nathuwa mata unta gahuwath ekai.. bombayak thibath ekai..

    anith eka machan .. ubala dakal nadda pakko lankawe team ekata support karana eka.. podak sl troll cricket page eka ehema balang

    pakko hithagena inne api bokken unta support kiyala.. :lol::lol:


    anith eka dain hama ekama meka deshapalanyata harawagena ..
    qdflrsr0.geg.jpg
     

    King Buffalo

    Member
    Jan 6, 2014
    411
    43
    0
    fuck muslims

    මම දැක්ක අද ට්‍රේඩ් වල video එකක් යනවා මලීගවත්තේ සීන් එක ගැන...මේක කියන්න හිතුනේ ඒ ටික දැක්කට පස්සේ

    කොහොමත් ලංකාවේ දේසපාලනය විසින් නිර්මාණය කරපු ජාතිවාදය පැත්තකින් තිබ්බත් මුස්ලිම් සහ දෙමල කියන ජාතින් දෙකේ බහුතරයකගේ බලාපොරොත්තුව උන්ටම කියලා මුළු ලංකාවම ලියා ගන්න එක...එක තමයි ඇත්ත ..ඇත්තම කිව්වොත් උන් සිංහල මිනිස්සුන්ව නැති කරන්න සැහෙන ක්‍රම මේ වෙනකොටත් ක්‍රියාත්මක කරලා ඇති ...මේ අතරින් ගොඩක්ම දරුණු මුස්ලිම් පොරවල් ....සමහර මුස්ලිම් පොරවල් වතුර වගේ සිංහල කතා කරනවා ..නම් පවා සිංහලෙන් තියෙන්නේ ..සේරම දේවල් සිංහල කොල්ලෝ වගේමයි කරන්නේ.....එත් උන් මුස්ලිම් කියලා දැන ගන්නේ කෙල්ලෙක් යාළුවෙලා බදින්න ගියාමයි ...සමහර වෙලාවට කෙල්ලට කරන්න තියන හැමදේම කරලා නිසා සමහර කෙල්ලෝ අසරණ කමටම උන්ව බදිනවා ....උන් අල්ල ගන්නෙත් එහෙම අසරණ කරන්න පුළුවන් කෙල්ලන්ව ...කොහොම උනත් ලංකා ආණ්ඩුව විසින් හොදට බුද්දිමත් විදියට හිතලා සැලැස්මක් හදන්න ඕන තව අව්රුදු 20කින් වත් මුස්ලිම් සහ දෙමළ සම්පුර්ණයෙන්ම ලංකාවෙන්ම නැති වෙලා යන විදියට ....මොකද එක පාර ඉවරයක් කරොත් ඒක සැහෙන්න ලංකාවට බලපානවා විදේශීය රටවල් වලින් .....සම්බාදක පවා වැටෙනවා ...ඒ නිසා හීන් නුලෙන් ගේම ගහන්න ඕන ...එතකොට ඒ සැලැස්ම ක්‍රියාත්මක වෙලා යන අතරතුරේදී රජය වෙසින් සිංහල ජනතාව ආරක්ෂා කර ගන්න ඕන මේ අයගෙන් ......

    එත් පක්සේ ගොඩ දාගන්න චන්දේ ගන්න උන්ට ඕන විදියට නටන්න දුන්නොත් 80 90 බිෂන කාලේ වාගේ සැහෙන ලොකු විනාසයක් වෙයි ...ඔය ලංකාවේම හිටපු isis පොරකුත් අහුවෙලා තියෙන්නේ ..තව ඔය අදහස් ආකල්ප හැසිරීම් තියන අහුවෙච්ච නැති මුස්ලිම් පොරවල් කියක් නම් ඇත්ද .....අන්තිමට කියන්න තියෙන්නේ ගැහුවොත් මරපන් කියලම තමයි .........මොකද අපේ රජයේ සිංහල එකාගේ අතේ වැරද්දක් නොතිබුනත් සිංහල එකටමයි ගහන්නේ එත් මුස්ලිම් එකාට වැරද්දක් තිබුනත් ගහන්නේ නැ ...
     

    ruwanjrc

    Well-known member
  • Sep 22, 2010
    22,327
    1,133
    113
    කෙහෙල් ගහේ
    මම දැක්ක අද ට්‍රේඩ් වල video එකක් යනවා මලීගවත්තේ සීන් එක ගැන...මේක කියන්න හිතුනේ ඒ ටික දැක්කට පස්සේ

    කොහොමත් ලංකාවේ දේසපාලනය විසින් නිර්මාණය කරපු ජාතිවාදය පැත්තකින් තිබ්බත් මුස්ලිම් සහ දෙමල කියන ජාතින් දෙකේ බහුතරයකගේ බලාපොරොත්තුව උන්ටම කියලා මුළු ලංකාවම ලියා ගන්න එක...එක තමයි ඇත්ත ..ඇත්තම කිව්වොත් උන් සිංහල මිනිස්සුන්ව නැති කරන්න සැහෙන ක්‍රම මේ වෙනකොටත් ක්‍රියාත්මක කරලා ඇති ...මේ අතරින් ගොඩක්ම දරුණු මුස්ලිම් පොරවල් ....සමහර මුස්ලිම් පොරවල් වතුර වගේ සිංහල කතා කරනවා ..නම් පවා සිංහලෙන් තියෙන්නේ ..සේරම දේවල් සිංහල කොල්ලෝ වගේමයි කරන්නේ.....එත් උන් මුස්ලිම් කියලා දැන ගන්නේ කෙල්ලෙක් යාළුවෙලා බදින්න ගියාමයි ...සමහර වෙලාවට කෙල්ලට කරන්න තියන හැමදේම කරලා නිසා සමහර කෙල්ලෝ අසරණ කමටම උන්ව බදිනවා ....උන් අල්ල ගන්නෙත් එහෙම අසරණ කරන්න පුළුවන් කෙල්ලන්ව ...කොහොම උනත් ලංකා ආණ්ඩුව විසින් හොදට බුද්දිමත් විදියට හිතලා සැලැස්මක් හදන්න ඕන තව අව්රුදු 20කින් වත් මුස්ලිම් සහ දෙමළ සම්පුර්ණයෙන්ම ලංකාවෙන්ම නැති වෙලා යන විදියට ....මොකද එක පාර ඉවරයක් කරොත් ඒක සැහෙන්න ලංකාවට බලපානවා විදේශීය රටවල් වලින් .....සම්බාදක පවා වැටෙනවා ...ඒ නිසා හීන් නුලෙන් ගේම ගහන්න ඕන ...එතකොට ඒ සැලැස්ම ක්‍රියාත්මක වෙලා යන අතරතුරේදී රජය වෙසින් සිංහල ජනතාව ආරක්ෂා කර ගන්න ඕන මේ අයගෙන් ......

    එත් පක්සේ ගොඩ දාගන්න චන්දේ ගන්න උන්ට ඕන විදියට නටන්න දුන්නොත් 80 90 බිෂන කාලේ වාගේ සැහෙන ලොකු විනාසයක් වෙයි ...ඔය ලංකාවේම හිටපු isis පොරකුත් අහුවෙලා තියෙන්නේ ..තව ඔය අදහස් ආකල්ප හැසිරීම් තියන අහුවෙච්ච නැති මුස්ලිම් පොරවල් කියක් නම් ඇත්ද .....අන්තිමට කියන්න තියෙන්නේ ගැහුවොත් මරපන් කියලම තමයි .........මොකද අපේ රජයේ සිංහල එකාගේ අතේ වැරද්දක් නොතිබුනත් සිංහල එකටමයි ගහන්නේ එත් මුස්ලිම් එකාට වැරද්දක් තිබුනත් ගහන්නේ නැ ...

    7% ohoma nan thawa awrudu 20kin 20% wath wei,, ethakota meeta wada darunui,, munta palliye ugannananema wadipura lamai hadapiyaw kiyala,, keriyo balu pataw wage lamai 5,6 hadanawa,:growl: munta lamai hadana eka paalanaya karanna oone issellama. keri thambi
     
  • May 25, 2012
    4,819
    217
    63
    ගෙදර
    අපේ සිංහල උන් ම කියනවා නම් මේ රටේ මුස්ලිම් උන් ජාතිවාදී නෑ කියලා,උන්ට මුලින්ම ගහන්න ඕනේ අල්ලාගෙන..එක්කෝ ඕවා කියන උන් සමාජ ගත වෙලා නෑ..නැත්තන් උන් ට මේවා තේරෙන්නේ නෑ.දේශපාලනය කරන හැත්ත ඔක්කටම හපන්..උන් මුන්ගේ චන්ද ටික කැඩෙයි කියලා උන්ව චූන් කර කර ඉන්නවා..දැන් ඔය මාලිගාවත්තේ සීන් එකේදී බලපන් පොලිසියේ පොන්න කම..වැරදිලාවත් ඔහොම සිංහල උන් කෑ ගැහුවා නම් උන් අපේ උන්ට කදුළු ගෑස් ගහලා අඩුම පස් දෙනෙක්වවත් ගහලම මරලා.මුස්ලිම් කියන්නේ ලෝකෙටම පිළිලයක්.තව මහා ලොකුවට කියනවා සාමයේ ආගමලු..රෙද්ද තමයි සාමේ .ඔය ජරා හැත්ත නැත්තන් මේ ලෝකේ තවත් සුන්දර වෙන්න තිබ්බා..
     

    yakshaya

    Well-known member
  • Aug 31, 2008
    18,248
    4,298
    113
    මෙතන පක්කො එක්ක සම්බන්දයක් නෑ බං උන් එක්ක මොකට තරහ වෙන්නද? උන් ක්‍රිකට් වලදී අපිට ඕනේ වෙලාවක සපෝට් එතන ප්‍රශ්නයක් නෑ.

    මෙතන ප්‍රශ්නේ තියෙන්නේ අපේ රටේ ඉපදිලා වෙන රටවලට පු# දෙන කාලකන්නි එක්කයි

    ඔව් මෙතන දේශපාලන කතාවක් නම් නෑ තමයි දන්නේ නැද්ද මේ චන්ද දවසනේ හැම එකාම බොරදියේ මාළු බාන්න බලන් ඉන්නේ

    Math kamathi na lankawe ekek lankawedi wena team ekakata support karanawata eith eka unge nidahasa ne. Dan balapan wena ratawa resident, citizenship thiana lankawe aya lankawa eh ratawala match gahanakota lankawe kodi aran t shirt andan eka thanakata set wela cheer karanne nadda. Ethakota eh ratawala minissu lankawe ayata gahanawa da. Me langadi liverpool football team eka awa aus wala match gahanna, godak local aya cheer kare state team ekata nevei liverpool ta.

    Wishesen baudda aya hatiyata apita iwaseema thiyenna ona anith jaathinta wadiya.
     
  • May 25, 2012
    4,819
    217
    63
    ගෙදර
    Math kamathi na lankawe ekek lankawedi wena team ekakata support karanawata eith eka unge nidahasa ne. Dan balapan wena ratawa resident, citizenship thiana lankawe aya lankawa eh ratawala match gahanakota lankawe kodi aran t shirt andan eka thanakata set wela cheer karanne nadda. Ethakota eh ratawala minissu lankawe ayata gahanawa da. Me langadi liverpool football team eka awa aus wala match gahanna, godak local aya cheer kare state team ekata nevei liverpool ta.

    Wishesen baudda aya hatiyata apita iwaseema thiyenna ona anith jaathinta wadiya.

    ඒක අවුලක් නෙමෙයි බං..දැන් අපේ රටට පකිස්තාන් සෙට් එකක් ඇවිත් උන් උන්ගේ කොඩි හගගෙන සපෝට් කලාට කිසිම අවුලක් නෑ..ඒක උන්ගේ මව් රටේ ටීම් එක නිසා..ඒත් අපේ ඉන්න මුස්ලිම් පර හැත්ත මේ රටේම ඉපදිලා මේ මහපොලවේම උස් මහත් වෙලා සපෝට් එක පකිස්තානෙට..හරි නම් උන්ගේ මොරාල් එක එන්න ඕනේ ලංකාවේ ටීම් එකටනේ බං...උන්ට මේ රට ගැන කිසිම හැගීමක නෑ...උන් ඉන්නේ ඉස්ලාම් කියන රාමුවේ කොටු වෙලා..
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    Math kamathi na lankawe ekek lankawedi wena team ekakata support karanawata eith eka unge nidahasa ne. Dan balapan wena ratawa resident, citizenship thiana lankawe aya lankawa eh ratawala match gahanakota lankawe kodi aran t shirt andan eka thanakata set wela cheer karanne nadda. Ethakota eh ratawala minissu lankawe ayata gahanawa da. Me langadi liverpool football team eka awa aus wala match gahanna, godak local aya cheer kare state team ekata nevei liverpool ta.

    Wishesen baudda aya hatiyata apita iwaseema thiyenna ona anith jaathinta wadiya.

    උන් immigrants ලානේ බං......මේ මුස්ලිම් උන්ට පාකිස්තානේ එක්ක මෙලෝ සම්බන්දයක් නෑනේ උන් සපෝට් කරන එකම හේතුව පාකිස්තානේ මුස්ලිම් වීම

    උන් එහෙම සපෝට් කරනවා නම් ලංකාවෙන් උන්ට immigrants විදිහට සලකනවටත් කැමති වෙන්න ඕනේ :)
     

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,941
    3,028
    113
    Invalid
    ශ්‍රී ලංකා පකිස්තාන් මැච් එක යද්දි උඹල චියර් කළේ පක්කොන්ට.. අපි මුකුත් කිව්වෙ නෑ මොකද අපි දැනන් හිටියා උඹල එහෙම වුණාට උඹලගෙන් බහුතරය එහෙම නෑ කියල.. ඒ දවස්වල අපිත් එක්ක එක බත් එක බෙදාගෙන කාපු උඹලට හදිස්සියෙම අපේ බත් එපා වුණා.. අපි හරාම් වුණා.. උඹලට අපේ හරාම් නැතුව හලාල් කෑම ඕනෙ වුණා.. අපි මුකුත් කිව්වෙ නෑ තම්බි.. එක නාම කිං, සබ්බේ සත්ථා ආහාරට්ඨිතිකා... එක යනු කුමක්ද, සියලු සත්ත්වයෝ ආහාරයෙන් යැපෙන්නෝ ය.. අපි මුකුත් කිව්වෙ නෑ.. උඹලට ඊට පස්සෙ අලුතෙන් පල්ලි ඕනෙ කළා.. අපි මුකුත් කිව්වෙ නෑ.. අපි එපා කිව්වෙ නෑ.. ඊට පස්සෙ ඒ හදපු පල්ලිවලින් උදේට හවාට බෑඟිරිගහන්න ගත්තා.. අපි මුකුත් කිව්වෙ නෑ තම්බි.. අපිත් පිරිත් දානවනෙ කියල හිත හදාගත්තා.. ඊට පස්සෙ උඹලට වෙනම ඉස්කෝල ඕනෙ කළා.. හිටිහැටියෙ රට පුරා මද්‍රාසා බිහිවෙන්න ගත්ත.. අපි මුකුත් කිව්වෙ නෑ තම්බි.. ඉස්කෝලවලින් පස්සෙ උඹලට වෙනම බැංකු ඕනෙ කළා.. අපේ බැංකු හරාම් වුණා.. අපි මුකුත් කිව්වෙ නෑ මල්ලි.. උඹලට මේ හැමදෙයක්ම කරගන්න ඉඩදුන්නා..

    ඊටපස්සෙ උඹල ලොකු වුණා.. වැඩිවියට ආවා.. කසාද බඳින්න ඕනෙ වුණා.. අපෙ නංගිල උඹලව කොන් කළේ නෑ.. උඹලට බහදෙද්දි උඹේ තොප්පිය බැලුවෙ නෑ හිත විතරයි බැලුවෙ.. උඹල කසාද බැන්දා.. හැබැයි බැන්දට පස්සෙ උඹල වෙනස් වුණා.. මෙච්චර කල් ක්ලාස් ඇඳන් ආපු ගවුම හරාම් වුණා.. මෙච්චර කල් ඇඳපු සාය හරාම් වුණා.. ඉස්සර මාසෙට එක ගානෙ කෙල්ලට ඩෙනිම් අරංදීපු උඹලට, කෙල්ල බැන්දට පස්සෙ ඩෙනිම් හරාම් වුණා.. හිත රිදුණා තම්බි, ගොඩක් රිදුණා.. ඒත් අපි බැන්නෙ නෑ.. රට වටේම බුර්කාවෙන් වැහුණු ගෝනිබිල්ලො ඇවිදිනකොට තමයි අපි මුලින්ම ඇහුවෙ, ඕක හරි නෑ නේද කියල..

    උඹල උඹලටම ටවුන් හැදුවා.. සිංහල රටේ ධර්ගානගර් හැදෙද්දි පවා අපි ඉවසුවා.. උඹල උඹලගෙම නීති හැදුව.. අපි ඉවසුවා.. ඊට පස්සෙ උඹලට එක ගෑණි මදිවුණා.. ගෑණු හතරක් ගන්න නීති හදාගත්තා.. අපි උඹලට කිව්වද තම්බි උඹල ජාතිවාදියො කියල.. අපේ එකෙක් ලව් කරන කාලෙ 16න් පහළ කෙල්ලෙක් එක්ක පාක් එකක හිටියත් ඌට කචල් යන කාලෙ, උඹල වයස 12 න් ගෑණු ඇඳට ගන්න නීති සම්මත කරගත්තා. අපි ඒක වැරදියි නේද කියල අහද්දි උඹල අපිට ජාතිවාදියෝ කිව්වා.. අපට සතපහක වැඩක් නැති හලාල්වලට අපෙන් සල්ලිගන්න එපා කිව්වම අපි ජාතිවාදියො වුණා..

    අලුත්ගමදි අපේ උං පිස්සු කෙළිද්දි අපි හිටියෙ උඹල එක්ක.. දෙහිවල හාකෝට්ස් එකට ගහද්දි අපියි මුලින්ම විරෝධය පළ කළේ.. මොකද උඹලට අපිව අමතක වුණාට අපිට උඹලව වටින නිසා.. මේජර් මුතාලිෆ්ල, ඉම්තියාස් බාකීර් මාකර්ල බිහිවුණේ උඹලගෙන් බව උඹලට මතක නැති වුණාට අපිට මතක නිසා..

    අන්තිමේ ප්‍රශ්න ඔක්කොම සෙට්ල් වුණා.. පළමු ගල ආවෙ පල්ලියෙන් වුණාට, වැඩිපුර කැඩුනෙ සිංහල ගෙවල් වුණාට උඹලට ආණ්ඩුවෙන්ම වන්දි ලැබුණා ගෙවල් හදාගන්න.. අපි මුකුත් කිව්වෙ නෑ..

    ඔක්කොම ඉවර වෙලා කොළඹ එද්දි උඹල හර්තාල්.. උඹලට තාම මේකෙන් නෙළන්න පළ තියෙනවා..

    ඔහොම කළා මදි තම්බි.. තැන්ක් යූ, තැන්ක් යු
    :growl: :growl: :growl:
     

    toiya

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    13,184
    4,589
    113
    පොන්සි ආණ්ඩුව
    වැලිමඩ මුස්ලිම් වෙළද ආපන ශාලාවක් ඇතුළතදී සිංහල තරුණයින් දෙදෙනෙකු කපා කොටා මරා දමා තිබේ. වයස 20 හා 21 තරමේ මේ මියගිය තරුණයින් එතම පවුලේ අයියාත් මල්ලීත්ය. ජනමාධ්‍ය ආචාර ධර්ම සියයට සියයක් සුරකින අපේ රටේ විද්‍යුත් හෝ මුද්‍රිත ජනමාධ්‍ය මැරුනේ මොන ජාතියක එකෙක්ද, මැරුවේ මෝන ජාතියක එකෙක්ද යන්න හෙළි කරන්නේ නැත. කොටින්ම යට ඇදුමේ රත්තරං කිලෝ දහයක් හංගාගෙන ආ එකවුන්ටන් නෝනා මරක්කල බව හෙළි කලේද නැත. එසේ නොකලේ, ඒ ඇත්තියන්ගේ යට ඇදුම් එච්චර ලොකුයැයි හෙලිවන නිසා නොවේ. ජාතික සංහිදියාව රකින්නටය. නමුත්, දෙමල, හෝ මරක්කල දරුවකුට අම්මා තන කිරි පොවදිද් ඉස්පොල්ලේ (පිට උගුරේ) ගියා නම්, ඒ නිමේශයේ එතැනින් ගියේ සිංහලයකු නම්, එය ජාතිය සමග වාර්තා කරන්නට මේ ජඩ මාධ්‍ය පැකිලෙන්නේ නැත.

    අපි මේ යුක්තිය ඉල්ලන්නේ මිය පරලොව ගියේ සිංහලුන් නිසා නොවේ. දෙමලෙක්, මරක්කලයෙක්, සිංහලායෙක් පමණක් නොව, ජාතියක් ජම්මයක් නැති දුගීමගියකු මරා දැමුවද යුක්තිය පසිදලිය යුතුම වේ. යාපනයේ දෙමල ශීෂ්‍යාවක් අමානූෂික ලෙස දූෂණය කර මරා දැමූ අවස්ථාවේ කොන්දේසි විරහිතව ඒ අපරාධකරුවන් එල්ලා මරා දැමිය යුතු බව අපි කීවෙමු. එ් සදහා ජනාධිපති විශේෂ විධිවිධාන සහිත අධිකරණයක්ද ප්‍රකාශයට පත්කළ බව සැළවිනි. ඒ විශේෂ අධිකරණය පේදුරුතුඩුවේ සිට දෙවුන්දර තුඩුවටම යුක්තිය ඉටුකළ යුතුය. එහෙත්, අපි දෙමළවත් වුනා නම් ජනාධිපතිතුමා ඇවිත් ‘දුක් සැප කුමන්දා යැයි අසන්නට තිබුනා‘, යැයි දූෂණයට ලක්වූ/ලක්වන සිංහල දැරියන්ට නොසිතිය යුතුය.

    ආරංචියේ හැටියට මරණයට ලක්වී ඇත්තන් මරක්කල වෙළද සැලෙන් කප්පම් ගන්නට ගොස් ඇත. දැනට පොලිස් පරීක්ෂණ වලින් අනාවරණය වී ඇත්තේද එයමලු. දඩමස් ගොරකා කරන, ගොරකා දඩමස් කරන රටේ අපි අපේ විමසිලිමත් භාවය අවදියෙන් බව කිව යුතුය.

    මරණ සන්සන්දනය සදාචාර සම්පන්න නැත. එහෙත් රතුපස්වල වෙඩිවැදී කෙනෙක් මියගිය විට මොරගා ඒ මළ කදන් වෙන්දේසි කළ ජේ වී පීය කෝ? පර සුද්දාගේ වෙස්මිනිස්ටර් පාර්ලිමේන්තුවට යන්න පොරකන කොල, නිල්, රතු, කහ, සුදු, කළු බහුටන් පෝලිමේ වැලිමඩ නොයන්නේ මලේ සිංහලයන් දෙදෙනක් නිසාද?

    මේ අයි එස් අයි එස් අත්හදා බැලීමක්ද? 1915 කොලහලය, මාවනැල්ල, අළුත්ගම, ආදී සංසිද්ධියක පුනරාගමනයක්ද? ඉන්දියාවේ සිට පැමිනි දෙමළ සරණාගතයන් සමග පැමිණි ජිහාඩ් පුහුනුව ලත් තවුහීද් ජමාත් හෝ වෙනත් පිරිසත් නැකතට වැඩ ඇල්ලුවා වත්ද? ආවේ කොල්ලකන්නට වුවද, මොකා ආවත් මරා දමන්නට අපේ රටේ වලංගු නීතියෙන් ඉඩක් නැත. මේ ශරියා නීතිය ක්‍රියාත්මක කිරීමක්ද? සිංහලයා වද කරන්නට සතකුප්ප පන්නයේ සෙල්ලම් අවසන් වී, දැන් ඉතිරි සිංහලයින් මරන්නට සෘජුවම ඇරඹියා වත්ද? සිද්ධියට සම්බන්ධ සැකකරුවන් අත්අඩංගුවේ බැවින් අපි මේ ගැන කිසිත් නොකියමු. තීන්දුව ලැබෙන තුරු බලා සිටිමු.
     

    toiya

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    13,184
    4,589
    113
    පොන්සි ආණ්ඩුව
    සින්හල රටක,සිංහල හමුදාවක්,සිංහල පොලීසියක්,සිංහල ජනාදිපති කෙනෙක්,සිංහල අගමැති කෙනෙක් ඉන්නේ,එහෙම වෙලත් 10%ක් වගේ ඉන්න සුලු ජාතියකින් මහ ජාතියට මෙහෙම හානි සිදු වීම ගැන රටේ හැමපාලකයෙක්ම වග කියන්න ඕන.මුන් 10%ක් වෙලා මෙගෙමනම් මුන් වැඩි උනොත් කොහොමට තියේද.සිංහල අපි දේශපාලන වශයෙන් බෙදීම තමයි අපේ දුර්වල කම.සිංහලුන් ඔහොම හැසිරුනානම් පොලීසිය සිංහලුන්ට වෙඩි තියලා.මෙන්න මෙතනයි වැරදුනේ.උන්ට රටට අයිතිවාඩිකම් කියන්නත්,තරගයකදි ලංකාව පාවා දීල වෙන රටකට සහය දෙන මේ වගේ බල්ලන්ට මෙහෙම හැසිරෙන කොටීහකින් හමුදාවට ඕඩර් කරලා 10ක්15ක් වෙඩි තියලා බාවලා දැන්මනම් මුන් ත්ව අවුරුදු 10ට වත් දගලන්නේ නෑ.
     

    yakshaya

    Well-known member
  • Aug 31, 2008
    18,248
    4,298
    113
    උන් immigrants ලානේ බං......මේ මුස්ලිම් උන්ට පාකිස්තානේ එක්ක මෙලෝ සම්බන්දයක් නෑනේ උන් සපෝට් කරන එකම හේතුව පාකිස්තානේ මුස්ලිම් වීම

    උන් එහෙම සපෝට් කරනවා නම් ලංකාවෙන් උන්ට immigrants විදිහට සලකනවටත් කැමති වෙන්න ඕනේ :)

    Ai unta kanathi team ekakata cheer karanna bari. Bahutharayak hatiyata api muslimta kamathi nathnam eka patan ganna ona buddagama ara anith agam walata thiyana sama aithiya rate neethiyenma nathi karala (middle east wage). Eelangata business register karaddi saha anith samanya jeewithe dewal waladi bauddayanta wadi salakillak labena widihata neethi geinna ona.

    Kenek ge kamaththa balen ganna ba ne, un ohe pakkonta cheer karapu den.
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    Ai unta kanathi team ekakata cheer karanna bari. Bahutharayak hatiyata api muslimta kamathi nathnam eka patan ganna ona buddagama ara anith agam walata thiyana sama aithiya rate neethiyenma nathi karala (middle east wage). Eelangata business register karaddi saha anith samanya jeewithe dewal waladi bauddayanta wadi salakillak labena widihata neethi geinna ona.

    Kenek ge kamaththa balen ganna ba ne, un ohe pakkonta cheer karapu den.

    උන් ලැස්ති නම් immigrants විදිහට ඉන්න එහෙනම් ඕනේ රටකට චියර් කරාට කමක් නෑ :)

    දෙකෙන් එකක් දෙකම බෑ :)