මාලිගාවත්තේ අහින්සක මුස්ලිම් ජාතිකයන් ව&
දැනටම මෙහෙම නම් තව ඉස්සරහට මොනවා කරයිද ??
දැනටම මෙහෙම නම් තව ඉස්සරහට මොනවා කරයිද ??
paliyata gahuwai kiyala kiyanne..
pansalata gahuwama malapaninwa wage untath mala panala athi.![]()
![]()
![]()
ape rate inna cid buddi ansha monawada ban karanne me video eka inna un allagena gahala iwara wela me video karapu eka hoyagena ratim pituwahal karanna one mehema kerali athi wenna denna bae paw eda match eka balanna giya sinhala un. den heta ekata mun mokak hari karai ape ewunoth hodata set wela yanna thiyenne... neththnam heta crowd eka adu wei sure
uba kiyanne wena ratawala palli wala athulatawath ganne nae muslim newei nam ape pansal ehamada mun me onawata wada dagalanawa . palli walata gehewwath nikan gahaida ape un ? pak nta sup kara nisane ,pakko ehama e ratedi wena ratakata support kalanam beli kapala melahata


Uba Dubai neda inne ?? Sheikh Zayed Mosque ehema gihila nadda..
mang danne naha gahuwada nadda kiyala.. eth friend ta tamil therenwa.. ung kiyanne beer bottle valin paliyata gahuwa kiyala.. meka hamadama wenavalu..
ekai mama kiwe apey pansalata gahuwoth malapaninwa wage untath malapanala athi kiyala.. nathuwa mata unta gahuwath ekai.. bombayak thibath ekai..
anith eka machan .. ubala dakal nadda pakko lankawe team ekata support karana eka.. podak sl troll cricket page eka ehema balang
pakko hithagena inne api bokken unta support kiyala..![]()
apith aniwa pakkonta support hebei e ape un ekka gahaddi newei wena ratak gahanawanamape rate inna cid buddi ansha monawada ban karanne me video eka inna un allagena gahala iwara wela me video karapu eka hoyagena ratim pituwahal karanna one mehema kerali athi wenna denna bae paw eda match eka balanna giya sinhala un. den heta ekata mun mokak hari karai ape ewunoth hodata set wela yanna thiyenne... neththnam heta crowd eka adu wei sure
anith eka dain hama ekama meka deshapalanyata harawagena ..
![]()
Uba Dubai neda inne ?? Sheikh Zayed Mosque ehema gihila nadda..
mang danne naha gahuwada nadda kiyala.. eth friend ta tamil therenwa.. ung kiyanne beer bottle valin paliyata gahuwa kiyala.. meka hamadama wenavalu..
ekai mama kiwe apey pansalata gahuwoth malapaninwa wage untath malapanala athi kiyala.. nathuwa mata unta gahuwath ekai.. bombayak thibath ekai..
anith eka machan .. ubala dakal nadda pakko lankawe team ekata support karana eka.. podak sl troll cricket page eka ehema balang
pakko hithagena inne api bokken unta support kiyala..
anith eka dain hama ekama meka deshapalanyata harawagena ..
![]()
ow eka thamai ban meken wenne bokken support karana muslim ayath kedena eka mokada api owa balalla baninne muslim jathiyatamaneඔය කෑගහන තම්බි එකෙක්වත් හෙට එලියටවත් එන්නේ නෑ බං දන්නවනේ ඔක්කොමලා රෙඩි පිට ඉන්නේ කියල......ඔතන සිංහලු අඩුයිනේ ඒකයි මුන් චන්ඩි වෙලා ඉන්නේ
mamanam baninne me kalakanninta vitharai hoda muslim ewun innawa EK unow eka thamai ban meken wenne bokken support karana muslim ayath kedena eka mokada api owa balalla baninne muslim jathiyatamanemamanam baninne me kalakanninta vitharai hoda muslim ewun innawa EK un
nae mannam gihilla nae mama ubata pm ekak dannamko photo ekak aragena palliya issaraha mokakkda gahala thiyenne kiyala ethakotawath therei ape pansal ehama newei onama kenekta enna puluwan yanna puluwan apo board gahagena nae un unge ratedi pak peradeegena eddi lankawata ho wena ratakata support karanawa uba dekala thiyanawada ? nae ne un ehama kanna deepu atha hapa kana un newei ape inna cross wechcha unui e wede karanneapith aniwa pakkonta support hebei e ape un ekka gahaddi newei wena ratak gahanawanam
මෙතන පක්කො එක්ක සම්බන්දයක් නෑ බං උන් එක්ක මොකට තරහ වෙන්නද? උන් ක්රිකට් වලදී අපිට ඕනේ වෙලාවක සපෝට් එතන ප්රශ්නයක් නෑ.
මෙතන ප්රශ්නේ තියෙන්නේ අපේ රටේ ඉපදිලා වෙන රටවලට පු# දෙන කාලකන්නි එක්කයි
ඔව් මෙතන දේශපාලන කතාවක් නම් නෑ තමයි දන්නේ නැද්ද මේ චන්ද දවසනේ හැම එකාම බොරදියේ මාළු බාන්න බලන් ඉන්නේ


ඔව් බං ඒක ඇත්ත.......මේ මාලිගාවත්ත පැත්තේ තම්බි තමයි ඔය ලොකු සීන් දාන්නේ
මේ පලවෙනි වතාව නෙවෙයිනේ

oya ground eka thiyana thana international events thiyanna sudusu na machan. balapan wahanayak park karanna thanak na. ae patthe nikan tamilnadu giya wage. goo70i.![]()
