FB පොස්ට් එකේ අන්තිමට තියනවා, හැම ගෙදරකම මාළු පිහියක් හා දැලි පිහියක් අරගෙන තියා ගන්න කියලා... මුන් හැම එකාම ගේමට තමයි එන්නේ...
සමාවෙන්න මෙහෙම කියනවට....
හිට්ලර් වගේ කෙනෙක් ලංකාවට ඕනේ වෙන කාලේ මේ....(හිට්ලර්ට මිනිස්සු කොච්චර hate කලත්, හිට්ලර් කවදාවත් තමන්ගේ මිනිස්සුන්ගෙන් හොරා කෑවේ නෑ...තමන්ගේ ජාතිය වෙනුවෙන් පෙනී හිටියා..තමන්ගේ ජාතියේ මිනිස්සු බොරු කියලා රැවැට්ටුවේ නෑ...)



Uba Dubai neda inne ?? Sheikh Zayed Mosque ehema gihila nadda..
mang danne naha gahuwada nadda kiyala.. eth friend ta tamil therenwa.. ung kiyanne beer bottle valin paliyata gahuwa kiyala.. meka hamadama wenavalu..
ekai mama kiwe apey pansalata gahuwoth malapaninwa wage untath malapanala athi kiyala.. nathuwa mata unta gahuwath ekai.. bombayak thibath ekai..
anith eka machan .. ubala dakal nadda pakko lankawe team ekata support karana eka.. podak sl troll cricket page eka ehema balang
pakko hithagena inne api bokken unta support kiyala..
anith eka dain hama ekama meka deshapalanyata harawagena ..
![]()
මම දැක්ක අද ට්රේඩ් වල video එකක් යනවා මලීගවත්තේ සීන් එක ගැන...මේක කියන්න හිතුනේ ඒ ටික දැක්කට පස්සේ
කොහොමත් ලංකාවේ දේසපාලනය විසින් නිර්මාණය කරපු ජාතිවාදය පැත්තකින් තිබ්බත් මුස්ලිම් සහ දෙමල කියන ජාතින් දෙකේ බහුතරයකගේ බලාපොරොත්තුව උන්ටම කියලා මුළු ලංකාවම ලියා ගන්න එක...එක තමයි ඇත්ත ..ඇත්තම කිව්වොත් උන් සිංහල මිනිස්සුන්ව නැති කරන්න සැහෙන ක්රම මේ වෙනකොටත් ක්රියාත්මක කරලා ඇති ...මේ අතරින් ගොඩක්ම දරුණු මුස්ලිම් පොරවල් ....සමහර මුස්ලිම් පොරවල් වතුර වගේ සිංහල කතා කරනවා ..නම් පවා සිංහලෙන් තියෙන්නේ ..සේරම දේවල් සිංහල කොල්ලෝ වගේමයි කරන්නේ.....එත් උන් මුස්ලිම් කියලා දැන ගන්නේ කෙල්ලෙක් යාළුවෙලා බදින්න ගියාමයි ...සමහර වෙලාවට කෙල්ලට කරන්න තියන හැමදේම කරලා නිසා සමහර කෙල්ලෝ අසරණ කමටම උන්ව බදිනවා ....උන් අල්ල ගන්නෙත් එහෙම අසරණ කරන්න පුළුවන් කෙල්ලන්ව ...කොහොම උනත් ලංකා ආණ්ඩුව විසින් හොදට බුද්දිමත් විදියට හිතලා සැලැස්මක් හදන්න ඕන තව අව්රුදු 20කින් වත් මුස්ලිම් සහ දෙමළ සම්පුර්ණයෙන්ම ලංකාවෙන්ම නැති වෙලා යන විදියට ....මොකද එක පාර ඉවරයක් කරොත් ඒක සැහෙන්න ලංකාවට බලපානවා විදේශීය රටවල් වලින් .....සම්බාදක පවා වැටෙනවා ...ඒ නිසා හීන් නුලෙන් ගේම ගහන්න ඕන ...එතකොට ඒ සැලැස්ම ක්රියාත්මක වෙලා යන අතරතුරේදී රජය වෙසින් සිංහල ජනතාව ආරක්ෂා කර ගන්න ඕන මේ අයගෙන් ......
එත් පක්සේ ගොඩ දාගන්න චන්දේ ගන්න උන්ට ඕන විදියට නටන්න දුන්නොත් 80 90 බිෂන කාලේ වාගේ සැහෙන ලොකු විනාසයක් වෙයි ...ඔය ලංකාවේම හිටපු isis පොරකුත් අහුවෙලා තියෙන්නේ ..තව ඔය අදහස් ආකල්ප හැසිරීම් තියන අහුවෙච්ච නැති මුස්ලිම් පොරවල් කියක් නම් ඇත්ද .....අන්තිමට කියන්න තියෙන්නේ ගැහුවොත් මරපන් කියලම තමයි .........මොකද අපේ රජයේ සිංහල එකාගේ අතේ වැරද්දක් නොතිබුනත් සිංහල එකටමයි ගහන්නේ එත් මුස්ලිම් එකාට වැරද්දක් තිබුනත් ගහන්නේ නැ ...
munta lamai hadana eka paalanaya karanna oone issellama. keri thambilol last one
![]()


Shoib Akthar kiyala thiyenne Sri lankikayo nan kawadawath mehema karanne na,sure ekatama senaga asse Indiansla inna athi un thamai me wade karanna aththe kiyala..![]()











මෙතන පක්කො එක්ක සම්බන්දයක් නෑ බං උන් එක්ක මොකට තරහ වෙන්නද? උන් ක්රිකට් වලදී අපිට ඕනේ වෙලාවක සපෝට් එතන ප්රශ්නයක් නෑ.
මෙතන ප්රශ්නේ තියෙන්නේ අපේ රටේ ඉපදිලා වෙන රටවලට පු# දෙන කාලකන්නි එක්කයි
ඔව් මෙතන දේශපාලන කතාවක් නම් නෑ තමයි දන්නේ නැද්ද මේ චන්ද දවසනේ හැම එකාම බොරදියේ මාළු බාන්න බලන් ඉන්නේ
Math kamathi na lankawe ekek lankawedi wena team ekakata support karanawata eith eka unge nidahasa ne. Dan balapan wena ratawa resident, citizenship thiana lankawe aya lankawa eh ratawala match gahanakota lankawe kodi aran t shirt andan eka thanakata set wela cheer karanne nadda. Ethakota eh ratawala minissu lankawe ayata gahanawa da. Me langadi liverpool football team eka awa aus wala match gahanna, godak local aya cheer kare state team ekata nevei liverpool ta.
Wishesen baudda aya hatiyata apita iwaseema thiyenna ona anith jaathinta wadiya.
Math kamathi na lankawe ekek lankawedi wena team ekakata support karanawata eith eka unge nidahasa ne. Dan balapan wena ratawa resident, citizenship thiana lankawe aya lankawa eh ratawala match gahanakota lankawe kodi aran t shirt andan eka thanakata set wela cheer karanne nadda. Ethakota eh ratawala minissu lankawe ayata gahanawa da. Me langadi liverpool football team eka awa aus wala match gahanna, godak local aya cheer kare state team ekata nevei liverpool ta.
Wishesen baudda aya hatiyata apita iwaseema thiyenna ona anith jaathinta wadiya.


උන් immigrants ලානේ බං......මේ මුස්ලිම් උන්ට පාකිස්තානේ එක්ක මෙලෝ සම්බන්දයක් නෑනේ උන් සපෝට් කරන එකම හේතුව පාකිස්තානේ මුස්ලිම් වීම
උන් එහෙම සපෝට් කරනවා නම් ලංකාවෙන් උන්ට immigrants විදිහට සලකනවටත් කැමති වෙන්න ඕනේ![]()
Ai unta kanathi team ekakata cheer karanna bari. Bahutharayak hatiyata api muslimta kamathi nathnam eka patan ganna ona buddagama ara anith agam walata thiyana sama aithiya rate neethiyenma nathi karala (middle east wage). Eelangata business register karaddi saha anith samanya jeewithe dewal waladi bauddayanta wadi salakillak labena widihata neethi geinna ona.
Kenek ge kamaththa balen ganna ba ne, un ohe pakkonta cheer karapu den.


උන් ලැස්ති නම් immigrants විදිහට ඉන්න එහෙනම් ඕනේ රටකට චියර් කරාට කමක් නෑ
දෙකෙන් එකක් දෙකම බෑ![]()