මොකෝ ඇත්ත කියද්දී රිදෙනවා ද?.. මේ පාර මාලිමාවේ උන්ට ගෙදර එන්න කියාපිය හොරු ටිකත් එක්කම...Ubalata hithenne nadda me
@2osama @P Starlin @netudara Kiyanne ekama ekek kiyala
Osama tika welawak athe gahanawa meke
ita passe enawa Starlin
Dan Netudara ponnaya
mun me plan karagena enne 5000 ta
ඒවගේද මුනටම දීලා ගෝටා පැන්නුව වගේ පැන්නුවාමමහමැතිවරණය තියෙන එකේ , මුන් හොරු අල්ලුවැත් නැති එකේ නරකද අපේ මෑ මල් මත්තයව අගමැති කරන්න උත්සාහ කළොත්
Ridena pakak neme kiwweමොකෝ ඇත්ත කියද්දී රිදෙනවා ද?.. මේ පාර මාලිමාවේ උන්ට ගෙදර එන්න කියාපිය හොරු ටිකත් එක්කම...
Tho wage higannek kiyala hituwada pako salli walata puka denna.ube amma saaya ussalath 5000 ganne.Ubalata hithenne nadda me
@2osama @P Starlin @netudara Kiyanne ekama ekek kiyala
Osama tika welawak athe gahanawa meke
ita passe enawa Starlin
Dan Netudara ponnaya
mun me plan karagena enne 5000 ta
e kiyanne mama kiwwa eka hari neda ponnayo?Tho wage higannek kiyala hituwada pako salli walata puka denna.ube amma saaya ussalath 5000 ganne.

Sinhala panthiyakaya palayan ponnaya.o/l wath pass da sinhalae kiyanne mama kiwwa eka hari neda ponnayo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NPP un kelinma hoda educatedSinhala panthiyakaya palayan ponnaya.o/l wath pass da sinhala.
Kwda kiwweNPP un kelinma hoda educated
Pita kotuwe wesa ganu thama igena gena naththe ponnayo
Pita kotuwe wesa gani wage kiwwama riduna neda?Kwda kiwwe? Ane pako wiyathmaga balala waren kwru kwruda idiye kiyala
![]()
Ubata ne eka mathak une ube amma hari gaani hari wesa ganiyekda kotuwePita kotuwe wesa gani wage kiwwama riduna neda?
Sorry ban itin
na ban mama dakala tiyanaw auba ekka ganiyek yanawa kotuwa patteUbata ne eka mathak une ube amma hari gaani hari wesa ganiyekda kotuwe![]()

Ehenm itin ube gaani hari amma hari thamana ban mama dakala tiyanaw auba ekka ganiyek yanawa kotuwa patte![]()
![]()