ඔය මම නෙමෙයි බන්, උදාහරනෙකට දැම්මෙUba Moko bn karanne ?![]()
![]()
![]()

ආ ඔව් ඔව් මූ තමා ඒකාලෙනං ලෙවල් 2 සෙලර් කෙනෙක් දැන් ටොප් රේටඩ්ද??
ලක්ස 24ක් හොයපු එකාට බන් මොකටද $60 ටැබ් එකක්
ලක්ස 24ක් හොයපු එකාට බන් මොකටද $60 ටැබ් එකක්
මාර්කටින් තමයි කොල්ලො. සල්ලි හොයන එකා ඔච්චර සද්ද දාන්නේ නැහැ.

ou ekak newe karanne ou karana ewaa siraa aye patta professional business tikak. outa ehema ehenam patta class ekak daganna puluwan
ou aduma tharame katak arin naaa mechcharak hoyanawa ananmanan anika meh ad eka daapu ekaa panditha kamak dammath mokuth kiyan nathi wei. muta weraddak kiyanna baa eth ahu wena un paw

