Water world aythi kena mama dannawa.godak saththu gena care karanawa wagema maara clean eke athula.wessa dawasakata hari oka balanna yanna puluwan. anith eka ara JA-ELA Guruge Nature park eke mala perethaya wage sattunta wada deela minissungen salli ganna kenek nemei. godak aya danne nethuwata Water world eken CSR project pawa karanawa.