yes (malu lalle eka boattu walin kudu adinawada danne na contract dila gassanna)
hoyanna deyak na agent. sadaranawa kisima deyak adu kule kaluwonge rate karanna ba
ponna gahillak ban. 4k5k wata wela ekek kapana eka
නියමයි ඒජන්ට් උබට තේරුන ලාවට
හැබැයි වෙලා තියෙන්නෙ අනිත්පැත්ත ගොඩක් වෙලාවට
2009 යුද්දෙ ඉවර උන අලුත නුවර මාලුමාකට් එකෙත් ඔහොම කේස් එකක් ගියා
එක මාලුබිස්නස් කාරයෙක් උගෙ බෝට්ටුවෙ වැඩට, මාලු ලොරියේ වැඩට CID එකේ උන් අරන් කුඩු මර්ධනයට පොලිසියට උදව් වෙන්න.
ඕක ආරන්චි උනගමන් මාකට් එකේ කුඩු බිස්නස් එක කරවන මාලු බිස්නස් කාරය ඌගේ බෙල්ල කපල මැරුව
ඊට පස්සෙ මැරුණ කෙනාගෙ පුතා ඒකෙ පලිය ගන්න අරූව මාකට් එක ඇතුලෙදි කෑලි කරල පොහොර බෑග් එකකට දාල දොර ලගින් තිබ්බ. නිකන් මෙක්සිකෝවෙ වගේ සීන් එකක්.
මේකෙ උන් මාස්ටගේම් වගේ මේක එක්ස්ප්ලේන් කරන්නෙ මාලුකාරයන්ගෙ හැටි දන්නෙ නැති හින්ද, උන්ට කේන්ති ගියාම මාලුවගෙයි මිනිහගෙයිවෙනසක් නෑ කපනව කෑලි ඊටපස්සෙ වෙනදේ ගැන හිතන්නෙ නැතිව.
මීගමුව හොස්පිටල් එකේ Emergency වෝඩ් එකේ ඉන්න එකෙක්ගෙන් අහල බලපන් ඇගෙ කෑලි නැතිව මාලුකාරයො කීදෙනෙක් ඕකට එනවද කියල .