පාරම්පරික මා දැල් ධිවර කර්මාන්නතය හා ජාඩි ගැන දැනගන්න මෙන්න වීඩියෝ එක.. මාදැල් ගැන මීට වඩා හොද, විස්තර තියන වීඩියෝ එකක් මේ ලෝකේ තිබ්බොත් අටපට්ටමට නෙමෙයි මේ ත්රෙඩ් එකේම කියන්න.
Last edited:
පාරම්පරික මා දැල් ධිවර කර්මාන්නතය හා ජාඩි ගැන දැනගන්න මෙන්න වීඩියෝ එක.. මාදැල් ගැන මීට වඩා හොද, විස්තර තියන වීඩියෝ එකක් මේ ලෝකේ තිබ්බොත් අටපට්ටමට නෙමෙයි මේ ත්රෙඩ් එකේම කියන්න.
same person, two accounts detected.මේ චැනල් එකේ වීඩියෝ නියමයි බන්. එකම දේ ඔකේ වීඩියෝ එකක් වැටෙන්න කල් යනවා. මම දැකපු ලංකාවේ චැනල් වලින් සුපිරිම කන්ටෙන්ට් තියන චැනල් එක.
hoda deyak nam ekek hari / dekek hari /siyak hari unaama mokada??? u video ekak karala eka daala thiyanawa. uba monawada karala thiyenne ? uba ita wadaa wedagath dewal karana ekekda?same person, two accounts detected.
මම youtube video දාල ෆෝරම් වල ස්පෑම් කරන්නේ නැති එකෙක්.hoda deyak nam ekek hari / dekek hari /siyak hari unaama mokada??? u video ekak karala eka daala thiyanawa. uba monawada karala thiyenne ? uba ita wadaa wedagath dewal karana ekekda?
uba witharayi comment daapu ewungen like/dislike nodaa eke adayak hoyapu ekama ekaa.
isselama spam kiyana eka igena ganin. kenekge mahansiya agaya karanna igena ganin kuhaka nowi. ( again:uba witharayi comment daapu ewungen like/dislike nodaa eke adayak hoyapu ekama ekaa.)මම youtube video දාල ෆෝරම් වල ස්පෑම් කරන්නේ නැති එකෙක්.
එඩිට් කරලනේ කමෙන්ට් එක. ශික් කලින් කමෙන්ට් එකට රිප්ලයි කරන්න ආවේ,isselama spam kiyana eka igena ganin. kenekge mahansiya agaya karanna igena ganin kuhaka nowi. ( again:uba witharayi comment daapu ewungen like/dislike nodaa eke adayak hoyapu ekama ekaa.)
menna 3 weni account ekahoda deyak nam ekek hari / dekek hari /siyak hari unaama mokada??? u video ekak karala eka daala thiyanawa. uba monawada karala thiyenne ? uba ita wadaa wedagath dewal karana ekekda?
uba witharayi comment daapu ewungen like/dislike nodaa eke adayak hoyapu ekama ekaa.

mata ubath ekka digin digata elli elli randu wenna one naa ban. meke inna ara train video daana member video hadana hati mama es dekin dakala thiyanawa. gaani pennala/gon joke daala video hit karana ewunta wadaa mun great. ekayi mama okun gana kiwwe. uba akamathi nam awulak naa.එඩිට් කරලනේ කමෙන්ට් එක. ශික් කලින් කමෙන්ට් එකට රිප්ලයි කරන්න ආවේ,
වීඩියෝ එක බලන්න කියලනේ තිබ්බේ. උඹේ වීඩියෝ එක උඹ බලාගනින්. අකමැති වීඩියෝ නොබලන එක කුහකකම නෙමෙයි,. ඒක අකමැතිකම කම. කැමති වීඩියෝ එකක් නම් බලනව ලංකාවේ හරි මොන තුත්තුකුඩියේ එකෙක්ගේ හරි,.
yako aru kiyanna ona eka mu kiyala.elz.menna 3 weni account eka![]()

ඔව් බන්. තුන් වෙනි එක මාට්ටු වෙනවනේ වීඩියෝ එක බලන්න කිව්වම. සින් ගාල කමෙන්ට් එක එඩිට් කළා.menna 3 weni account eka![]()
