CB4 bike ekat hondai Version S/ 3 meter bike eka umbee ganata tiyanava good eva.. eke attatama 30++kmpl petrol karana eva tiyanava habai ehema petrol karana bike wala radiator fan ekata direct supply deela nam evaye engine gana baya wenna deyak naha.. carb wahala haduwama engine heat wenava wadi nisa fan eke thermo plug ain karala direct hoo switch ekakin denava apita on kara ganna. ehema nattan 25kmpl karana bikes normal balala godd ekak choose karama hari..
Jade nam godak hoyala balanna ona. specially electrical side eka, wier harness, cdi anan manan.
Hoenkta yanava nam saahena hornet lankave tiyanava hoyala balala yanna...
ketiyenma oya tika tamai itin. mokak gattat engine/mono or shocks/ chassi/ swing arm check karala balala ganna machan.
jaya wevaaaaaaaaaa.........!!!!!!!!!