මා ප්‍රිය එලකිරි බයික් පිස්සනි.Bike Purchase Help

harindugamlath

Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    බම්ප් තමා බං.... ජපන් තියා ඉන්දියන් බයික් වත් මම හරියට නොදනී..... ලේලන්ඩ් ගැන අහපන් ඕනා එකක් කියලා දෙන්නම්..... :D

    කට ඇරියොත් ලේලන්ඩ්:angry::angry::angry:
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    VTR ekak ganin... petrol walatai budget ekatai supiri.. adinnat maru mama me langadi ape yaluwekge VTR ekaka 140kmph alluwa kisi ginnak natuwa. uparima 160kmph wage top yanna puluwan..

    supiri single meter ekak tiyanava Gampaha (ungen api eka VTR ekak gatta masekata kalin).. friday gihin balala ava. (attatama me paara giye Dtracker wagayak balanna giye) VTR eke hama deema hondai... carb tune karawala balnce kara ganna ona epamanai...

    mama nmb eka umbata PM karannam.
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    CB4 bike ekat hondai Version S/ 3 meter bike eka umbee ganata tiyanava good eva.. eke attatama 30++kmpl petrol karana eva tiyanava habai ehema petrol karana bike wala radiator fan ekata direct supply deela nam evaye engine gana baya wenna deyak naha.. carb wahala haduwama engine heat wenava wadi nisa fan eke thermo plug ain karala direct hoo switch ekakin denava apita on kara ganna. ehema nattan 25kmpl karana bikes normal balala godd ekak choose karama hari..

    Jade nam godak hoyala balanna ona. specially electrical side eka, wier harness, cdi anan manan.

    Hoenkta yanava nam saahena hornet lankave tiyanava hoyala balala yanna...

    ketiyenma oya tika tamai itin. mokak gattat engine/mono or shocks/ chassi/ swing arm check karala balala ganna machan.

    jaya wevaaaaaaaaaa.........!!!!!!!!!
     

    Isuru Nayanajith Bandara

    Well-known member
  • Nov 8, 2007
    4,528
    108
    63
    34
    Take a Look Around
    CB4 bike ekat hondai Version S/ 3 meter bike eka umbee ganata tiyanava good eva.. eke attatama 30++kmpl petrol karana eva tiyanava habai ehema petrol karana bike wala radiator fan ekata direct supply deela nam evaye engine gana baya wenna deyak naha.. carb wahala haduwama engine heat wenava wadi nisa fan eke thermo plug ain karala direct hoo switch ekakin denava apita on kara ganna. ehema nattan 25kmpl karana bikes normal balala godd ekak choose karama hari..

    Jade nam godak hoyala balanna ona. specially electrical side eka, wier harness, cdi anan manan.

    Hoenkta yanava nam saahena hornet lankave tiyanava hoyala balala yanna...

    ketiyenma oya tika tamai itin. mokak gattat engine/mono or shocks/ chassi/ swing arm check karala balala ganna machan.

    jaya wevaaaaaaaaaa.........!!!!!!!!!

    thank you TDI machoo..mamath CB4 hari VTR hari thamai kalpana kale..Jade parana wadyi..Umba kiyapu VTR aeka mama balannamko ;) thnxx help aekata..