මැච් එක ගැන හිත හදා ගන්න හේතු ටිකක්...

Koalabanti

Well-known member
  • Mar 12, 2012
    1,601
    527
    113
    ටසිරිලක
    මැච් එක ගැන හිත හදා ගන්න හේතු ටිකක්...

    මැච් එක පැරදිච්ච එක ගැන කට්ටියට තාම දුකයිනෙ... එහෙනම් මේ ටික කියවලවත් හිත හදා ගන්න..




    1. කප් එක ගත්තෙ හිත හොද නියම ක්‍රිකටර්ස්ලා ටිකක්...




    550902_493999630625138_121159810_n.jpg


    230835_388581201215522_904948101_n.jpg


    552625_287792234655140_493347181_n.jpg




    2. ඉන්දියාවට, පාකිස්තානයට කප් එක ගියෙ නෑනෙ...




    images


    enlarge24538.jpg


    images


    images




    3. දිනුවනම් එලි වෙනකොට බඩු මිල වැඩි වෙලා තියෙයි..




    images


    563890_286285644805799_281995909_n.jpg




    4. ලොක්කා ආවොත් ඉතින් අපි පරාදයි..




    576535_393145574090541_486066855_n.jpg


    548557_388494097890899_1188907848_n.jpg




    5. අපි අනු ශූරයෝ වෙනකන් හරි ආවනේ...




    68747_287474634686900_310702392_n.jpg


    227585_287783991322631_1187623980_n.jpg


    Source ; FB
     
    • Like
    Reactions: G-Man

    Captain Arjun!!!!!

    Well-known member
  • Apr 20, 2011
    4,912
    208
    63
    3. දිනුවනම් එලි වෙනකොට බඩු මිල වැඩි වෙලා තියෙයි..
    දැනටමත් වැඩි වේගන එනවලු :yes::yes:
     

    15086

    Member
    May 10, 2012
    28
    3
    3
    Colombo
    Lankawa dinanne nathuwa moka dinnath api dinum, anith lankawa final aweth hora wada karala anna ubalage hora umpair lata nadu. Harin super 8 eke matches mix wela watenna one ubala final enna one hinda group eke 2nd teams tika meet kerewwa....lol