මැච් එක පැරදුනේ මොකද? මෙන්න හේතු
MACAVITY Well-known member Mar 21, 2007 2,183 311 83 Jan 18, 2012 #1 මැච් එක පැරදුනේ මොකද? මෙන්න හේතු
crazycasper Well-known member Oct 22, 2008 2,441 226 63 Negombo Jan 18, 2012 #3 ලංකාවේ ලකුණු මෙව්වා කරලා දකුණු අප්රිකාවේ ලකුණුත් මෙව්වා කරලා දෙක එකට එව්වා කරලා ඒකාබද්ද කලා මෙන්න මෙහෙම. අන්තිමට අපි පරාදයි
ලංකාවේ ලකුණු මෙව්වා කරලා දකුණු අප්රිකාවේ ලකුණුත් මෙව්වා කරලා දෙක එකට එව්වා කරලා ඒකාබද්ද කලා මෙන්න මෙහෙම. අන්තිමට අපි පරාදයි
zooza12345 Well-known member Sep 5, 2009 2,070 253 83 colombo Jan 18, 2012 #4 crazycasper said: ලංකාවේ ලකුණු මෙව්වා කරලා දකුණු අප්රිකාවේ ලකුණුත් මෙව්වා කරලා දෙක එකට එව්වා කරලා ඒකාබද්ද කලා මෙන්න මෙහෙම. අන්තිමට අපි පරාදයි Click to expand... aha aha aha
crazycasper said: ලංකාවේ ලකුණු මෙව්වා කරලා දකුණු අප්රිකාවේ ලකුණුත් මෙව්වා කරලා දෙක එකට එව්වා කරලා ඒකාබද්ද කලා මෙන්න මෙහෙම. අන්තිමට අපි පරාදයි Click to expand... aha aha aha
Rosantha Well-known member Aug 10, 2008 5,922 430 113 Tuscany Jan 18, 2012 #7 iye mach eka mokada une?
maxxaa Member Sep 9, 2010 8,331 588 0 Address නෑ Jan 18, 2012 #9 Rosantha said: iye mach eka mokada une? Click to expand... labbe wassa eye match eka kawane
MACAVITY Well-known member Mar 21, 2007 2,183 311 83 Jan 18, 2012 #10 crazycasper said: ලංකාවේ ලකුණු මෙව්වා කරලා දකුණු අප්රිකාවේ ලකුණුත් මෙව්වා කරලා දෙක එකට එව්වා කරලා ඒකාබද්ද කලා මෙන්න මෙහෙම. අන්තිමට අපි පරාදයි Click to expand...
crazycasper said: ලංකාවේ ලකුණු මෙව්වා කරලා දකුණු අප්රිකාවේ ලකුණුත් මෙව්වා කරලා දෙක එකට එව්වා කරලා ඒකාබද්ද කලා මෙන්න මෙහෙම. අන්තිමට අපි පරාදයි Click to expand...
MACAVITY Well-known member Mar 21, 2007 2,183 311 83 Jan 19, 2012 #11 rukmalranaweera said: patta! Click to expand...
Xcluzive89 Member Dec 21, 2011 2,469 265 0 මිනුවන්ගොඩ Jan 19, 2012 #12 වැඩක් නෑ කතා කොර්ලා..හැබැයි ඊයෙ දිනන්න තිබ්බ