:lol::lol: :lol: :lol: :lol:
HKavinda Well-known member Dec 23, 2013 54,611 21,191 113 Panadura Mar 26, 2018 #261 BINGU_PUTHA said: Click to expand...
sriboysl Well-known member Jul 16, 2008 5,426 1,441 113 58 Mar 26, 2018 #262 KDH said: ලොරියක් දැන් බයිසිකලයක් වෙලා ඇති. Click to expand... නෑ! බං. ඌ දැන් පුකෙන් වනුගානවා ඇති!! යහපාලනේ ටොයියන්ට ඇරිය ඇරිල්ලක්...!! මේක නියම ත්රෙඩ් එක.
KDH said: ලොරියක් දැන් බයිසිකලයක් වෙලා ඇති. Click to expand... නෑ! බං. ඌ දැන් පුකෙන් වනුගානවා ඇති!! යහපාලනේ ටොයියන්ට ඇරිය ඇරිල්ලක්...!! මේක නියම ත්රෙඩ් එක.
sriboysl Well-known member Jul 16, 2008 5,426 1,441 113 58 Mar 26, 2018 #263 jayanathek said: මෙන්න දශකයේ විහිලුව... ඇද්ද යහපාලනේ දුන්න ටික.. Click to expand...
D DANUSHKA637 Active member Jul 17, 2012 994 162 43 Kurunagala Mar 26, 2018 #264 sriboysl said: නෑ! බං. ඌ දැන් පුකෙන් වනුගානවා ඇති!! යහපාලනේ ටොයියන්ට ඇරිය ඇරිල්ලක්...!! මේක නියම ත්රෙඩ් එක. Click to expand...
sriboysl said: නෑ! බං. ඌ දැන් පුකෙන් වනුගානවා ඇති!! යහපාලනේ ටොයියන්ට ඇරිය ඇරිල්ලක්...!! මේක නියම ත්රෙඩ් එක. Click to expand...
Dntec Well-known member Sep 20, 2010 2,059 388 83 සිංහලදීපේ Mar 26, 2018 #265 Silly point said: පවු බන් මුන්ගේ මානව හිමිකම් උල්ලංගනය කරන්න එපා ත්රෙඩ් එක බම්ප් කරලා.. උබල මෙහෙන් අරිනවා ආණ්ඩුව අරහෙන් අරිනවා Click to expand...
Silly point said: පවු බන් මුන්ගේ මානව හිමිකම් උල්ලංගනය කරන්න එපා ත්රෙඩ් එක බම්ප් කරලා.. උබල මෙහෙන් අරිනවා ආණ්ඩුව අරහෙන් අරිනවා Click to expand...
BINGU_PUTHA Well-known member Apr 26, 2013 12,137 5,947 113 canada Mar 27, 2018 #266 crazybuddy said: ඔන්න ඔය තුන්කට්ටුව ඉන්න නිසා තමයි බං පොඩි හරි විශ්වාසයක් තියෙන්නෙ.. රනිල්, චන්ද්රිකා විතරක් ගේමට බැස්සා නම් ලොවෙත් ඡන්දෙ නම් දෙන්නෙ නැහැ.. Click to expand...
crazybuddy said: ඔන්න ඔය තුන්කට්ටුව ඉන්න නිසා තමයි බං පොඩි හරි විශ්වාසයක් තියෙන්නෙ.. රනිල්, චන්ද්රිකා විතරක් ගේමට බැස්සා නම් ලොවෙත් ඡන්දෙ නම් දෙන්නෙ නැහැ.. Click to expand...
funkyguy89 Well-known member Nov 19, 2009 8,318 1,238 113 Mar 30, 2018 #268 Loriyak ට චන්දෙන් පස්සෙ fake account 13 ක් තියෙනව කියන්නෙ ඇත්ත ද බන්?
KOTA NIHAL Well-known member May 27, 2016 20,951 4,626 113 Mar 30, 2018 #269 එක්සත් ජාතික පෙරමුණේ, එඩිතර කොල්ලෙක් විදියට මේ Thread එකට Comment එකක් BUMP එකක් දාල යන්න. අගෝස්තු 17 දා දක්වා මේ Thread එක ElaKiri Talk! එකේ ඉහලින්ම තියමු. Rep කපනවට බය වෙලා, නිවටයෝ වගේ ඉන්න එපා. Comment , BUMP දාන්න. රිදෙන මිනිස්සු Rep කැපුවොත්.ඔවුන්ටත් මෛත්රී කරමු.
එක්සත් ජාතික පෙරමුණේ, එඩිතර කොල්ලෙක් විදියට මේ Thread එකට Comment එකක් BUMP එකක් දාල යන්න. අගෝස්තු 17 දා දක්වා මේ Thread එක ElaKiri Talk! එකේ ඉහලින්ම තියමු. Rep කපනවට බය වෙලා, නිවටයෝ වගේ ඉන්න එපා. Comment , BUMP දාන්න. රිදෙන මිනිස්සු Rep කැපුවොත්.ඔවුන්ටත් මෛත්රී කරමු.
C Chira1 Well-known member May 30, 2017 1,106 379 83 Mar 30, 2018 #270 පව් බන් කාගෙ උනත් දරුවොනෙ. මේක තවත් BUMP කරල උන්ගෙ හිත රිද්දන්න එපා.