network කේබල් එකෙන් නෙට් කනෙක්ට් කරලා තියෙන්නේ. රවුටරේ කිසිම අවුලක් නෑ. ඉන්ටනෙට් තියෙනවා. හැබැයි මැසිමට කේබල් එක කනෙක්ට් කරලා ඉන්ටනෙට් ගනිද්දී දිගින් දිගටම ඩිස්කනෙක්ට් වෙනවයි ආයේ කනෙක්ට් වෙනවයි. ඉඉවරයක් නෑ. මොකක්ද මේකේ අවුල. RJ11 extension box එකකින් කේබල් දෙකක් ගහල කේබල් එක දික් කරලා තියෙන්නේ. බෝඩ් එකේ අවුලක්ද., වින්ඩෝස් වල අවුලක්ද? ඊයේ ඉඳන් මේ ලෙඩේ එන්න ගත්තේ. 
PS - කේබල් ප්ලග් කළා, අන්ප්ලග් කළා කියල දිගින් දිගටම වැටෙනවා මාරු වෙවී. පස්සේ diagnose කලාම කේබල් එක broken or damaged කියලා. එහෙම වෙන්න බෑනේ මේ අලුත් කේබල් ඒකනේ. තාමත් දිගටම මරු වෙවී කනෙක්ට් ඩිස්කනෙක්ට් වෙනවා, එපා වෙනවා.
PS - RJ11 extesion එකේ බන් ලෙඩේ තිබ්බේ. ඒක මාරු කලාම ලස්සනට වැඩ. වෙලාවට වැඩි පුර එකක් තිබ්බේ.
PS - කේබල් ප්ලග් කළා, අන්ප්ලග් කළා කියල දිගින් දිගටම වැටෙනවා මාරු වෙවී. පස්සේ diagnose කලාම කේබල් එක broken or damaged කියලා. එහෙම වෙන්න බෑනේ මේ අලුත් කේබල් ඒකනේ. තාමත් දිගටම මරු වෙවී කනෙක්ට් ඩිස්කනෙක්ට් වෙනවා, එපා වෙනවා.
PS - RJ11 extesion එකේ බන් ලෙඩේ තිබ්බේ. ඒක මාරු කලාම ලස්සනට වැඩ. වෙලාවට වැඩි පුර එකක් තිබ්බේ.
Last edited:
