Kana eka komath kanawa ponnayo, e arenna Kochara salli nathath podi un monahari illuwama maha un wakugaduwak hari wikunala aran denawa. Umbala wage gon ponnayanta owa terenne ne.
E anith eka. Salmon fillet out of stock nisa wu hitanne lankaawama diyun wela kiyala. The gap between the rich and poor has increased like shit. I believe the middle class is now more close to been poor than been rich.@GTRZ 's theory of Prosperity in SL
midle clas kiyala ekk nathiwenwa next yr meda weddiE anith eka. Salmon fillet out of stock nisa wu hitanne lankaawama diyun wela kiyala. The gap between the rich and poor has increased like shit. I believe the middle class is now more close to been poor than been rich.
@hichchiputha balapn jeppa
Ne machan I have seen some parents who will do anything just to make their kids happy. Paw wadey ban. Naya wela hari yai podi unta podi fun ekak denna. Government ekey wesige puthalatai, unta kadey yana ponna hukannalatai owa ternene ne.ඔය මෝල් වල යන්නේ ගොඩක් මාසේ පඩි අනාත සිංහලු පොශ් කියලා පෙන්න්නන . සල්ලි තියන උන් ගෙවල් වල
minissu dan gewal hadanna, waahana ganna htiyena heena atharala thiyenne karagnna bari hindaඔය මෝල් වල යන්නේ ගොඩක් මාසේ පඩි අනාත සිංහලු පොශ් කියලා පෙන්න්නන . සල්ලි තියන උන් ගෙවල් වල
Ne machan I have seen some parents who will do anything just to make their kids happy. Paw wadey ban. Naya wela hari yai podi unta podi fun ekak denna. Government ekey wesige puthalatai, unta kadey yana ponna hukannalatai owa ternene ne.
hahaha german kitchens@GTRZ 's theory of Prosperity in SL
මොන ගෙවල්ද මොන කාර්ද මේ නැසෙන ජීවිත . ඕවා කවද හරි දාල යනව . ස්කන්ධට දිරනව ආතල් ඉතුරු වෙනවා ප්රෙන්minissu dan gewal hadanna, waahana ganna htiyena heena atharala thiyenne karagnna bari hinda
kaala adala innwa hodata hambena sochchamen. paw ithin
මාත් ගියා ගිය සතියෙ එකෙක්ගේ අතේ බඩු නෑ. නිකන් ඇවිදින්න එනවා අර ඉස්සර කොල්ලො එම් සී බහිනවා වගේ ගොඩක් ඉන්නෙ තම්බි උන් මාස්ක් දාන්නේත් නෑ (සමහරක්). සල්ලි නැති එවුන් ඉබාගාතේ යන්න එනවා වගේ මට තෙරුනේ. ඒසී ටොයිල්ට් ෆ්රී නේ