අනාත සිංහලු කරේ කොයිකාලෙත් වින්ඩො සොපින්. තම්බි තමා රට අල්ලන්නේ ඉස්සරටමාත් ගියා ගිය සතියෙ එකෙක්ගේ අතේ බඩු නෑ. නිකන් ඇවිදින්න එනවා අර ඉස්සර කොල්ලො එම් සී බහිනවා වගේ ගොඩක් ඉන්නෙ තම්බි උන් මාස්ක් දාන්නේත් නෑ (සමහරක්). සල්ලි නැති එවුන් ඉබාගාතේ යන්න එනවා වගේ මට තෙරුනේ. ඒසී ටොයිල්ට් ෆ්රී නේ
frustration wadi unama ohoma boru theory mawila penawa.@GTRZ 's theory of Prosperity in SL
$ ena wadak karapan. ethakota owa adu wei.
ණය වෙලා ලමයින්ට පොස් මානසිකතවය දෙන්නේ ඇයි නැත්තම් තියන දෙ පෙන්නලා දෙනවා .Ne machan I have seen some parents who will do anything just to make their kids happy. Paw wadey ban. Naya wela hari yai podi unta podi fun ekak denna. Government ekey wesige puthalatai, unta kadey yana ponna hukannalatai owa ternene ne.
Ube ammath sathutin hamadama ... Fun ekai job ekai dekama labenawane rajapakshalata kiyala puke ara gattama .
Apoo thiyenawa ... Dn aluth v8 ekath koti 10 kata kittuwa yanne ...ලක්ෂ 3000 කාර්?
කෝටි 30ක්? මොකක්ද ඒ කාර් එක?
මොකද ගුපියො හිනාවෙන්නෙ.අපේ අයියල දෙයක් කියනවනම් ඒක එහෙමම තමයි..මිනිස්සු සතුටින්

මෙහෙමටම බොරුවෙන් හිත රවට්ටගන්න උන් එක්ක මෙහෙමට හරි රටක් ඉතුරු වෙලා තියන එකට සතුටුයි.
ඒ දැන් නේහ්. මේ කියන්නෙ රනිල් ඒ කාලෙ ගත්ත එකක් ගැන නේද? අර ධම්මික පෙරේර ගෙන්නපු දකුණු ආසියාවෙ මිල අධිකම වාහනය කිව්ව එකත් කෝටි 17ක් නේද?Apoo thiyenawa ... Dn aluth v8 ekath koti 10 kata kittuwa yanne ...