@Geshi95 for your attention please මම මොනවා කරන්නද :rolleyes::angry::lol:
Geshi95 Well-known member Jun 21, 2015 8,639 14,638 113 ආකාසයේ දුර ගිම්හාන ඉවුරේ.. Jun 30, 2023 #21 todd2231048 said: @Geshi95 for your attention please Click to expand... මම මොනවා කරන්නද
todd2231048 Well-known member Apr 28, 2008 12,802 17,027 113 Jun 30, 2023 #22 Geshi95 said: මම මොනවා කරන්නද Click to expand... මම දැනගෙන හිටියෙ නෑ එයා මැරිල කියල. වැඩේ කරද්දි එයා හැමදාම හිටියෙ එහෙම Me kaalla oyata adala nisa damme
Geshi95 said: මම මොනවා කරන්නද Click to expand... මම දැනගෙන හිටියෙ නෑ එයා මැරිල කියල. වැඩේ කරද්දි එයා හැමදාම හිටියෙ එහෙම Me kaalla oyata adala nisa damme
Geshi95 Well-known member Jun 21, 2015 8,639 14,638 113 ආකාසයේ දුර ගිම්හාන ඉවුරේ.. Jun 30, 2023 #23 todd2231048 said: මම දැනගෙන හිටියෙ නෑ එයා මැරිල කියල. වැඩේ කරද්දි එයා හැමදාම හිටියෙ එහෙම Me kaalla oyata adala nisa damme Click to expand... මම නම් මැරිලා වගේ ඉන්න එකක් නෑ.. Spoiler විහිලුවට කියුවෙ හොදේ Reactions: todd2231048 and rukshrulz
todd2231048 said: මම දැනගෙන හිටියෙ නෑ එයා මැරිල කියල. වැඩේ කරද්දි එයා හැමදාම හිටියෙ එහෙම Me kaalla oyata adala nisa damme Click to expand... මම නම් මැරිලා වගේ ඉන්න එකක් නෑ.. Spoiler විහිලුවට කියුවෙ හොදේ
todd2231048 Well-known member Apr 28, 2008 12,802 17,027 113 Jun 30, 2023 #24 Geshi95 said: මම නම් මැරිලා වගේ ඉන්න එකක් නෑ.. Spoiler විහිලුවට කියුවෙ හොදේ Click to expand... wow! I found a Cow Girl Reactions: rukshrulz
Geshi95 said: මම නම් මැරිලා වගේ ඉන්න එකක් නෑ.. Spoiler විහිලුවට කියුවෙ හොදේ Click to expand... wow! I found a Cow Girl
Geshi95 Well-known member Jun 21, 2015 8,639 14,638 113 ආකාසයේ දුර ගිම්හාන ඉවුරේ.. Jun 30, 2023 #25 todd2231048 said: wow! I found a Cow Girl Click to expand... මට එළදෙන කියලද කියුවෙ. තරහයි. Reactions: todd2231048
todd2231048 Well-known member Apr 28, 2008 12,802 17,027 113 Jun 30, 2023 #26 Geshi95 said: මට එළදෙන කියලද කියුවෙ. තරහයි. Click to expand... Ane ane modiye! Manussayek ge hakiyawak agaya kalama ekawath thrum ganna tharam English adyapanyak labala nane. google eke Cow Girl kiyala search karla ena videos kipauak balanna. ethakota oya mata banina ekak na Reactions: Mugen
Geshi95 said: මට එළදෙන කියලද කියුවෙ. තරහයි. Click to expand... Ane ane modiye! Manussayek ge hakiyawak agaya kalama ekawath thrum ganna tharam English adyapanyak labala nane. google eke Cow Girl kiyala search karla ena videos kipauak balanna. ethakota oya mata banina ekak na