අනුන් හදපු වෙබ් එකක CONTENT UPDATE එකක් කරන්න ඇවිත් පැය 01 ට ගාස්තු අහනවා කියපල්ලකා් ගාන්ක
Wordpress web ekak
Wordpress web ekak
වැඩෙ හරියට ඇනලයිස් කරල, එක පාර ගානක් කියපන්
එතකොට පාඩුවෙ කරන්න පුලුවන්
මම නන් පැය ගානට කරන්නෙ නෑ
මේකට මෙච්චරයි, ඩිලිවරි දවස් ගාන මෙච්චයි
පැය ගනන් කිව්වම එනව කරේ යන්න
oke anik paththath wenawane.වැඩෙ හරියට ඇනලයිස් කරල, එක පාර ගානක් කියපන්
එතකොට පාඩුවෙ කරන්න පුලුවන්
මම නන් පැය ගානට කරන්නෙ නෑ
මේකට මෙච්චරයි, ඩිලිවරි දවස් ගාන මෙච්චයි
පැය ගනන් කිව්වම එනව කරේ යන්න
oke anik paththath wenawane.
eka para ganak kiwwama requriement wenas wenawa.
ewwata pay karanne na.
passe kiyanne illuwe mekayi api therum aran thiyenne wena ekak kiyala.
mage ekak tiyenawa nikan karala diyan (2)වැඩෙ හරියට ඇනලයිස් කරල, එක පාර ගානක් කියපන්
එතකොට පාඩුවෙ කරන්න පුලුවන්
මම නන් පැය ගානට කරන්නෙ නෑ
මේකට මෙච්චරයි, ඩිලිවරි දවස් ගාන මෙච්චයි
පැය ගනන් කිව්වම එනව කරේ යන්න
mage ekak tiyenawa nikan karala diyan (2)