ඌට කොරල පෙන්නන්න කියපන්කො!hora kapu salli ganawanam SF thama wena ekekwath owa ganne naha
අනිවා තනිකර ලිබලර් කරලා උබේ මමව විකුනන්න ඕනMm nan kamathi me welawe full liberal agenda ekakin issarahata yana ekekta. Privatization aniwa karanna one. Amaru economic reforms tikak thiyenne karanna. E nisa aye chande illanne nathi ekek awanan hodai
uta president nodunath adu gane nithiya & samaya gana dena ona. dan ithin uda dala duna una karada nahane.ඌට කොරල පෙන්නන්න කියපන්කො!
ඌත් පිස්සු නන්දෙ වගේම බොරුවට උඩදාපු චරිතයක්!!!
එහෙම කියන්ඩ එපා ෆොන්සේක තමයි ගැලපෙන්නෙ අනුරට අගමැතිකම් කරගෙන යන්ඩ, ඔය අරගල කරන නoගිල මල්ලිල උනත් ඉල්ලන දේ තමයි දෙන්ඩ ඕන..Elakiri anathayonta pissuda ban. Eka military ponnayek elawala thawa military ponnayek genna

Corona wage dakke lolAi ape Pachum Coroner Cer..![]()