Machng account eke post danna giye na hambai.. mang hamadama account ekata log wela balanawa.. senior da junior da well known da kiyana ekada wadagath dang?Hmm 2007 hadapu account ekey msg daala tiyenne 39. Yako GTRZ ponnayata berida ban inactive accounts makala daanna ara email wala wage.
