මුගේ අම්මගෙ ලොක්ඩවුන් එකක් මේක 🤣

SDCR

Well-known member
  • Dec 24, 2020
    7,637
    7,702
    113
    ඒවා හරි. එතකොට මහා මාර්ග, ඉදිකිරීම් ඒවගෙ මොනවාද essential..ස ගෙ අම්මගෙ රෙද්දක්
    ewa chande kale weddi open kara ganna o nane ekai esetial
     

    earthling

    Well-known member
  • Jun 15, 2006
    5,873
    5,132
    113
    තව අවුරුදු 15, 20 මේ රට කරන්නේ රාජපක්ෂවරු. මතක තියා ගනින් හිකනලා.
    ------ Post added on Aug 20, 2021 at 5:51 PM
    උබත් තව එක් කුලියට ලියන වේසියක්ද බං? 🤦‍♂️
     

    icepack

    Well-known member
  • Jun 5, 2008
    3,020
    1,916
    113
    84000 k ASP la, DIG lath kumburata yawalath madidi wenawa lol
    Eka tamai ban mama kiyanne, anduwa lockdown karama ape minissu eke hil hoya hoya haminenna yanakota police walata karanna dekut ne.
    Mokada oya hema minihama passen police dannada?

    Dan metana kumuburu weda karana eka bona kathawak kiyanawa, api hitamu Bar wahuwa kiyala. etakotat gov ekata baninawa nidahasa sima kara kiyala.
    Ape minissut denganna one gedarata wela inna.
    Welanda Sangame taniyama teernaya karala lockdown karagattama eka good kiyala kiyana minissu hitanne ne e lockdown eka balanna police one neti wennai gov eke lock down impose karanna police ona wennai mokakda tiyena wenasa kiyala.

    athaywasha sewa kiyana borad ekata muwa wela nonstop kelawaganillak thiyenne...


    oya wage hithana un innakota, mehema nayakayo bihiwena eka ahannath deyakda?
    ------ Post added on Aug 20, 2021 at 11:12 PM
    Aniwa, minissunge hetiyata tamai nayakayo. Minissu hitha sanasaganna politics nisa ape rata mehema wuna kiyala baninawa. Echcharai
    ------ Post added on Aug 21, 2021 at 10:09 AM