84000 k ASP la, DIG lath kumburata yawalath madidi wenawa lol
Eka tamai ban mama kiyanne, anduwa lockdown karama ape minissu eke hil hoya hoya haminenna yanakota police walata karanna dekut ne.
Mokada oya hema minihama passen police dannada?
Dan metana kumuburu weda karana eka bona kathawak kiyanawa, api hitamu Bar wahuwa kiyala. etakotat gov ekata baninawa nidahasa sima kara kiyala.
Ape minissut denganna one gedarata wela inna.
Welanda Sangame taniyama teernaya karala lockdown karagattama eka good kiyala kiyana minissu hitanne ne e lockdown eka balanna police one neti wennai gov eke lock down impose karanna police ona wennai mokakda tiyena wenasa kiyala.
athaywasha sewa kiyana borad ekata muwa wela nonstop kelawaganillak thiyenne...
oya wage hithana un innakota, mehema nayakayo bihiwena eka ahannath deyakda?
------ Post added on Aug 20, 2021 at 11:12 PM
Aniwa, minissunge hetiyata tamai nayakayo. Minissu hitha sanasaganna politics nisa ape rata mehema wuna kiyala baninawa. Echcharai
------
Post added on Aug 21, 2021 at 10:09 AM