මුට නාකි ගෑනු විතරද සෙට් වෙන්නේ?

IndrajithGamage

Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,987
    2
    15,742
    113

    උ‍ෟ verified X එකෙන් ගෙඩි පිටින්ම කිව්වා උගෙ FB, tiktok මොනවත් නෑ එ‍්වා fake කියල. ලංකාවෙ මාළු පොන්නයො උගෙ පරණ හුත්තවල් බාල දාගෙන කරන ගොන් page.
     
    • Like
    Reactions: Jihadi john

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,806
    17,029
    113
    n4S7CGz.gif
     
    • Haha
    Reactions: UbeThaththa

    banda065

    Well-known member
  • Apr 20, 2007
    4,513
    6,210
    113
    p*යි උරවන්න බස්සගන්න වෙන්නෙ නැතිව
    නාකි හරි h*ත්තක් ලැබෙන එක ලොකු දෙයක්
     

    Jihadi john

    Well-known member
  • Aug 22, 2024
    4,425
    8,588
    113
    p*යි උරවන්න බස්සගන්න වෙන්නෙ නැතිව
    නාකි හරි h*ත්තක් ලැබෙන එක ලොකු දෙයක්
    නාකි ගෑනුන්ගේ වේලිච්ච ගොරෝසු ඇගවල් අල්ලද්දී අප්පිරිය නැද්ද 😫😫
     
    • Sad
    Reactions: banda065

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,709
    113

    upcoming එකෙක් බන්. ඌගෙ කිසි differentiation එකක් නෑ දැන් ඉන්න අනිත් කලු උන් එක්ක ගත්තාම. ඉතින් ඌට studio එකෙන් දෙන එකට තමා ගහන්න වෙන්නෙ. අනික ඔය හැම එකාටම studio/ agency එකක් තියෙනවා. ඒවලින් දෙන එකට තමා ගහන්නෙ.

    ගෑනු උනුත් ආස නමක් තියෙන එකෙක් එක්ක scene එක කරන්න මොකද ඒක හොඳට මාර්කට් වෙන නිසා.

    ලංකාවෙ උන් මූව උඩ තියන් නැටුවට මූව වැඩිය ගනන් ගන්නෙ නැති සීන් එකක් තියෙන්නෙ.
     

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,851
    113
    පෘථිවිය
    සමහර කෙල්ලෝ මේ වගේ එවුන් තියාගන්නවා ගාඩ් එකට
    උන්ට අපිනම් කියන්නේ Xඹී ගාඩ් කියල
    උන්ට තියෙන්නේ ගාඩ් කරන්න විතරයි
    දොර අරින්නේ වෙන එවුන්ට
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,370
    113
    Kotahena
    eka kellek sativa rose wage. ekida me

    සමහර කෙල්ලෝ මේ වගේ එවුන් තියාගන්නවා ගාඩ් එකට
    උන්ට අපිනම් කියන්නේ Xඹී ගාඩ් කියල
    උන්ට තියෙන්නේ ගාඩ් කරන්න විතරයි
    දොර අරින්නේ වෙන එවුන්ට
    hamme ban ubalage lingika irisiyawa :lol:. username eka niameta galapenawa
    ------ Post added on Apr 16, 2025 at 1:07 PM
     

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,851
    113
    පෘථිවිය
    eka kellek sativa rose wage. ekida me


    hamme ban ubalage lingika irisiyawa :lol:. username eka niameta galapenawa
    ------ Post added on Apr 16, 2025 at 1:07 PM
    බ්‍රෝ
    අපිට ඉරිසියාවක් නැහැ
    උඹල අඩුගානේ අතේ ඇඟිලි ගානටවත් කියාගන්න විවිධ ඒවා කරලා තියෙනවද බම්?
     
    • Haha
    Reactions: Tramadol

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,370
    113
    Kotahena
    බ්‍රෝ
    අපිට ඉරිසියාවක් නැහැ
    උඹල අඩුගානේ අතේ ඇඟිලි ගානටවත් කියාගන්න විවිධ ඒවා කරලා තියෙනවද බම්?
    niyama sinhalaya :lol: aththa kiwwama karima lorry talk denna enawa dan niyama ponna sinhalaya