Course eka design kerana haawa kawde?දවස් 45 ක online english course එකකට 5000ක් ගන්නවා. සාමාන්යයෙන් 500ක් වගේ ඕවට register වෙනවා. 500යේ 5000ක් 2500000. Zoom එකෙන් කරන නිසා වියදමකුත් නෑ.. හිතපල්ලා ආදායම
Course eka design kerana haawa kawde?දවස් 45 ක online english course එකකට 5000ක් ගන්නවා. සාමාන්යයෙන් 500ක් වගේ ඕවට register වෙනවා. 500යේ 5000ක් 2500000. Zoom එකෙන් කරන නිසා වියදමකුත් නෑ.. හිතපල්ලා ආදායම
Ehema hari hamba karanwane ban ahala pahala unge jokku illan andinne natuwa![]()
![]()
සිරාවට. හැම එකාම ගේමක් ගැහුවා කිය කිය ඉන්නවා මිසක් business එක කියන්නේ නෑ. Class කරලා ට්රෝලර් business සල්ලි සුදු කරන්නත් බැරි නෑමේ වගේ හැම එකෙක්ගෙම මම දැකපු පොදු දේ තමා උන් ඔක්කොම තමන් දියුණු වෙන්න කරපු දේ කියන්නෙ නෑ.වටේ යනවා වෙන වල්පල් කියකිය
Echchara nathiwa athi bnඉංග්රීසි කරලා කොහොමද යාකෝ laksha 2000 හොයන්නෙ.
ඕක තමා සීන් ඒක. උබල වගේ දන්න උන් ගාව තිබ්බට මාර්කට් කරන්නේ නෑ. කරන උන් බාගෙට දැනගෙන කරගන්නවා ඉගෙන ගන්න උන් ඉතින් බාගෙට.එහෙම හම්බ කරනව නං බන් මම මේ වෙනකොට කෝටිපතියෙක් ලකේ පංකාවෙ.
ඔය කෝස් කරන උන්ට හිතාගන්නත් බැරි ඒව තියෙනව මට මාකට් කරන්න. උබල වගේ බයියොන්ට හීන පෙන්නන එක ඊසි![]()
Umabata ban lankaawe fail una nisa ausi panne. Eheth eda wela tours duwanne. eth talks denne " mata puluwan koti pathiyek wenne, eth mama umbala paw nisa karanne ne"එහෙම හම්බ කරනව නං බන් මම මේ වෙනකොට කෝටිපතියෙක් ලකේ පංකාවෙ.
ඔය කෝස් කරන උන්ට හිතාගන්නත් බැරි ඒව තියෙනව මට මාකට් කරන්න. උබල වගේ බයියොන්ට හීන පෙන්නන එක ඊසි![]()
ඕක තමා සීන් ඒක. උබල වගේ දන්න උන් ගාව තිබ්බට මාර්කට් කරන්නේ නෑ. කරන උන් බාගෙට දැනගෙන කරගන්නවා ඉගෙන ගන්න උන් ඉතින් බාගෙට.
sakwithi ge game eka mama dakka group wala thathalaa banalaa dala thiyenawaa melo wadak nah kiyaaalaදවස් 45 ක online english course එකකට 5000ක් ගන්නවා. සාමාන්යයෙන් 500ක් වගේ ඕවට register වෙනවා. 500යේ 5000ක් 2500000. Zoom එකෙන් කරන නිසා වියදමකුත් නෑ.. හිතපල්ලා ආදායම
කටින් බතල අයියාඑහෙම හම්බ කරනව නං බන් මම මේ වෙනකොට කෝටිපතියෙක් ලකේ පංකාවෙ.
ඔය කෝස් කරන උන්ට හිතාගන්නත් බැරි ඒව තියෙනව මට මාකට් කරන්න. උබල වගේ බයියොන්ට හීන පෙන්නන එක ඊසි![]()
