කෙහෙලියට නම් මං කියන්නෙ ලක්ශ 300ක් නෙමෙයි 3000ක් වත් දෙන්න ඕන
කොටු පැනලා කකුල කඩාගත්තේ රටට ඩොලර් ගේන්න

Last edited:
කෙහෙලියට නම් මං කියන්නෙ ලක්ශ 300ක් නෙමෙයි 3000ක් වත් දෙන්න ඕන

මේකේ comment වලින් බයියන්ගේ ටෝයියන්ගේ වහල්ලුන්ගේ හිතන විදිය රටට හෙන ගැහුවත් උන්ට ගානක් නෑබයි වේසිගෙ පුතාලට හෙන ගහන්න ඕන මුන් ගසා කාපුවට
bumpමේකේ comment වලින් බයියන්ගේ ටෝයියන්ගේ වහල්ලුන්ගේ හිතන විදිය රටට හෙන ගැහුවත් උන්ට ගානක් නෑ
හාල්පොල් නෑ නෙමෙයි පකයන්ට හොරාකන්න නෑ. ඒකයි මේ අඩන්නෙ . වකුගඩු නරක්වෙලා අමාරුවෙන් ජීවිතේ ගැටගහගන්න ඉනිස්සුන්ට දෙන්න තියන සල්ලි ලක්ශ ගනන් හොරකාල .තවත් කඩේ යන උන්ටත් එක්ක හෙනගහන්නෙ
රාජිත ලක්ශ 100යි
කෙහෙලිය ලක්ශ 110යි
දිමු ජයරත්න ල්ක්ශ 300යි
![]()
කොටු පැනලා කකුල කඩාගත්තේ රටට ඩොලර් ගේන්න![]()

හාල්පොල් නෑ නෙමෙයි පකයන්ට හොරාකන්න නෑ. ඒකයි මේ අඩන්නෙ . වකුගඩු නරක්වෙලා අමාරුවෙන් ජීවිතේ ගැටගහගන්න ඉනිස්සුන්ට දෙන්න තියන සල්ලි ලක්ශ ගනන් හොරකාල .තවත් කඩේ යන උන්ටත් එක්ක හෙනගහන්නෙ
රාජිත ලක්ශ 100යි
කෙහෙලිය ලක්ශ 110යි
දිමු ජයරත්න ල්ක්ශ 300යි
Conditions monadaමේකේ උපරිම ගන්න පුළුවන් ලක්ෂ 10යි. ගොඩක් කට්ටිය මේ ගැන විස්තර හරියට දන්නේ නෑ. මං අඳුරන අංකල් කෙනෙක් heart surgery එකක් කරා. Consult කරපු ඩොක්ටර් කියලා president fund එකෙන් සල්ලි ගන්න පුළුවන් කියලා . පස්සේ බලද්දි ඒක approved hospitals list එකේ නැහැ.