මුරලි සහ තිලාන් සමරවීර නිකන් කිච උන නේද?

redundent

Well-known member
  • Jun 7, 2016
    4,987
    3,499
    113
    Budapast
    මුරලි සහ තිලාන් සමරවීර නිකන් කිච උන නේද?

    අන්තිමට මුරලි සහ තිලාන් සමරවීර නිකන් කිච උන නේද?


    හොඳ වැඩේ ඔය පරයෝ දෙන්නට සල්ලි වලට පුක දෙන්න ගියාට...

    යටත් විජිත සමයේ වගේ සුද්දට කලිසම පහත කරලම පුක දෙන උන් තාම මේ රටේ ඉන්නවා නේ බන්

    කොහොමද අපේ කොල්ලෝ උන් දෙන්නට උත්තර දීපු හැටි

    මුරලි කිවුවේ දවස් තුනෙන් මැච් එක ඉවරයි කියලා

     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    මුරලි එහෙම කතාවක් කිව්වාද? කොහෙද තිබ්බේ?
     

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    අනේ නිකන් හිටපන්, උන් තාවකාලිකව උපදෙස් දුන්න එච්චරයි. පැරදී නං එකේ වගකීම කෝච් ට. :D උන්ගේ පඩියෙන් කැපෙන්නේ නෑ පැරදුන කියල.
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    මුරලි කොහෙද බන් දවස් තුනේ කතාව කියල තිබ්බේ. මට source එක දීපන්
     

    redundent

    Well-known member
  • Jun 7, 2016
    4,987
    3,499
    113
    Budapast
    අනේ නිකන් හිටපන්, උන් තාවකාලිකව උපදෙස් දුන්න එච්චරයි. පැරදී නං එකේ වගකීම කෝච් ට. :D උන්ගේ පඩියෙන් කැපෙන්නේ නෑ පැරදුන කියල.

    දින්නා නම් කොහොම කියාවිද?

    තිලාන් කියල තිබ්බ මතිවුස් දාන ගන්න ඕන මැච් එකක් දිනා ගන්න විදිහ කියල... තිලාන් කියන්නේ සිරා බටෙක් ද බන් ?
     

    redundent

    Well-known member
  • Jun 7, 2016
    4,987
    3,499
    113
    Budapast
    මුරලි කොහෙද බන් දවස් තුනේ කතාව කියල තිබ්බේ. මට source එක දීපන්


    ඇ යි බන් ඔය වෙබ් සයිට් දෙක තුනකම තිබ්බේ

    srilankan ක්‍රිකට් සයිට් එකෙත් තිබ්බ
    පොඩ්ඩක් බලපන්
     

    redundent

    Well-known member
  • Jun 7, 2016
    4,987
    3,499
    113
    Budapast
    අනේ නිකන් හිටපන්, උන් තාවකාලිකව උපදෙස් දුන්න එච්චරයි. පැරදී නං එකේ වගකීම කෝච් ට. :D උන්ගේ පඩියෙන් කැපෙන්නේ නෑ පැරදුන කියල.


    තාව කාලින නෙමේ සදාකාලික දුන්නත් දුන්නේ අපිව පරද්දන්න නේ බන්

    දෙමල දෙමලම තමා . ගුණ මකුණෝ ... හොඳ වැඩේ .. නොකියම පල්ලෙකලෙන් දෙන්නම මාරුවෙලා ගිහින් ලු
     

    redundent

    Well-known member
  • Jun 7, 2016
    4,987
    3,499
    113
    Budapast
    මුරලි කොහෙද බන් දවස් තුනේ කතාව කියල තිබ්බේ. මට source එක දීපන්


    දවස් තුනෙන් ඔසියෝ දිනනවා කියල තිබ්බේ
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    බොරු කතා කියන්නෙපා බන්...මුරලි කොහෙද එහෙම කතාවක් කියල තිබ්බේ...උබලට තියෙන්නේ පට්ටම ඉරිසියාවක්...

    සමරවීර කියන්නේත් හොඳ බැටෙක් තමා...

    අනිත් එක අපේ උන් එක මැච් එකක් දින්නා කියල ඔච්චර උඩ පනින්නේපා...අපේ උන් දින්නේ අර කොල්ල 170ක් විතර ගහපු නිසා...ඌත් වැරදිලා හරි ගියා නම් දවස් තුනෙන් ඉවරයි තමා..වෙලාවට ඌට සෙට් වුනා...දක්ෂකමත් තියෙනවා තමයි...එත් 100%ක් දක්ෂ කම නෙමෙයි...

    අනිත් මැච් දෙකත් දින්නොත් නම් ඔන්න කියන්න පුළුවන්...එත් මම හිතන්නේ නැහැ ඒවා දිනනන්ව තියා draw කරගන්නවත් පුළුවන් වෙයි කියල අපේ උන්ට...අනිවා ඕස්ට්‍රේලියන් උන් ගහනවා,
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    බොරු කතා කියන්නෙපා බන්...මුරලි කොහෙද එහෙම කතාවක් කියල තිබ්බේ...උබලට තියෙන්නේ පට්ටම ඉරිසියාවක්...

    සමරවීර කියන්නේත් හොඳ බැටෙක් තමා...

    අනිත් එක අපේ උන් එක මැච් එකක් දින්නා කියල ඔච්චර උඩ පනින්නේපා...අපේ උන් දින්නේ අර කොල්ල 170ක් විතර ගහපු නිසා...ඌත් වැරදිලා හරි ගියා නම් දවස් තුනෙන් ඉවරයි තමා..වෙලාවට ඌට සෙට් වුනා...දක්ෂකමත් තියෙනවා තමයි...එත් 100%ක් දක්ෂ කම නෙමෙයි...

    අනිත් මැච් දෙකත් දින්නොත් නම් ඔන්න කියන්න පුළුවන්...එත් මම හිතන්නේ නැහැ ඒවා දිනනන්ව තියා draw කරගන්නවත් පුළුවන් වෙයි කියල අපේ උන්ට...අනිවා ඕස්ට්‍රේලියන් උන් ගහනවා,

    දේශදෝහියා :angry:
     

    shanehbrsj

    Banned
    Jun 13, 2012
    3,646
    351
    0
    In House Music
    එදා australia උන්ට ...මුරලි ball කරන විදිය නීති විරෝදී ....අද ..උගෙන් balling කෝච් ගන්නවා ....එක කොහොමද
     

    djnick

    Well-known member
  • Jul 5, 2010
    29,023
    2,383
    113
    අදාල නෑනේ
    උබල වගේ මෝඩ උන් හින්ද තමා බං ආණ්ඩු එහෙම මෙච්චර නටන්නේ උබලව රවට්ටලා
    ඌ කාලේ උබේ ජොබ් ඒක
    ඌ ඒක නොකළ නම් උබ රටේ කැක්කුමට උට සල්ලි දෙනවද කන්න බොන්න
    ලංකාවේ coach කරන්නේ ලංකාවේ කෙනෙක්ද?
    දවස් 10 දිනන match එකක් පරද්දන්නවත් දිනවන්නවත් බ බං ඌ විශ්මකර්මය නෙමෙයි නම්
     

    djnick

    Well-known member
  • Jul 5, 2010
    29,023
    2,383
    113
    අදාල නෑනේ
    එදා australia උන්ට ...මුරලි ball කරන විදිය නීති විරෝදී ....අද ..උගෙන් balling කෝච් ගන්නවා ....එක කොහොමද

    එකෙන් ලැජ්ජාව උන්ටද?මුරලිටද කියල හිතහන්කෝ
     

    vishwa a

    Member
    Oct 28, 2007
    693
    75
    0
    37
    kelaniya
    ඔච්චරකල් කාල කාල එකක් දිනුව ඒකත් අර කුසල් ගහපු නිසා
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    එදා australia උන්ට ...මුරලි ball කරන විදිය නීති විරෝදී ....අද ..උගෙන් balling කෝච් ගන්නවා ....එක කොහොමද

    මුරලිගේ තියෙන්නේ අසාමාන්‍ය ඉරියව්වක් නේ...එක සාමන්‍ය නැහැ...උගේ අත යන විදිහ අමුතුයි...ඒ නිසා තමයි එක සැක සහිතයි කියල පරීක්ෂණයක් කරේ...ඉතින් පරීක්ශනේ කරලා එක වැරදි නැහැ කියල ඔප්පු වුනානේ?

    වැරදි නැහැයි කියල ඔප්පු වුනාට පස්සේ, ඒ මනුස්සය ලෝකේ වැඩිම කඩුලු අරන් හොඳම පන්දු යවන්නා උනාට පස්සේ උගෙන් උපදෙස් ගන්න එකේ වැරැද්ද මොකක්ද?

    අපේ වගේ හීන මානෙන් පෙලෙන රටවල් වලට ගොඩ යාමක් නැත්තේ ඕක තමා...අපේ උන්ට එකෙක් ට මොකක් හරි කියල චෝදනා කරාට පස්සේ ඌ හොඳ හෝ නරක, ඌ නරකම තමා...ඌ නිවැරදි උනත් ඌ හොදයි කියල පිළිගන්න කැමති නැහැ මොකද අපි දැන් කියල ඉවරනේ අරක...:rofl::rofl:

    ඔස්ට්‍රේලියාවට වෙලාවට අපේ ලංකාවේ උන්ට වගේ හීනමානයක් නැහැ...උන් සැක කරා, පරීක්ෂණ කරා, නිවැරදි කියල දැනගත්ත...උන්ගේ වැඩේ කරගත්ත...අපි මූට චෝදනා කරානේ...මූ නිවැරදි උනත් අපි චෝදනා කරපු නිසා මූ වැරදීම තමයි කියල ඒ මිනිස්සු හිතන්නේ නැහැ...ඒ ලංකාවේ මිනිස්සු එහෙම හිතන්නේ...:lol::lol:
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    ඔච්චරකල් කාල කාල එකක් දිනුව ඒකත් අර කුසල් ගහපු නිසා

    ඊළඟ මැච් එකේ ඌ බින්දුවට ගියොත් මුරලි කොච් කරපු නිසා තමා අපේ උන් පරදින්නේ...නැතුව අපේ උන්ට බැරි කමකට නෙමෙයි :lol:
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    පිටරටකට ක්‍රිකට් කන්සල්ට් කරන එක දෙශ ද්‍රොහී වීමක් කියල හිතන ගොබ්බයොත් තාම ඉන්නවනෙ...critical thinking 0යි...

    අපේ උන් හිතන විදියට ඔස්ත්‍රෙලියන් මිනිස්සු හිතුව නම් 96 දි dave whatmore ගෙ ගෙත් ගිනි තියනව...:dull:
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    පිටරටකට ක්‍රිකට් කන්සල්ට් කරන එක දෙශ ද්‍රොහී වීමක් කියල හිතන ගොබ්බයොත් තාම ඉන්නවනෙ...critical thinking 0යි...

    අපේ උන් හිතන විදියට ඔස්ත්‍රෙලියන් මිනිස්සු හිතුව නම් 96 දි dave whatmore ගෙ ගෙත් ගිනි තියනව...:dull:

    ටැග් බලහන්...එකේ තියෙනවා කතාව :rofl:
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    ටැග් බලහන්...එකේ තියෙනවා කතාව :rofl:

    ඔක තමයි සිද්දිය.. ඔය ජාතියෙ උන් මොනා කරත් අපේ උන්ට වැරදි, අපේ උන් මොනා කරත් උන්ට වැරදි ඇති... ඉතින් බලපන් ජාතිවාදය පොශනය වෙන හැටි...