මුස්ලිම්ස්ලා සිංහල බඩු හොඳට ගහනවා

dr.hanifa

Member
Mar 20, 2013
7
2
0
මුස්ලිම්ස්ලා සිංහල බඩු හොඳට ගහනවා

20130326142940.png
 

rukshan0000

Well-known member
  • Dec 1, 2010
    8,554
    5,575
    113
    ඇයි අහන්නේ,එන්නද
    සිංහලයෝ ලැජ්ජා නැති පිම්පියො

    වෙන්න පුලුවන්
    අපි උඹලට මොක කිව්වත් උඹලාගේ තෙල් ඉස්සරහ අපිට කොන්ද නවන්න වෙනවා

    තෙල් ඉවර උන කාලෙක බලාගම්මු
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    Mehe muslim badu like karanne sinhala kollanta. Arabi countries walath Arabi muslim ganunta horata kelinawa. Arabi ganu sinhala kollanta like wenawa, wada hodai kiyala. Sinhala kollan ehe karanna puluwan serama deval karanawa. Habai horata. Arabinta Lanka whisky kiyala Kasippu th hadala wikunanawa. Arabinta Kasipputh niyameta allala gihilla.
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    Thawa tika kalakin Sinhala generation ekak bihiwewi Saudi wala . Father avilla, sinhala. Namata whitharak arabi.
     

    SeriousGuy

    Member
    Sep 7, 2012
    1,827
    291
    0
    Nawala
    Ponna kamata jaathi bedayak na. Ube ponna kama ube weraddak misak thoge agamata jathiyata mokuth kiyanne na man.

    [email protected]
    http://www.myspace.com/adilpipi
    Meka ube neda? :P

    Nikan puka denna natuwa hitapan wesiye.

    Me thiyenne thoge aluth account eke karattuwa



    Arabiyata rassawalata yanne ape minissunge duppathkama nisa. Arabiyata yana eka nawaththanna one. Ekata rajaya medihath wenna one..

    Uba wage thuttu deke pimpiyek awith, Elakiriye aluthenma account ekak hadagena awa kiyala wedak wenne na.


    Mata hema jathi waadiyama pilikul
     
    Last edited:

    sumrath1998

    Junior member
  • Feb 18, 2016
    44
    7
    8
    මායි මගේ යාලුවෙකුයි නුවර මුස්ලිම් කෙල්ලො දෙන්නෙක් ඇද්දා (බඩු නෙවෙයි ). එක කෙල්ලෙක් අන්තිමට බැන්දෙ සිංහල කොල්ලෙක්ව.