මුස්ලිම් ජාතිකයන් ලංකාවෙන් පිටවෙන්න සූද&

Aug 18, 2011
6,147
788
0
Allata hukbar kiyala yanna airport eke louds speaker dala denna one:D allata mala panala plane eka wattai da man da hukbar kiyla:nerd:

Lol. :D:D Mihin Air eke yawwa nam wede lesiy. Allata thiyenne eka wire ekak short karanna witarai :lol::lol:
To be honest i had so much fun with these idiots last two three days :D :D
 

chami_84

Well-known member
  • Sep 23, 2008
    21,829
    3,412
    113
    බින්දු;16793254 said:
    රටෙන් පිටවන මුස්ලිම් ජනයාට නොමිලේ ගුවන් ටිකට්පත් ලබා දීමට අප සූදානම්

    -ශ්‍රී ලංකන් ගුවන් ස්ඒවය -

    :lol: yana thanakta bassala enna..:yes:
     

    kotisanaa

    Member
    Dec 25, 2013
    146
    7
    0
    ITHIN PALAYAWKO MAADAYA WEDINTA THOPI 500 GAANNE DUNNAWAGE APITH EKA HAMBAYEKTA 1000 K DENNA LAASTHIYI LANKAAWEN SADAHATAMA THOLONCHI WENAWANAM .:lol::lol::lol:

    BALAN HITAPIYAW THOPE ARAAABI HAMBAYO THOPIWA ERATAWALATA GANNAKAN :lol::lol::lol::rofl::rofl::rofl:
     

    Lewke

    Member
    Jun 4, 2014
    5,523
    581
    0
    In the darkness
    vh9pvd.jpg
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    ----Bava genma patan gatthe. Meka Ltte problems thibuna davas vala dapu parana video ekak nedha ? Oba president vela innakota Ltte ekka satan kala. Namuth paradha una. Mahindha president unama navatha Ltte ekka satan kala. DINUVA. Dan oba thumiya kiyanne mokakkdha ? Oba thumiyage vam asa [eye] eka potta kaley Ltte bomb blast ekakini. Mahindha Rajapakksha President Ltte eka parajaya kaley nathinam, Ltte eken obage anith eye ekadha potta karanu atha. Ama nisa oba Mahindha Rajapakksha president ta thanks kala yuthuya.
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    බින්දු;16793274 said:
    Lol. :D:D Mihin Air eke yawwa nam wede lesiy. Allata thiyenne eka wire ekak short karanna witarai :lol::lol:
    To be honest i had so much fun with these idiots last two three days :D :D

    Ow dan kohomath. Munge kagahillata allata mala panala loke watenma munta gassanawa. Ganunta nam gassanawa athe nanne nathuwa gadata inna nisa wena athi. Man nam mach me kamaththen gahapu msg newe mach allage kamathata gahuwe:D
     

    Lewke

    Member
    Jun 4, 2014
    5,523
    581
    0
    In the darkness
    මොන හුයන්නක්ද ඔයි ඒ???? ඔකුන් කොහේ යන්නද? පිස්සු යක්කුනේ.. මහ ජාතියට ඇටැක් කරලා දැන් එලියට බැහැලා මූදට තමා පනින්න වෙන්නේ.

    උඹලට තාම මතකයි නේ? ඒක හොඳයි.