Allata hukbar kiyala yanna airport eke louds speaker dala denna oneallata mala panala plane eka wattai da man da hukbar kiyla
![]()
Lol.

Mihin Air eke yawwa nam wede lesiy. Allata thiyenne eka wire ekak short karanna witarai 

To be honest i had so much fun with these idiots last two three days


