මුස්ලිම් නොවන ඔන්ලයින් ෂොප්ස්

kavidu2015

Member
Dec 21, 2014
78
7
0
Sinhala unta shopping site aththema nadda?..Ai ape un thanbinta bana bana inne?.. Apema kiyala site ekak patan ganne nathiwa???Ape unta oni path eka pennuwanam neda hoda?..Danna kiyana aya eyalage experiences dammoth narakada?
 

rusiyanuwa

Active member
  • මචංලා මුස්ලිම් නැති ඔන්ලයින් ෂොප් මොනවද බං :oo:

    ඔක්කොම වගේ මුස්ලිම්... මුන් සයිට් වල ඩීටේල්ස් දාන්නෙ නෑ සිංහල උන් දැක්කොත් ගන්නෙ නැති නිසා..

    මං හිතන්නෙ මුලු ඔන්ලයින් මාර්කට් එකම මුන් අල්ලල තියෙන්නෙ දැන්:angry:


    කට්ටිය දාන විදියට මම අප්ඩේට් කරන්නම්.. ඔක්කොටම තෑන්ක්ස්

    kaymu.lk - මුස්ලිම්
    dialcom.lk - මුස්ලිම්
    laabi.lk - මුස්ලිම්
    ebug.lk - මුස්ලිම්
    catchme.lk - මුස්ලිම්
    wow.lk - මුස්ලිම් (dialog is only payment gateway partner)


    mydeals.lk - mobitel
    www.fascinoLK.com - සිංහල
    Takas.lk - සිංහල
    latapata.com - සිංහල

    mydeal කියන්නෙ මුස්ලිම් තැනක්. ගිහින් බලන්න ෂොප් එකට..
     

    SHEHAN_GIWANTHA

    Well-known member
  • Dec 24, 2013
    11,984
    11,719
    113
    18055962_1856661331217807_2384357922133887053_o.jpg
     

    Ship Captain

    Well-known member
  • Nov 4, 2016
    1,664
    174
    63
    ඔව් බන් අර ටකස් එකේ හම්බයා ඒක සිංහල සයිට් එකක් වගේ පෙන්නගෙන අපිව අන්දනවා. බලපං එලකිරියේ මෙච්චර දැනුම තියන සිංහල කොල්ලෝ ඉන්නවා. දෙතුන් දෙනෙක් එකතු වෙලා හොද ඔන්ලයින් ෂොප් එකක් පටන්ගත්තනම් කොච්චර වටිනවද. මේක ඇතුලෙම බිස්නස් එකත් හදාගන්න පුලුවන්.

    Ehema Sinhalayek patan gannawa nam financial support ekak denna puluwan
    Habai quality widihata karanna one
    Sinhalayata jaya wewa
     

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,384
    12,661
    113
    Piliyandala
    Bump

    මචන් wow එකෙන් ඒසී මැෂින් එකක් ගෙන්නුවා බන්... අනිත් එව්වයේ තිබ්නේ නෑ..... මින් පස්සේ නම් ගන්නේ නෑ....
     

    EXECUTOR

    Member
    Oct 11, 2015
    642
    145
    0
    www.fascinoLK.com.

    අය්තිය නියම සිංහලයෙක් වන මම .

    This domain may be for sale. Backorder this Domain
    This Domain Name Has Expired - Renewal Instructions.


    Privacy Policy

    මදැයි සිංහල එකෙක්ගේ කඩේ කියලා බඩු ගන්න යද්දී මුදලාලිට බිස්නස් සරු වෙලා කඩේම විකුණලා:rofl: ඉතිං කෝමද ජාතියක් ව්සයෙන් දියුණු වෙන්නේ? :baffled:
     

    chanaka

    Well-known member
  • May 4, 2006
    3,212
    779
    113
    laabi.lk, ebug.lk muslim

    wow.lk-dialog
    mydeals.lk-mobitel
    shopping,lk-??

    mydeals.lk

    mydeals.lk Mobitel නෙමේ ඉස්සර mobitel දැන් මුස්ලිම් set එකක් කරන්නේ
     

    adrianou

    Well-known member
  • Nov 20, 2016
    979
    314
    83
    wow.lk musslim.. Anything aewun dialog 1n gaththa...
    dan Dialog la unge payment gateway partners la witharao. Dialog karana kale wage quality badu nehe.

    e unata ban dialog lage 5 star partner center wala wow lage badu tiyenawa ganna.

    ow matat hitenawa issara taram honda na kiyala. ajutai wage dan. issara top hitiye.

    my de.al eke gahala tiyene powered by mobitel kiyala. eke muslim un wada karanne
     

    barath dpriye

    Well-known member
  • Sep 20, 2014
    3,239
    1,174
    113
    අෑ බං ෙම් රෙට් මුස්ලිම් ජනගහනයද වැඩි අනික් එවාද වැඩි