Sinhala unta shopping site aththema nadda?..Ai ape un thanbinta bana bana inne?.. Apema kiyala site ekak patan ganne nathiwa???Ape unta oni path eka pennuwanam neda hoda?..Danna kiyana aya eyalage experiences dammoth narakada?
මචංලා මුස්ලිම් නැති ඔන්ලයින් ෂොප් මොනවද බං
ඔක්කොම වගේ මුස්ලිම්... මුන් සයිට් වල ඩීටේල්ස් දාන්නෙ නෑ සිංහල උන් දැක්කොත් ගන්නෙ නැති නිසා..
මං හිතන්නෙ මුලු ඔන්ලයින් මාර්කට් එකම මුන් අල්ලල තියෙන්නෙ දැන්
කට්ටිය දාන විදියට මම අප්ඩේට් කරන්නම්.. ඔක්කොටම තෑන්ක්ස්
kaymu.lk - මුස්ලිම්
dialcom.lk - මුස්ලිම්
laabi.lk - මුස්ලිම්
ebug.lk - මුස්ලිම්
catchme.lk - මුස්ලිම්
wow.lk - මුස්ලිම් (dialog is only payment gateway partner)
mydeals.lk - mobitel
www.fascinoLK.com - සිංහල
Takas.lk - සිංහල
latapata.com - සිංහල
ඔව් බන් අර ටකස් එකේ හම්බයා ඒක සිංහල සයිට් එකක් වගේ පෙන්නගෙන අපිව අන්දනවා. බලපං එලකිරියේ මෙච්චර දැනුම තියන සිංහල කොල්ලෝ ඉන්නවා. දෙතුන් දෙනෙක් එකතු වෙලා හොද ඔන්ලයින් ෂොප් එකක් පටන්ගත්තනම් කොච්චර වටිනවද. මේක ඇතුලෙම බිස්නස් එකත් හදාගන්න පුලුවන්.
ඉතිං කෝමද ජාතියක් ව්සයෙන් දියුණු වෙන්නේ? 
laabi.lk, ebug.lk muslim
wow.lk-dialog
mydeals.lk-mobitel
shopping,lk-??
wow.lk musslim.. Anything aewun dialog 1n gaththa...
dan Dialog la unge payment gateway partners la witharao. Dialog karana kale wage quality badu nehe.
laabi.lk, ebug.lk muslim
shopping,lk-??