මුස්ලිම් පල්ලි ආක්‍රමණයට හොඳම පිළියම

cuteoz

Well-known member
  • Jan 29, 2009
    8,997
    1,550
    113
    ai ogollan pau puravanne..
    muslim agama hondai.. eke inne samaharak aya thamai honda neththe.. eka eka aya karana paliata e agamata ninda karanna epa...

    methana nikan boru talk danne nethiwa.. issella budu dhama gena igena ganna hungak tiyenawa. bhawanawe yedenna.. obage tiyena akusal bhawaya nathi wela yay..
     
    • Like
    Reactions: killing machine

    opanayake

    Active member
  • Jun 24, 2011
    754
    204
    43
    at MilkyWay galaxy
    මචන් පව් කියලා බලන්නේ නෑතිව ලන්කාවෙ හෑම තෑනම ඌරන්ව වෑලලුවනම් හරි......
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    කොහොමත් පව් නා මචෝ.මුන්ගේ ඔය පල්ලි තිබ්බ කියන්නේ මිනිස්සු පව්.
     

    Rex921

    Well-known member
  • Nov 6, 2008
    41,027
    1,957
    113
    Scandinavia
    මචන් මේකට ඌරො වලලලා හරි ‍යන්නේ නෑ.. සිංහල මිනිස්සු තමන්ගේ උරුම‍ය රැක ගන්න මේ අන්තවාදින්ට විරුද්ධව නැගී සිටින්න ඕනේ..
     

    opanayake

    Active member
  • Jun 24, 2011
    754
    204
    43
    at MilkyWay galaxy
    මචන් මේකට ඌරො වලලලා හරි ‍යන්නේ නෑ.. සිංහල මිනිස්සු තමන්ගේ උරුම‍ය රැක ගන්න මේ අන්තවාදින්ට විරුද්ධව නැගී සිටින්න ඕනේ..
    aniwa
     

    Rex921

    Well-known member
  • Nov 6, 2008
    41,027
    1,957
    113
    Scandinavia
    07292011_Mosque-NY-Utica-crescent1_600.jpg


    මේ ඉස්සර ඇමෙරිකාවේ කතෝලික පල්ලි‍යක්. දැන් මොකක්ද කි‍යල කි‍යන්න ඕනෙ නෑනේ.. අපි බකන්නිලන් හිටි‍යොත් ලංකාවේ පන්සල් වලට වෙන්නෙත් ඔ‍ය ටිකම තම‍යි.